Ja, heb een iPhone. Maar ik wil gewoon fietsen, niet klooien met apparatuur. En ik vind het niet erg om elke keer dezelfde route te fietsen, ene keer ga ik wat langer door dan de andere...quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt toch een smartphone? Maps gebruiken en je komt bijna overal.
Scriptie vordert nog niet echt, veel gedoe.
Op de dijk heb je altijd lekker de wind in je smoel, word je een vent van. Hmm, en heb je mij niet gezien? Ik was ook 2u onderweg.quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:55 schreef wyccie het volgende:
Of je zoekt thuis op Google Maps een makkelijk rondje uit.
Ik heb vandaag rondje bruggen en spoorlijn gedaan. Twee uur onderweg geweest.
Hoi, mag ik met je mee fietsen? Simpeler kan het nietquote:Op zaterdag 8 november 2014 19:02 schreef Robby87 het volgende:
Ik kom trouwens de laatste tijd wel een heel leuk meisje tegen dat hardloopt, maar ja, hoe spreek je zo iemand aan op de fiets... beetje kansloos.
Oh, ik bedoel dat ze hardloopt als ik haar tegenkomquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoi, mag ik met je mee fietsen? Simpeler kan het niet
Ik moest lachen. Maar ik bedoelde het op de goede manier. Je ziet toch wel vaker fietsers bij hardlopersquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:55 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, ik bedoel dat ze hardloopt als ik haar tegenkom
Hardloopt ja, niet op díe manier
Ga ik liever niet op in via FOK!, kan het je wel DM'en als je het boeiend vindt.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft ie poep in zijn gezicht gesmeerd? En waarom mag een gekleurde sint wel, maar een donkere Piet niet?
Zou je bijna wel denken. Omdat het andersom racisme is, begrijp dat dan toch.quote:Op zondag 9 november 2014 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Heeft ie poep in zijn gezicht gesmeerd? En waarom mag een gekleurde sint wel, maar een donkere Piet niet?
Nou maak je iedereen nieuwsgierigquote:Op zondag 9 november 2014 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga ik liever niet op in via FOK!, kan het je wel DM'en als je het boeiend vindt.
Oké.quote:Op zondag 9 november 2014 11:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ga ik liever niet op in via FOK!, kan het je wel DM'en als je het boeiend vindt.
Goed ideequote:
Was het maar waar... maar nee, moest werken.quote:Op zondag 9 november 2014 14:47 schreef Robby87 het volgende:
[..]
...maar een goeduitziende meid van 25 met borsten als meloenen houdt je wakker?
En jij natuurlijk vanquote:Op zondag 9 november 2014 16:40 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Goed idee
[..]
Was het maar waar... maar nee, moest werken.
Vanochtend zei er wel een meid toen ze voor de 2de keer aan de kassa stond gekscherend Ik krijg gewoon geen genoeg van u.
Nee, de pessimist die ik ben zeg dan: O, dat hoor ik niet vaak hier... als je het nou ook zou menenquote:
Oh positief indd.quote:Op zondag 9 november 2014 16:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, de pessimist die ik ben zeg dan: O, dat hoor ik niet vaak hier... als je het nou ook zou menen
Ach ze was 12 jaar jonger en rookt. Dus dat was toch niksquote:
En dan zeker ook nog donkerblond en dun dat kan echt niet indd.quote:Op zondag 9 november 2014 17:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach ze was 12 jaar jonger en rookt. Dus dat was toch niks
Donkerblond en normaal postuur. Niet mager, maar ook niet dik. Dat was niet verkeerd verder... maar 12 jaar vind ik toch aardig wat en roken... tja...quote:Op zondag 9 november 2014 17:11 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog donkerblond en dun dat kan echt niet indd.
Dat was nog redelijk goed gegokt van mijquote:Op zondag 9 november 2014 17:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Donkerblond en normaal postuur. Niet mager, maar ook niet dik. Dat was niet verkeerd verder... maar 12 jaar vind ik toch aardig wat en roken... tja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |