SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
true, daarom de ookquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet goed ergens in zijn betekent toch niet perse dat het kut is?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb even een multiplayer stream gekeken. Het ziet er op zich wel lachen uit maar ik wacht nog even.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik snap echt niet dat hier zo negatief wordt gedaan over CoD steeds, lijkt me echt zo vet, hoe meer ik ervan zie
Ga denk toch gewoon weer GTA5 kopen![]()
![]()
Redenen zijn dan wel weer begrijpelijktwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 11:32:04Nike wilde PSV geen geld meer betalen. Umbro doet dat wel. Bovendien krijgt PSV bij Umbro wél een zware stem in het tenue-ontwerp. reageer retweet
Tis goed met je patrickquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jij gaat het dus over 40 jaar spelen, dan schijnen deze wapens normaal te zijnquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik pruim die vage sci-fi shit gewoon niet. Een shooter moet voor mij gewoon lekker begrijpelijk blijven. Niks geen supersonische next-gen wapens enzo.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja man, ik heb ze in die zee gedaan.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
Tis goed met je patricktwitter:thijsslegers twitterde op donderdag 06-11-2014 om 11:32:04Nike wilde PSV geen geld meer betalen. Umbro doet dat wel. Bovendien krijgt PSV bij Umbro wél een zware stem in het tenue-ontwerp. reageer retweet
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Umbroals aids een merk was.
Maar goed, alles voor het geld en ik koop/draag zelf toch geen voetbalshirts.![]()
FIFA kutspelquote:Op donderdag 6 november 2014 11:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet goed ergens in zijn betekent toch niet perse dat het kut is?![]()
Echt hequote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Maar goed, alles voor het geld en ik koop/draag zelf toch geen voetbalshirts.. Ik kan nu al niet wachten tot heel Nederland ons uitlacht om de kanker belachelijke shirts waar onze spelers in rondlopen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het enige mooie umbro-shirt is dat van Engeland.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:34 schreef DutchSL het volgende:
Maar goed, alles voor het geld en ik koop/draag zelf toch geen voetbalshirts.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die onoriginele nike shirts zijn ook niet allesquote:Op donderdag 6 november 2014 11:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Echt he. Ik kan nu al niet wachten tot heel Nederland ons uitlacht om de kanker belachelijke shirts waar onze spelers in rondlopen
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Heb je aan die eerdere beta meegedaan? Dan kun je er zo weer inquote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je krijgt een code toegestuurd toch? Heb nog niets ontvangen![]()
nice, en nu pedal to the metal.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Had me de vorige keer wel ingeschreven maar toen was ik niet uitgekozen. Heb me eergisteren weer ingeschreven via dat insidegamer.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je aan die eerdere beta meegedaan? Dan kun je er zo weer in![]()
Ik vind de PSV shirts van de afgelopen jaren gewoon allemaal mooi. Het lelijkste is Freo achterop, maar goed. Zelfs die blauwe met vierkante blokjes vond ik vet. Maar nu gaan we echt skere aids krijgenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die onoriginele nike shirts zijn ook niet alles
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |