Autistisch?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:06 schreef Ouder1 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Je maakt me wel lekker aan het lachen.
Je zult wel vinden dat ik vol vooroordelen zit, maar ik acht de kans heeeel klein.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:05 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat ze ook prima voorleesvader of snookeraar kunnen zijn...
In de spiegel gekeken?quote:
En jij veroordeelt hem al op basis van zijn fysiek en omdat er ooit eens wat onderzoeken tegen hem hebben gelopen. Dus feitelijk doe jij hetzelfde als wat ik doe. Alleen ben jij de boze genius.quote:Op donderdag 6 november 2014 10:10 schreef Ouder1 het volgende:
Een bekende van de politie, die bekend staat als enforcer van criminele bendes/tuig.. En jij staat hem maar te verdedigen alsof hij een keurige, zachtaardige huisvader met een kopje thee was die geen vlieg kwaad deed.. "Per ongeluk aangezien voor een ander" toen hij een aantal kogels kopte in een criminele afrekening.
Yeah... right.
Ja dat vind ik inderdaad...quote:Op donderdag 6 november 2014 10:08 schreef Beauke het volgende:
[..]
Je zult wel vinden dat ik vol vooroordelen zit, maar ik acht de kans heeeel klein.
En natuurlijk heeft zelfs het grootste tuig familie, vrienden en kinderen die van ze houden. Ik denk nergens dat dat niet zo is.
Waaróm zouden ze dat doen? Hebben ze toch niks aan?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:15 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja dat vind ik inderdaad...
Jij staat op een dodenlijst en duikt onder... als ik dan een kennis van jou vermoord omdat ik jou niet te pakken kan krijgen, dan maakt het niet uit, want die kennis kende jou en is dus ook automatisch crimineel..?
Dat is soms wel handig als je je positie wil behouden of duidelijk wil maken..quote:Op donderdag 6 november 2014 10:23 schreef Beauke het volgende:
[..]
Waaróm zouden ze dat doen? Hebben ze toch niks aan?
Hij is toch al schuldig omdat hij gespierd is en zijn vriendje in de bajes zit. Je wist het toch zo zeker?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:23 schreef Beauke het volgende:
[..]
Waaróm zouden ze dat doen? Hebben ze toch niks aan?
Ik kan dat niet zien.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:10 schreef Dagonet het volgende:
Ja die foto stond al eerder in het topic gelinkt, ik moet zeggen dat ik de toegevoegde waarde niet echt zie. Zodat we met eigen ogen kunnen zien dat hij dood is?
Een golfje dacht ik. Misschien omdat die niet zo makkelijk herkend wordt?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:11 schreef Dibble het volgende:
Nouja, ik vraag me af wat voor auto het is. Zag hem altijd rijden in Cayennes of Tesla's.
Nee, door al die kogelgaten in het portier is dat inderdaad niet helemaal duidelijk.quote:
Yolo!quote:Op donderdag 6 november 2014 11:12 schreef Re het volgende:
ja of hij is zijn stats aan het whatsappen
Onschuldige mensen doden? Daar zo'n risico voor nemen?quote:Op donderdag 6 november 2014 10:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dat is soms wel handig als je je positie wil behouden of duidelijk wil maken..
Daar valt een en ander uit af te leiden, maar daarmee kan ik zijn dood niet zelf vaststellen. Als hoofd en romp nou gescheiden zouden zijn bijvoorbeeld, is het een ander verhaal.quote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, door al die kogelgaten in het portier is dat inderdaad niet helemaal duidelijk.
Lol... Waar was een Thomas van der Bijl bijv schuldig aan dan..?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:18 schreef Beauke het volgende:
Onschuldige mensen doden? Daar zo'n risico voor nemen?
Mwah. Zo hard zijn criminelen hier in NL toch niet?
sterker nog, het is helemaal niet leuk voor hem, heb je al die spieren voor niets lopen kweken in je levenquote:Op donderdag 6 november 2014 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yolo!
Maar voor zo'n al dan niet professionele vechtersbaas is dood zijn ook heus niet leuk.
Ja, niks bewezen maar wat moet je dan bevriend zijn met Cor van Hout en ook nog uit een crimineel milieu komen?quote:Op donderdag 6 november 2014 11:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Lol... Waar was een Thomas van der Bijl bijv schuldig aan dan..?
quote:Op donderdag 6 november 2014 11:23 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ja, niks bewezen maar wat moet je dan bevriend zijn met Cor van Hout en ook nog uit een crimineel milieu komen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |