abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 december 2015 @ 19:18:03 #201
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158156454
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 19:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Rob Fruithof vind ik wel redelijk goed opgedroogd :)
Opgedroogd vuil, ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158168209
Wat een verschillen zeg
Do the things you love.
pi_158171265






Medhi El Mezouari El Glaoui , "Sebastiaan" van Belle et Sebastien. (Originele, jaren 60)



pi_158172175
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:33 schreef Mylene het volgende:
Rob Fruithof

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ahhhhh.... dat Luipaardje! O+
  zaterdag 12 december 2015 @ 16:16:20 #205
403253 Meke
after all this time? always.
pi_158195197
quote:
0s.gif Op donderdag 10 december 2015 18:33 schreef Mylene het volgende:
Rob Fruithof

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Volgens mij doet hij alleen de stem :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_158387208
Willem Bol









quote:
ALLES KWIJT - Sandra Reemers tv-ontdekking moet nu af en toe in auto slapen
De tragiek van SHOWMASTER Willem Bol…
Evert Santegoeds

Zijn gezin met vier kinderen leeft verspreid, zijn huis is verkocht en voormalig ’showmaster’ WILLEM BOL, in de jaren negentig bekend door zijn deelname aan het gelijknamige programma van SANDRA REEMER, slaapt af en toe in zijn auto. Op 62-jarige leeftijd ziet de oud-bankier dat zijn leven dramatisch anders is verlopen dan verwacht: „Ik hang met mijn nagels aan de afgrond…” Aan PRIVÉ vertelt Bol zijn dramatische verhaal.

De donkerste dagen van het jaar staan voor de deur. Maar voor voormalig bankier en tv-presentator WILLEM BOL (62) zijn ze wel heel erg donker… Zijn hoofd staat vandaag niet naar Sinterklaas en de komende feestdagen. Voor Willem, door SANDRA REEMER (65) in 1989 als tv-presentator ontdekt in haar programma Showmasters, telt nu alleen overleven. Bol, die destijds met ROLF X. WOUTERS (52) tot de nieuwe lichting tv-sterren behoorde, is de afgelopen jaren alles kwijtgeraakt. Zijn geld, de zekerheden die hij met zijn ervaringen als bankman dacht te hebben opgebouwd, zijn huis, zijn inboedel en – wat hij nog het ergste vindt van alles – zijn geroofde integriteit.

Soms slaapt Bol nu in zijn auto, een tweeëntwintig jaar oud barreltje waar hij met zijn lange lijf nauwelijks in past, al oogt hij sterk vermagerd en lijkt hij in niets meer op de even voluptueuze als droogkomische verschijning die voor de NCRV programma’s maakte als Zo vader, zo zoon, Bol is de naam en Maak dat de kat wijs.

Maandag moet hij weer vertrekken uit de tijdelijke woning, een vakantiehuisje, waar hij en zijn vrouw SIMONE nu beschutting zoeken tegen de lange nachten en de winterse kou. Via via kregen ze onderdak, maar zelfs de bescheiden huur van 650 euro in de maand kan het stel op dit moment niet meer betalen. Waar ze heen moeten, na dit sinterklaasweekend, ze hebben geen idee. Hulp lijkt ver weg, vooral ook omdat Willem nooit te koop liep met het verhaal van zijn val, en lange tijd dacht de problemen zelf te kunnen oplossen.

Het is een láng verhaal, wat hij vertelt in het Brabantse Goirle. Daar komt hij vandaan en daar is hij naar teruggekeerd toen zijn carrière in Hilversum eindigde en hij onlangs zijn fraaie huis in de omroepstad, natuurlijk met een groot verlies, van de hand moest doen. Te pijnlijk vindt hij het om te praten over zijn vier kinderen, van 21, 20, 18 en 15, die verspreid leven nu het gezin uit elkaar is gevallen: „Die laat ik er liever buiten, nu. Het is allemaal al erg genoeg.”

Waar zullen we beginnen?

„Bij het moment waarop de problemen begonnen? Dat was juni 2009. Je moet weten: nadat ik zelf van het scherm verdween, heb ik voor Endemol achter de schermen gewerkt van een heleboel televisieprogramma’s. Eerst in vaste dienst, later als freelancer. Was ik onder andere verantwoordelijk voor Domino day, een enorm duur programma met honderden medewerkers, dat in zeventien landen werd uitgezonden en dan ook met gemak 140 miljoen kijkers trok. Heerlijk vond ik het, werken was mijn lust en mijn leven. Weken van 90 uur, 25 jaar lang, dat had ik tot mijn tachtigste willen doen. We ontwikkelden Business update, wat nu RTL-Z is. Kortom, ik werkte hard en verdiende goed, niets aan de hand.”

Tot juni 2009, kennelijk…

„Ja, toen ontwikkelde ik een hernia. Daar kwamen later dat jaar rugklachten en gevoelloosheid in het linkerbeen bij. Uiteindelijk bleek ik een klapvoet te hebben; als ik deze wandelstok loslaat, val ik zo in je armen.”

En het ging van kwaad tot erger?

„Ik kreeg steeds meer pijn. Psychisch en lichamelijk. Denken, geheugen en concentratie werden slechter, wat volgens de deskundigen wees op voortdurende overbelasting van het brein. Ik werd depressief. Wat weer een voorbode leek te zijn van parkinson, wat ik ook aan het ontwikkelen ben. Kortom, van de Willem Bol die de mensen nog wel kennen bleef steeds minder over. En door alle stress van nu heb ik ook nog diabetes 2 gekregen.”

Maar gelukkig was je goed verzekerd.

„Natuurlijk. Met mijn financiële achtergrond bij de bank had ik maatregelen genomen toen bepaalde zekerheden wegvielen en ik freelancer werd. Het afsluiten van arbeidsongeschiktheidsverzekeringen voor een vader van vier kinderen hoort daarbij, natuurlijk. En dat heb ik ook gedaan.”

Dus op dat gebied géén pijn?

„Eerst niet, nee. En de klachten – een dubbele hernia, die klapvoet en spierdystrofie – waren wel zo erg dat verzekeringsmaatschappij Generali ging uitkeren. Ik loop met een brace en het langdurige gebruik van medicijnen maakte bovendien dat ik slechter ging zien. Daarnaast waren er niet-somatische klachten als een burn-out en zware depressie. Ik kon niets meer. De verzekeringsmaatschappij kwam op een gegeven moment met de naam van een arts die mijn klachten volgens hen kon verhelpen. Maar de operatie van een dubbele hernia bracht zo veel risico’s met zich mee, dat die me van alle kanten werd afgeraden. Zelfs mijn eigen dokter in het Tergooi ziekenhuis adviseerde me met klem het advies van die verzekeringsdokter niet op te volgen.”

Waardoor de verzekeraar wel moest blijven uitbetalen…

„Ja, en daarmee begon een gemeen kafka-achtig spel, dat grote gevolgen zou krijgen. Ik heb het als een heksenjacht op mezelf ervaren. Er moest van hen in 2013 een herkeuring komen. De keuringsarts heeft vervolgens, zonder echt te keuren, zomaar opgeschreven wat hem goeddunkte en is daarvoor later ook veroordeeld door de Tuchtraad. Vervolgens hebben ze me acht dagen lang door een detectivebureau laten volgen, om te zien wat ik allemaal deed en wel of niet kon. Een ongelooflijke inbreuk op mijn privacy, en zelfs volgens de rechtbank een veel te zwaar middel, waaruit ze conclusies hebben getrokken waar de honden geen brood van lusten.”

Wat heeft die detective dan allemaal gezien?

„Ik heb de beelden nooit willen bekijken, maar in rapporten waar ze later in de rechtszaal mee aankwamen, hebben ze me de auto zien wassen. Dat wil zeggen: tegen de muur geleund hebben ze me de auto zien afspuiten. Ze hebben gezien dat ik voor mijn vrouw een tas met boodschappen, ik denk met stokbrood erin, naar binnen droeg. En ze hebben het erover dat ik buk om post uit de brievenbus te halen; hun eigen nare brieven nota bene!”

„Dan vraag ík: ’Zitten daar ook geluidsopnamen bij? Hoor je me er ook bij kreunen?’ Maar nee, het zijn alleen foto’s. Het is een smerig spel geworden, alleen maar met de inzet om me tot mijn vijfenzestigste – over de afgelopen jaren en zolang als de verzekering nog loopt – al met al geen half miljoen uit te hoeven keren. Ik heb er natuurlijk over geprocedeerd. Eerst gewonnen, toen ze stelden dat ik niet ziek was. Maar later heb ik die zaak, op oneigenlijke gronden over zogenaamde bijverdiensten, verloren. En nu heb ik geen middelen meer om door te gaan. Alleen aan griffiekosten zou ik al vijfduizend euro moeten betalen, waarmee maar aangetoond is dat het recht alleen is weggelegd voor mensen met diepe zakken.”

Nou, daar zijn gelukkig toch allerlei instanties voor?

„Ja, maar niet meer zodra je als fraudeur bent neergezet. En dat hebben ze gedaan, op grond van informatie die ik ze steeds zelf heb gegeven. Dan is het: ’redjezelf.nl!’ Ik wil gewoon de uitkering waar ik al die tijd keurig premie voor betaald heb, maar zij zoeken mogelijkheden om daar onderuit te komen en geen middel wordt daarbij geschuwd! Als je de verslagen leest van die detective! Er wordt me aangerekend dat ik met mijn vrouw ben gaan lunchen! Dat helpt tegen een depressie – ik kan me moeilijk meteen laten opbaren!”

En nu?

„Ik weet het niet. Simone is zoveel mogelijk bij me, nu we weer onderdak hebben. De kinderen leven verspreid en onze jongste dochter is bij ons. Het is verschrikkelijk. Ik heb pensioenpolissen verkocht om te kunnen procederen. De inboedel is verdeeld over vrienden en familie en onlangs heb ik zelfs mijn eigen zegelring en die van mijn vader moeten verkopen om te kunnen eten. Het is niet anders, helaas. Ik hang met mijn nagels aan de afgrond.”

MAANDAG DEEL TWEE: Is Hilversum doof voor Willem Bols schreeuw om hulp?
bron

quote:
Drie maanden onderdak dankzij vrienden
Hilversum DOOF voor noodkreet Willem Bol!
Evert Santegoeds

Na zijn noodkreet op pagina Privé afgelopen zaterdag regende het reacties aan het adres van voormalig 'Showmaster' Willem Bol (60). Helaas ook veel reacties waarmee hij van de regen in de drup komt, Hilversum lijkt doof voor zijn schreeuw om hulp. Toch is er ook goed nieuws, al moet zijn 15-jarige dochter daardoor wel voor de derde keer dit leerjaar naar een andere school.

De voormalige bankier en tv-presentator, die later een hoge functie als uitvoerend producent van onder andere Domino Day bij Endemol bekleedde, vertelde afgelopen zaterdag ’met zijn nagels aan de afgrond te hangen’. Een langdurig juridisch conflict met verzekeraar Generali, waar hij een arbeidsongeschiktheidsverzekering had lopen, maakte dat hij zonder inkomen kwam te zitten en huis en haard verloor. Ook zijn gezin is uit elkaar gevallen. Zijn vier kinderen, in de leeftijd van 21 tot en met 15 jaar, wonen verspreid. Willem woont met zijn vrouw Simone in een vakantiehuisje dat zij maandag moeten verlaten omdat zij de 650 euro huur niet kunnen opbrengen.

Met hun jongste dochter verhuizen ze morgen van het Brabantse Goirle naar de omgeving van Ommen in Overijssel, waar zij in elk geval drie maanden in een huisje van vrienden mogen blijven.

„Dat is een mooi en lief aanbod”, zegt Willem, „in elk geval hoef ik me nu drie maanden niet druk te maken over de vraag waar we volgende week kunnen slapen.”

Maar dat wordt wéér een andere school voor je kind?

„Ja, de derde, dit schooljaar. Ze is in augustus in Hilversum begonnen, maar daar is het huis verkocht. Toen konden we in Brabant terecht en heeft ze daar op school gezeten, redelijk goed naar haar zin. Maar nu gaan we dus weer de andere kant van het land op; ik zie geen andere mogelijkheid. Wel hebben we gezegd dat, als er nu een oplossing zou komen en we het leven met een echt huis weer op de rit krijgen, we dan in die buurt blijven wonen zodat ze niet voor nog weer een vierde keer in een andere klas terechtkomt.”

En komt die oplossing er?

„Ik hoop het echt. Op het verhaal van zaterdag heb ik heel veel reacties gekregen. Van een bekende advocaat die me wil helpen. Maar ook van de verzekeringsmaatschappij zelf, die me een gesprek aanbiedt. Daar ga ik graag op in. Het zou mooi zijn als dat deze week kan plaatsvinden.”

Hebben zich nog collega’s van vroeger bij je gemeld?

„Een paar. Carlo Strijk, die destijds ook meedeed aan Showmasters, wil wat doen. Maar in het wereldje ben ik altijd een buitenbeentje geweest, hoor. Ik hoorde er nooit echt bij. Ik geloof wel dat mensen die met me werkten me mochten, maar ik heb nooit echt deel uitgemaakt van die Gooise familie. Daar heb ik nu dus ook weinig van te verwachten en daar ben ik ook niet zuur over. En er was zelfs ook nog wel kritiek. Mensen vroegen zich af waarom ik wél geholpen zou moeten worden en een ander in dezelfde situatie niet? Zulke reacties begrijp ik ook nog wel. Maar ik heb altijd gezegd: Als ik hier uit kom, dan wil ik me blijvend inzetten voor mensen die in dezelfde situatie terecht zijn gekomen. Dat wil ik echt en daar voel ik me ook wel toe verplicht, er is veel leed op dit gebied. Ook dat is me uit de reacties wel gebleken.”

Dus straks de rit naar Overijssel?

„Ja. En een school regelen. Ik hoop dat er een in de buurt zit. Ons tijdelijke huisje bij Goirle was nogal een eind van de school. Daar bracht ik haar dan heen en daar bleef ik dan de hele dag wachten tot ze weer uit school kwam, om de benzine van het heen en weer rijden uit te sparen.”

Hoe houden jij en Simone dat vol?

„Dat moet wel echte liefde zijn, zou je zeggen. We zijn 22 jaar samen, dachten onze zaakjes voor elkaar te hebben, maar zijn nu terechtgekomen in een situatie waar we elkaar doorheen moeten slepen. Natuurlijk gaat dat met ups and downs, maar we redden het wel. Zeggen we steeds tegen elkaar. Zeker nu, met wat vastigheid voor de komende drie maanden, hebben we in elk geval één zorg minder!”
bron
  zondag 20 december 2015 @ 20:31:42 #207
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158389488
jeetje.. :{
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_158390643
Ik weet wel dat hij er een tijdje terug nog goed uit zag.
  zondag 20 december 2015 @ 21:31:34 #209
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_158391664
Rob Fruithof in een HBO serie. Winning!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 20 december 2015 @ 21:41:32 #210
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158392013
Wow wat een verhaal zeg hierboven, dieptreurig.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_162902635
















pi_162903456
Ok geen echte toen en nu :@ , maar ik vind het toch een mooi filmpje.
Samen met de amerikaanse late night presentator Jimmy Fallon heeft de cast van Saved by the Bell een reünie.
pi_162904127
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:16 schreef bluemoon23 het volgende:
Ok geen echte toen en nu :@ , maar ik vind het toch een mooi filmpje.
Samen met de amerikaanse late night presentator Jimmy Fallon heeft de cast van Saved by the Bell een reünie.
Die is al best oud.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162904189
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 22:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Die is al best oud.
Feb 4, 2015
pi_162904456
Saved by the Bell is gestopt in 1992, dus als je het zo bekijkt is dat fimpje nog best recent ;)
pi_162909782
Alleen mister Belding is dikker geworden, de rest is nauwelijks veranderd... :@
  maandag 13 juni 2016 @ 19:00:54 #217
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_162982403
Meg Ryan

Toen


Nu
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  dinsdag 14 juni 2016 @ 15:00:21 #218
441440 aquawoman
Bitch please
pi_163006641
quote:
In een post de mythe onderuit gehaald dat mannen mooi oud worden :D

Al blijven Brad, Robert D. jr en Keanu Reeves aardige overeind :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  † In Memoriam † dinsdag 14 juni 2016 @ 15:06:25 #219
43556 miss_dynastie
pi_163006739
RDJ aardig overeind.... _O- da's echt de mooiste man ter wereld geworden wat mij betreft :D
pi_163006981
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]

In een post de mythe onderuit gehaald dat mannen mooi oud worden :D

Al blijven Brad, Robert D. jr en Keanu Reeves aardige overeind :)
ik vind die Lundgren er beter uit zien, minder plastic
  dinsdag 14 juni 2016 @ 16:42:29 #221
22273 Dizer
Save the beard!
pi_163008870
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik vind die Lundgren er beter uit zien, minder plastic
Ik ook _O_
Friends don't let friends remain beardless...
pi_163009687
Ik vind de helft wel mooi oud worden eigenlijk! Wat een bazenfoto van Gibson ook O+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 juni 2016 @ 18:15:40 #223
163650 Greys
pi_163010891
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2016 15:00 schreef aquawoman het volgende:

[..]

In een post de mythe onderuit gehaald dat mannen mooi oud worden :D

Al blijven Brad, Robert D. jr en Keanu Reeves aardige overeind :)
Bruce vind ik er ook alles behalve slechter op geworden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_164014731


Johnny Rotten


Tony Hadley


Kim Wilde



Simon Le Bon
pi_164037134
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 08:31 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]

Johnny Rotten

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Tony Hadley

[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kim Wilde

[ afbeelding ][ afbeelding ]

Simon Le Bon
Simon :P
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_164037559
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 08:31 schreef Godtje het volgende:

afbeelding

Simon Le Bon
Jeroen van Koningsbrugge back to the 80's.
pi_164078381
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juli 2016 08:31 schreef Godtje het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Kim Wilde
Ik heb Kim Wilde in 2011 nog zien optreden tijdens het Retropop festival in Emmen.
Toen zag ze er iets minder verspookt uit.
Filmpje van dat optreden, die kale die gitaar speelt is haar broer, die jonge achtergrondzangeres met het rode haar is weer de dochter van die broer.
pi_164682858


pi_164683094
Ow Hans toch.
Go hard or go home
pi_164684099
Mijn god, waarom jezelf zo op een cover van een blad neerzetten?
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:02:52 #231
368283 ato
pi_164689483
Wat drank kan doen,
Life can be a bitch, so like it..
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:43:34 #232
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_164704456
Toen met die bejaarden in dat huis (weet niet meer hoe die serie heet) ging het zo goed met hem. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:58:12 #233
368283 ato
pi_164704723
Hij is ook een tijdje gestopt geweest met drinken..
Life can be a bitch, so like it..
pi_164705294
Ad heeft een interview met die man... sneu
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:55:11 #235
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_164705956
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
Ad heeft een interview met die man... sneu
Gelezen.

Ik blijf het een leuke vent vinden. Heel sneu dat hij het geluk niet kan vinden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_164710014
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Gelezen.

Ik blijf het een leuke vent vinden. Heel sneu dat hij het geluk niet kan vinden.
Het lijkt mij geen kwaaie nee. Ik vond hem als kind bij het Rad altijd heel leuk. :P
pi_164710875
Ik vind hem helemaal niet sneu over komen eigenlijk.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_164710935
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik blijf het een leuke vent vinden. Heel sneu dat hij het geluk niet kan vinden.
Ik las ergens dat Hans vroeger bij het rad van fortuin als de 'mooie jongen' van Hilversum werd gezien en als je dan nu dit ziet.. Poeh. Dan is zijn Leontien het veel beter vergaan.
pi_164713092
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:02 schreef Franny_G het volgende:
Ik vind hem helemaal niet sneu over komen eigenlijk.
Ik ook niet. Eerlijk interview, niet mooier voordoen dan het is. Hans is tof.

Stiekum gun ik hem toch een leuke boer daar in Friesland
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2016 @ 18:45:51 #240
43556 miss_dynastie
pi_164713260
Hop, lekker terug naar Amsterdam, beetje leven in de brouwerij. Wat moet je in je eentje tussen de weilanden in Friesland?
pi_164713364
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Hop, lekker terug naar Amsterdam, beetje leven in de brouwerij. Wat moet je in je eentje tussen de weilanden in Friesland?
zuipen blijkbaar :+
pi_164715033
Ja, dat. En wandelen met de hond driemaal daags, televisie kijken en op zaterdagavond eten met je beste vriend.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:06:25 #243
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_164715719
Ik kreeg niet de indruk uit het artikel dat Hans zelf iets wilde doen aan die eenzaamheid. Behalve klagen.
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
pi_164719554
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 17:04 schreef rmrt2010 het volgende: [..]

Ik las ergens dat Hans vroeger bij het rad van fortuin als de 'mooie jongen' van Hilversum werd gezien en als je dan nu dit ziet.. Poeh. Dan is zijn Leontien het veel beter vergaan.
Je kan wel zien dat hij een mooie jongen geweest moet zijn in zijn jonge jaren.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 12:55 schreef Duderinnetje het volgende: [..] Gelezen.

Ik blijf het een leuke vent vinden. Heel sneu dat hij het geluk niet kan vinden.
Hij zegt niet gelukkig te zijn, maar dat hij voor tevredenheid gaat en dat dat redelijk lukt. Dat is heel wat beter dan de vele bejaarden die dagelijks zeuren dat ze liever dood waren.

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:06 schreef jajablahblah het volgende: Ik kreeg niet de indruk uit het artikel dat Hans zelf iets wilde doen aan die eenzaamheid. Behalve klagen.
Hij is wat lamlendig geworden. Daarin is hij niet uniek. Maar zijn leven hangt wel een beetje samen met de hond. Als diens tijd om is, is hij zijn anker kwijt. Hij zou er eentje bij moeten nemen, natuurlijk geen jonge, maar een oudere uit het asiel die het ook liever kalmpjes aan doet.

Het is geen blijstemmend verhaal, maar wil het verhaal van veel bejaarden: er is niet veel meer, hoe vind je daarin je draai?
pi_164857399
Die ene fles absint?
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:09:47 #246
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165749406
Little hercules (Richard Sandrak), werd bekend als de kleuter die aan bodybuilding deed.





In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 4 oktober 2016 @ 14:16:50 #247
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_165749547
Elvira Mistress of the dark O+


Nu:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 11 december 2017 @ 13:49:50 #248
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_175644390
In de jaren zeroes had je Kissies, een Zweeds meisje met gigantische neptieten, veel plastische chirurgie en een heel dun middeltje en dito beentjes. Ze zag er bizar uit. Gelukkig is Kissies goed terecht gekomen en eet ze weer gezond :)

Toen:




Nu:

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  † In Memoriam † maandag 11 december 2017 @ 18:53:19 #249
368283 ato
pi_175651832
Haar hoofd is ook weer kleiner :)
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 10 februari 2020 @ 14:27:38 #250
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191441044
*kick omhoog

Dawn French
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')