quote:Het vertrouwde jurylid Erland Bakkers straks wordt aangekondigd als Erlynne Bakkers. Hij heeft een geslachtsoperatie ondergaan. Dat vertelt ze vandaag in De Telegraaf.
ik zou er zo meteen aan beginnen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:32 schreef Lokasenna het volgende:
Ziet er best wel uit als goed gelukt.
Jij zou het ook zo doen zeker.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:44 schreef Pulzzar het volgende:
Wat is de klacht? Je bent niet verplicht om erbij te fantaseren dat je er seks mee hebt. Als ze nu gelukkig is met wie ze is, is dit alleen maar goed.
Overigens stoer dat ze dit heeft gedaan en zich niet verstopt uit de media.
Nee, want ik ben geen transseksueel. Iemand die een geslachtsoperatie ondergaat, voelt zich zo onbehaaglijk bij zijn biologische dat er niks anders opzit dan een operatie. Ik vind Chaz Bono er nou ook niet bepaald qua knapheid op vooruit gegaan nadat ze een hij is geworden. Maar dat is mijn zaak niet. Zowel Bono als de vrouw in de OP zijn na hun operatie gelukkiger geworden. Dus waarom zou ik als buitenstaander daar een probleem mee hebben?quote:
travestiet gespotquote:Op woensdag 5 november 2014 15:55 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Dat is GÉÉN travestiet, maar een transgender! Ga eens heel gauw het verschil leren voor je nog dommere uitspraken op het forum zet. Dit is gewoon lachwekkend hoe dom.
dat jij een phd hebt in transgender studies kan ik niets aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
TS snapt het verschil tussen gender en sekse niet.
Dat TS een holbewoner is die zich niet in den minsten laat hinderen door enige kennis van zaken alvorens een topic online te plempen, daar kan ik dan weer niets aan doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:57 schreef Roces18 het volgende:
[..]
dat jij een phd hebt in transgender studies kan ik niets aan doen.
ik wilde alleen delen met de rest van jullie dat mijn gaydar een travo? transgender? wat het verschil ook is, heeft gespot.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat TS een holbewoner is die zich niet in den minsten laat hinderen door enige kennis van zaken alvorens een topic online te plempen, daar kan ik dan weer niets aan doen.
Ah, je denkt dat ik een transseksueel ben? Vandaar al die romantische DM's die ik van je krijg.quote:Op woensdag 5 november 2014 16:02 schreef Roces18 het volgende:
[..]
ik wilde alleen delen met de rest van jullie dat mijn gaydar een travo? transgender? wat het verschil ook is, heeft gespot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |