SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult niet alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
[ Bericht 2% gewijzigd door MrvanTrapZ op 05-11-2014 13:55:48 ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Aspen valley is altijd wel mooi in Arnhem (wel vaak verdwaald als ik zat was)
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Thanksquote:Op woensdag 5 november 2014 13:49 schreef el-blanchito het volgende:
Aspen valley is altijd wel mooi in Arnhem (wel vaak verdwaald als ik zat was)
![]()
![]()
Waarom is er zo'n gigantisch verschil in keeperkwaliteit? De Gea en Bravo pakken echt alles maar Handadovic of elke andere serie A keeper laat alles door en stats verschillen niet veel![]()
Unity is 52,50 pre-order bij Wehkamp (maar dan kun je volgens mij weken wachten op je game? slechte verhalen over gehoord en met bezorgkosten erbij scheelt het een paar cent ofzo met de volgende goedkoopste webshops)![]()
Wie heeft AC Unity besteld? Ik heb al een code gekregen om een team aan te maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Boh webappquote:Op woensdag 5 november 2014 13:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft AC Unity besteld? Ik heb al een code gekregen om een team aan te maken.![]()
Niemand? Ik ga nu een shizzle team maken.. suggesties voor namen hoor ik wel.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat is/wordt er zo leuk aan de nieuwe AC? Heb de eerste helemaal uitgespeeld was wel leuk. Tweede (of derde) tijd later nog gedaan maar na paar missies gestopt omdat het niet echt nieuw was tov de eerste en je altijd dezelfde standaard missies moet doen![]()
Ieder zijn ding want jij vindt het blijkbaar leuk om met een stel negers balletjes door een ringetje te gooien.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:06 schreef ThadCastle het volgende:
Wat is/wordt er zo leuk aan de nieuwe AC? Heb de eerste helemaal uitgespeeld was wel leuk. Tweede (of derde) tijd later nog gedaan maar na paar missies gestopt omdat het niet echt nieuw was tov de eerste en je altijd dezelfde standaard missies moet doenRock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |