quote:
Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef spijkerbroek het volgende:Kun je dat niet ergens bij die delegatie navragen? Bij de regelneef/-nicht van hun kant bijvoorbeeld? Die zal toch wel weten of daar behoefte aan is?
Dit. Worden bij dat soort bezoeken sowieso niet de agenda met beide kanten doorgesproken en overeengekomen?
Ik zou ook voor de zekerheid het menu voor zowel ontbijt, lunch als avondeten doornemen, dat ze niet een enorm varken aan het spit gooien voor die Afghanen.
/edit/ de alcohol cultuur ligt voor zover ik weet ook enigszins ander bij chinezen en Afghanen. Misschien ook even checken of het ok is als de chinezen alcohol drinken aan tafel. /edit/
Bij mijn internationale meetings wordt meestal een agenda overeengekomen. Maar goed, dat is Europa, Midden Oosten en N an Z Amerika, ik weet weinig van Azie.
Is de taal Engels of zijn er vertalers? Lijkt me super interessant zo'n meeting!
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.