SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Anders gaat WIB en de rest van die club weer janken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn Tevez verkocht voor 46.5k, had hem dus voor 20.75 ofzo maar volgens Fut had ik hem voor 53k dus is mijn transferprofit omlaag
Niet dat dat boeit, maar wel vreemd
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Logisch, want 2x 20,750 is 41.500. Plus nog een keer iets meer dan de helft is 53k. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn Tevez verkocht voor 46.5k, had hem dus voor 20.75 ofzo maar volgens Fut had ik hem voor 53k dus is mijn transferprofit omlaag
Niet dat dat boeit, maar wel vreemdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ohja bedankt voor de uitlech Kotsquote:Op woensdag 5 november 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch, want 2x 20,750 is 41.500. Plus nog een keer iets meer dan de helft is 53k. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zit er aan te denken mijn bonucci's ook maar de deur uit te gooien en wat duurdere IF's/Spelerts op te pikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prima, hoe meer mensen dat doen hoe duurder die van mij uiteindelijk wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
zit er aan te denken mijn bonucci's ook maar de deur uit te gooien en wat duurdere IF's/Spelerts op te pikken.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ha Sjon, ik heb zojuist de laagste IF Higuain gekocht, dus die kan al niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
zit er aan te denken mijn bonucci's ook maar de deur uit te gooien en wat duurdere IF's/Spelerts op te pikken.
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Post voor hoeveel? dacht meer aan een Benzebaasquote:Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ha Sjon, ik heb zojuist de laagste IF Higuain gekocht, dus die kan al niet meer.
gr gr
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima, hoe meer mensen dat doen hoe duurder die van mij uiteindelijk wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar wat Griezmannetjes gekocht. Is nog niet zo ontzettend veel gestegen na dit weekend.PSN: DePresident_![]()
Nog maar 5quote:
Elke dag![]()
Ja nou voor 92k. Dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Post voor hoeveel? dacht meer aan een Benzebaas
Benzebaas heb ik gisteren dus ook al gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duurdere IFs is een ruim begrip, dus ik moet nog maar net dezelfde oppikken als jouquote:
#FreeTrapz![]()
Ik verkoop as we speak een Bonucci voor 24k. Dames en heren, let op want hij is dus fors aan het stijgen. Ik zou hem nu dus nooit te goedkoop van de hand doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Duurdere IFs is een ruim begrip, dus ik moet nog maar net dezelfde oppikken als jouNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heah?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Duurdere IFs is een ruim begrip, dus ik moet nog maar net dezelfde oppikken als jouTjah iig wel winst toch? Al issie afgelopen dagen weer gezaktquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh 26*24.000quote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verkoop as we speak een Bonucci voor 24k. Dames en heren, let op want hij is dus fors aan het stijgen. Ik zou hem nu dus nooit te goedkoop van de hand doen.
Ja hoor hij weer welquote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verkoop as we speak een Bonucci voor 24k. Dames en heren, let op want hij is dus fors aan het stijgen. Ik zou hem nu dus nooit te goedkoop van de hand doen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wanksmiley.gifquote:Op woensdag 5 november 2014 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn zakjappenees zegt 624...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Psstt...de mijne had sentinel erop. Er zijn geen goedkopere met sentinel op de markt. Behalve dan een zooi of tig voor 18kquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ging het nou over die bonucci's of over de dure IFs ben het kwijtquote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heah?
[..]
Tjah iig wel winst toch? Al issie afgelopen dagen weer gezakt
#FreeTrapz![]()
Bonucci'squote:Op woensdag 5 november 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ging het nou over die bonucci's of over de dure IFs ben het kwijt
Mijn dure IF's zitten allemaal in mijn teams: Tevez Chiellini Miranda Lacazette en Menez, toch rond de 750kDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik heb Shadow erop voor 24k en die gaat ook niet weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Psstt...de mijne had sentinel erop. Er zijn geen goedkopere met sentinel op de markt. Behalve dan een zooi of tig voor 18k
Dan snap ik niet waarom jou bonucci's duurder worden als ik mijne nu ga dumpen...quote:Op woensdag 5 november 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bonucci's
Mijn dure IF's zitten allemaal in mijn teams: Tevez Chiellini Miranda Lacazette en Menez, toch rond de 750kPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu niet, maar op de lange termijn is het prijstechnisch gunstiger als Bonucci's bij mensen in teams belanden en dus niet worden gelist en weggaan van Tradepilesquote:Op woensdag 5 november 2014 09:40 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom jou bonucci's duurder worden als ik mijne nu ga dumpen...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
jij moet echt eens stoppen met je gehaatquote:Op woensdag 5 november 2014 09:42 schreef Zhano het volgende:
09:38 : sjon is het kwijt. Is dit een nieuw record? Vast niet.je gaat te veel op kami en rijst lijken mijn knecht.
#FreeTrapz![]()
OK Sintquote:Op woensdag 5 november 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij moet echt eens stoppen met je gehaatje gaat te veel op kami en rijst lijken mijn knecht.
![]()
![]()
laat Quincy dit maar niet lezen.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:43 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij moet echt eens stoppen met je gehaatje gaat te veel op kami en rijst lijken [b]mijn knecht.[/b[
Hielke en sietse waren toch gewoon boeren knechten. of mag dat nou ook al weer nietquote:Op woensdag 5 november 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
laat Quincy dit maar niet lezen.
#FreeTrapz![]()
Tuurlijk niet. Het waren zoons van de hoefsmid. Gerben daarentegen...quote:Op woensdag 5 november 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hielke en sietse waren toch gewoon boeren knechten. of mag dat nou ook al weer nietNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Niks mag meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hielke en sietse waren toch gewoon boeren knechten. of mag dat nou ook al weer nietRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
You know nothing sjon snooquote:Op woensdag 5 november 2014 09:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Hielke en sietse waren toch gewoon boeren knechten. of mag dat nou ook al weer niet![]()
First Light had ik al gekocht, maar nog niet gespeeld.quote:In december komt in ieder geval Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition naar PlayStation Plus. Het wordt daarmee de eerste AAA-game die zijn opwachting maakt voor PlayStation 4. Ook komt in december nog Secret Ponchos. Vervolgens kunnen we in januari gaan genieten van inFAMOUS: First Light en The Swapper. Wanneer de problemen van Driveclub zijn opgelost, wordt ook die game vrijgegeven.
burnmoney.gif
Injustice zal ik wel proberen, maar op die vechtspellen ben ik vaak al heel snel uitgekeken.![]()
bezig met last of usvet spel
![]()
komend weekend even racen, en dan kom AC al weer. geen tijd voor FIFA hebben
#FreeTrapz![]()
Pff verveling alom op het werk, letterlijk paar uur niets te doen. Iemand nog tips voor leuke serie op netflix?![]()
![]()
IF Tevez merkbaar beter? (Had hem direct verkocht toen ik hem had gepacked)quote:Op woensdag 5 november 2014 09:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bonucci's
Mijn dure IF's zitten allemaal in mijn teams: Tevez Chiellini Miranda Lacazette en Menez, toch rond de 750kFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
the usual suspects al gehad ?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:56 schreef DannyDeko het volgende:
Pff verveling alom op het werk, letterlijk paar uur niets te doen. Iemand nog tips voor leuke serie op netflix?
BB, HOC, OITNB, etc etcPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Boh First Lightquote:Op woensdag 5 november 2014 09:53 schreef DutchSL het volgende:
[..]
First Light had ik al gekocht, maar nog niet gespeeld.
burnmoney.gif
Injustice zal ik wel proberen, maar op die vechtspellen ben ik vaak al heel snel uitgekeken.![]()
Moet Second Son nog uitspelen, maar elke keer als ik geen Fifa wil spelen zet ik de PS3 ipv PS4 aanquote:![]()
![]()
Geen idee maar een potje mee gespeeld toen 2 goals en 1 assist maar dat was ook ongeveer het gemiddelde van zijn nif. En meteen geblesseerdquote:Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
IF Tevez merkbaar beter? (Had hem direct verkocht toen ik hem had gepacked)
Elke dag![]()
Goeie tipsquote:Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
the usual suspects al gehad ?
BB, HOC, OITNB, etc etc![]()
![]()
Trek een barki uit de muur, voor burkiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Kruipend naar huis zonder een tegengoalDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Futbin mag zijn autocheckers wel weer even aanzettenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
House of Cards nog niets van gezien, misschien die idd maar eens ff checkenquote:Op woensdag 5 november 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
the usual suspects al gehad ?
BB, HOC, OITNB, etc etc![]()
![]()
En dat is nog wel de beste tip, wat een bazenseriequote:Op woensdag 5 november 2014 10:08 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
House of Cards nog niets van gezien, misschien die idd maar eens ff checken![]()
![]()
Fargo ook kostelijk mee vermaakt.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
En dat is nog wel de beste tip, wat een bazenseriePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Als je bedoelt: "sinds de maintenance?" Nee, was er daarvoor ook al.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:13 schreef DeWesp het volgende:
Dat "copy opponents squad". Is dat nieuw?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vond er echt helemaal niks aan, maar ik ben de enige geloof ikquote:Op woensdag 5 november 2014 10:09 schreef vanpers het volgende:
[..]
En dat is nog wel de beste tip, wat een bazenserie
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Is een korte mini serie toch? Wel goeie verhalen over gehoord maar nog niet gezien.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Fargo ook kostelijk mee vermaakt.
Ben bijna klaar met Soprano's![]()
![]()
Al vanaf begin van FIFA 15quote:Op woensdag 5 november 2014 10:13 schreef DeWesp het volgende:
Dat "copy opponents squad". Is dat nieuw?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
U vraagt wij draaien.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Futbin mag zijn autocheckers wel weer even aanzettenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vond het wel oke, maar ben nog steeds niet begonnen aan s2 dus dat zegt ook wel genoeg. Wat te sloom wat mij betreftquote:Op woensdag 5 november 2014 10:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vond er echt helemaal niks aan, maar ik ben de enige geloof ikDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik vind house of cards wel leuk. Alleen ik had al een te grote spoiler gehoor voordat ik aan de serie begon wat de lol er een beetje afhaalde.
Ik kijk nu eigenlijk alleen nog maar SoA. Al vind ik dit laatste seizoen maar beetje tegenvallen.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Nopequote:Op woensdag 5 november 2014 10:17 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vond er echt helemaal niks aan, maar ik ben de enige geloof ik![]()
iemand die weet wat gister een beetje de gangbare prijs was voor IF benzebaas.
Pots, jij had hem gekocht toch voor wieviel?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Gisteren waren er een paar onder de 400k maar nooit veel. Dsl was er op tijd bij maandag volgens mij en die had um voor 360quote:Op woensdag 5 november 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
Pots, jij had hem gekocht toch voor wieviel?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ergens tussen de 395 en 400 dacht ik. Als hij nog onder de 400 komt, zal dat vanmiddag moeten zijn...quote:Op woensdag 5 november 2014 10:25 schreef FCsuarez het volgende:
Pots, jij had hem gekocht toch voor wieviel?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zou er niet op rekenenquote:Op woensdag 5 november 2014 10:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergens tussen de 395 en 400 dacht ik. Als hij nog onder de 400 komt, zal dat vanmiddag moeten zijn...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Robben 150k duurder dan vorige week toen ik hem kocht
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat soort spelers gaat ook als een malle omhoog idd maar ik vind het altijd leip om in nifs te investeren, behalve als je ze in je team zet natuurlijkquote:Op woensdag 5 november 2014 10:31 schreef over_hedge het volgende:
Robben 150k duurder dan vorige week toen ik hem kochtDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zit een beetje te twijfelen, alle IFs zijn tot nu toe op zaterdag het goedkoopst. (tenzij er een HH achteraan komt) hebben allemaal een piek naar de woensdag middag toe omdat dan blijkbaar iedereen in gaat slaan.
denk dus dat ik nog even wacht met benzebaas. denk dat hij zakt als hij uit packs is.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit ja. Als die glitch ineens morgen dicht zou zitten, gaat de boel misschien weer dalen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat soort spelers gaat ook als een malle omhoog idd maar ik vind het altijd leip om in nifs te investeren, behalve als je ze in je team zet natuurlijkNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja. ik doe sowieso niet aan traden. Dus dit is puur geluk. Had hem gekocht omdat ik fifa nog ff 1 avondje fifa wilde doen voor cod. Hij is wel bizar goedquote:Op woensdag 5 november 2014 10:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat soort spelers gaat ook als een malle omhoog idd maar ik vind het altijd leip om in nifs te investeren, behalve als je ze in je team zet natuurlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
hoop nog steeds dat ze die glitch dicht gooien, maar voorlopig nog niet. zo snel is EA er nooit bij. zie wel twitter berichten ver ban waves enzo.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit ja. Als die glitch ineens morgen dicht zou zitten, gaat de boel misschien weer dalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat ze die glitch dicht gooien, maar voorlopig nog niet. zo snel is EA er nooit bij. zie wel twitter berichten ver ban waves enzo.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach...dat uitdelen van bans heeft aardig wat weg van een kat-en-muis-spelletje. Die glitch echt dichtzetten is het enige wat gaat helpen.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hoop nog steeds dat ze die glitch dicht gooien, maar voorlopig nog niet. zo snel is EA er nooit bij. zie wel twitter berichten ver ban waves enzo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dit keer stonden er anders hele dreigende teksten bij hoor. bans for coinselling en promoting enzo dit datquote:Op woensdag 5 november 2014 10:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ach...dat uitdelen van bans heeft aardig wat weg van een kat-en-muis-spelletje. Die glitch echt dichtzetten is het enige wat gaat helpen.![]()
dat het effect heeft zag je wel toen vorig jaar de prijzen omhoog schoten toen ze het gat op de xbox dicht hadden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dat deden ze vorig jaar wel, toen 'bepaalde sujetten' ineens hun consumables konden duplicerenquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ah zo'n disconnect glitch volgens mij maar ik denk niet dat het een glitch is...quote:Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben niet zo'n FUT speler, wat is er precies voor glitch op het moment?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
link?quote:Op woensdag 5 november 2014 10:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Dit keer stonden er anders hele dreigende teksten bij hoor. bans for coinselling en promoting enzo dit dat![]()
dat het effect heeft zag je wel toen vorig jaar de prijzen omhoog schoten toen ze het gat op de xbox dicht hadden.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Geen bruikbare voor normale mensen. alleen hardware technisch kan je nog wat wedstrijd resultaten heen sturen via je console. zodat je 700K match coins in een week binnen kan harkenquote:Op woensdag 5 november 2014 10:48 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ben niet zo'n FUT speler, wat is er precies voor glitch op het moment?![]()
anders even aan dreetje vragen, die is thuis in dark shit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#FreeTrapz![]()
382k op open bidquote:Op woensdag 5 november 2014 10:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gisteren waren er een paar onder de 400k maar nooit veel. Dsl was er op tijd bij maandag volgens mij en die had um voor 360
De laagste BIN die ik heb gezien was 379k en ik hield hem toen wel elk uur in de gaten.![]()
Ik kom trouwens nog steeds veel mensen die maar eindeloos met de bal langs de zijlijn proberen te rennen. Geen idee wat de bedoeling ervan nog is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb m nu gekocht voor 405K anders geef ik het vnvnd toch maar uit aan packs.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
382k op open bid
De laagste BIN die ik heb gezien was 379k en ik hield hem toen wel elk uur in de gaten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik ben trots op je Sjonquote:Op woensdag 5 november 2014 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb m nu gekocht voor 405K anders geef ik het vnvnd toch maar uit aan packs.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb de naam dreetje al duizend keer voorbij zien komen maar wie het is weet ik nog steeds niet. Zal vast wel een facepalm opleveren als ik er achterkom wie het isquote:Op woensdag 5 november 2014 10:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Geen bruikbare voor normale mensen. alleen hardware technisch kan je nog wat wedstrijd resultaten heen sturen via je console. zodat je 700K match coins in een week binnen kan harken![]()
anders even aan dreetje vragen, die is thuis in dark shit.![]()
![]()
Oude username van FC Suarezquote:Op woensdag 5 november 2014 10:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb de naam dreetje al duizend keer voorbij zien komen maar wie het is weet ik nog steeds niet. Zal vast wel een facepalm opleveren als ik er achterkom wie het isFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ach die gaat sowieso wel stijgen en anders is hij wel te DSL'en voor meer dan 425k en dan heb je de tax er ook weer uit.quote:Op woensdag 5 november 2014 10:55 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Heb m nu gekocht voor 405K anders geef ik het vnvnd toch maar uit aan packs.
Alleen bij elke Real wedstrijd nu goed opletten en snel reageren als Benzema een hattrick scoort![]()
![]()
Misschien de spoiler in de TT even lezen, waarin wat (vermeende) vaste gasten aardig treffend worden voorgesteldquote:Op woensdag 5 november 2014 10:57 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb de naam dreetje al duizend keer voorbij zien komen maar wie het is weet ik nog steeds niet. Zal vast wel een facepalm opleveren als ik er achterkom wie het is
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
NOEM JE ME NOU ROODquote:verdomme. zou wel betekenen dat ik een lekkere zus heb
#FreeTrapz![]()
Wacht, ik sluit even mijn glazen bol aan...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:00 schreef byah het volgende:
WTF is er met de prijzen aan de hand? Blijven ze voorlopig nog stijgen?
Moet ik al verkopen?
[ afbeelding ]NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bedankt.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Op PS tenminste. Xbox zou ik niet weten. Daar is het niet zo'n teringbende volgens mij.
Hoe speelt Diego Costa eigenlijk dit jaar? Twijfel tussen hem en Sturridge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt.
Hoe speelt Diego Costa eigenlijk dit jaar? Twijfel tussen hem en Sturridge![]()
![]()
Fargo!!quote:Op woensdag 5 november 2014 09:56 schreef DannyDeko het volgende:
Pff verveling alom op het werk, letterlijk paar uur niets te doen. Iemand nog tips voor leuke serie op netflix?![]()
![]()
![]()
![]()
Welke divsie? In het begin scoorde ik ook aan de lopende band met Lukaku maar hoe hoger ik kwam hoe minder ik werd. Ik twijfel ook nog tussen Walcott en Willianquote:![]()
Koning. 53 uit 29 hierquote:Op woensdag 5 november 2014 11:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Bedankt.
Hoe speelt Diego Costa eigenlijk dit jaar? Twijfel tussen hem en Sturridge
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Van divisie 7 tot 3. Blijft gewoon door scoren in de hogere divisiesquote:Op woensdag 5 november 2014 11:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Welke divsie? In het begin scoorde ik ook aan de lopende band met Lukaku maar hoe hoger ik kwam hoe minder ik werd. Ik twijfel ook nog tussen Walcott en Willian![]()
Er is maar 1 goal koningquote:Op woensdag 5 november 2014 11:09 schreef Henrys het volgende:
[..]
Welke divsie? In het begin scoorde ik ook aan de lopende band met Lukaku maar hoe hoger ik kwam hoe minder ik werd. Ik twijfel ook nog tussen Walcott en WillianRodrigo Palacio
wat een baas, met zijn fucking staart
#FreeTrapz![]()
Voor het eerst gelezenquote:Op woensdag 5 november 2014 10:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Misschien de spoiler in de TT even lezen, waarin wat (vermeende) vaste gasten aardig treffend worden voorgesteld![]()
Stonden wel enkele herkenbare dingen uit het verleden in die ik niet meer wist. Maar dreetje heb ik niet gekend.![]()
maakt niet uit als je de zus van dreetje maar kent.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:13 schreef vanpers het volgende:
[..]
Voor het eerst gelezen![]()
Stonden wel enkele herkenbare dingen uit het verleden in die ik niet meer wist. Maar dreetje heb ik niet gekend.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Helaas...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:14 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maakt niet uit als je de zus van dreetje maar kent.![]()
ik speel wel eens met zijn zusquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het tentamen ging denk ik niet zo slecht. Zometeen even naar de AH XL.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Boh Fissaquote:Op woensdag 5 november 2014 11:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het tentamen ging denk ik niet zo slecht. Zometeen even naar de AH XL.
![]()
![]()
Maar goed, het resultaat valt vaak tegen. Wel kon ik wat dingen opzoeken in het handboek externe verslaggeving en een aantal vragen kon ik zo beantwoorden.![]()
Ken dr welquote:Op woensdag 5 november 2014 11:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit is helemaal niet waar Sjon.maar nog nooit een testritje op gemaakt. in tegensteling tot jou doe ik de zussen van vrienden niet
#FreeTrapz![]()
boefjequote:Op woensdag 5 november 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, het resultaat valt vaak tegen. Wel kon ik wat dingen opzoeken in het handboek externe verslaggeving en een aantal vragen kon ik zo beantwoorden.Best wel een aanrader trouwens.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ken dr welmaar nog nooit een testritje op gemaakt. in tegensteling tot jou doe ik de zussen van vrienden niet
Open boek tentamen?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar goed, het resultaat valt vaak tegen. Wel kon ik wat dingen opzoeken in het handboek externe verslaggeving en een aantal vragen kon ik zo beantwoorden.
Wel was ik mijn rekenmachine en pen vergeten.. gelukkig kon ik een rekenmachine lenen en ik kocht snel een pen voor 70 cent.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel was ik mijn rekenmachine en pen vergeten.. gelukkig kon ik een rekenmachine lenen en ik kocht snel een pen voor 70 cent.![]()
![]()
![]()
Sjezus man, wat een soresquote:Op woensdag 5 november 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan wel even updaten trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Instant classic dit.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
zal je net zien, heb jij een pen nodig zijn ze de pennen aan het pricefixenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel was ik mijn rekenmachine en pen vergeten.. gelukkig kon ik een rekenmachine lenen en ik kocht snel een pen voor 70 cent.
#FreeTrapz![]()
Probleem is natuurlijk wel dat bij de geleende rekenmachine niet de tentamenstof aan de binnenkant van het klepje met potlood gekalkt stond...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wel was ik mijn rekenmachine en pen vergeten.. gelukkig kon ik een rekenmachine lenen en ik kocht snel een pen voor 70 cent.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, ouwe manquote:Op woensdag 5 november 2014 11:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Probleem is natuurlijk wel dat bij de geleende rekenmachine niet de tentamenstof aan de binnenkant van het klepje met potlood gekalkt stond...Grafische rekenmachines voor de winst
![]()
![]()
Ditquote:Op woensdag 5 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Haha, ouwe manGrafische rekenmachines voor de winst
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:22 schreef Lindgren. het volgende:
Kan wel even updaten trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Never change a winning conceptquote:Op woensdag 5 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
hij mocht er een heel fucking boek bij houden dat hij vol kon kladdenquote:Op woensdag 5 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
dan moeite gaan doen om je rekenmachine er bij te houden.
#FreeTrapz![]()
Kan wel even updaten trouwens.Lekker hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Instant classic dit.![]()
![]()
![]()
Zegt wie? Heb wel eens een tentamen gehad waarbij je wel je boek erbij mocht maar geen aantekeningen, ook niet in het boek zelf...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hij mocht er een heel fucking boek bij houden dat hij vol kon kladdendan moeite gaan doen om je rekenmachine er bij te houden.
![]()
Dit dus. Bestaat Binas tegenwoordig eigenlijk nog?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt wie? Heb wel eens een tentamen gehad waarbij je wel je boek erbij mocht maar geen aantekeningen, ook niet in het boek zelf...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kan wel even updaten trouwens.Meteen ook even TT's bucketlist puntje "triootje met je beste maat" besproken ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Instant classic dit.
#FreeTrapz![]()
Hoe wilden ze dat gaan checken?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zegt wie? Heb wel eens een tentamen gehad waarbij je wel je boek erbij mocht maar geen aantekeningen, ook niet in het boek zelf...Ik heb echt mijn examen M&O hierdoor echt gepwnt.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Echt álles stond erin.
Ik zat bij de 1e lichting waar we die dingen hadden bij ons op school, heerlijk was dat.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Onschuldig spelletje maken voor de buhne en de spiekbriefjes in de code verbergen![]()
![]()
Geen idee joh, ik zit niet meer op de middelbarequote:Op woensdag 5 november 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Bestaat Binas tegenwoordig eigenlijk nog?Rondjes lopen en bij mensen in de boeken kijken...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hoe wilden ze dat gaan checken?
[..]
Ik heb echt mijn examen M&O hierdoor echt gepwnt.Echt álles stond erin.
![]()
Maar bestond het uberhaupt in jouw tijd nog?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Geen idee joh, ik zit niet meer op de middelbare
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bij ons was verstoppen niet eens nodig. Op een gegeven moment hadden we zelfs een soort text-editor voor dat ding.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:28 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zat bij de 1e lichting waar we die dingen hadden bij ons op school, heerlijk was dat.
Onschuldig spelletje maken voor de buhne en de spiekbriefjes in de code verbergenJa toen wel. Nooit veel gebruikt though. (Economie en Maatschappij profielquote:Op woensdag 5 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar bestond het uberhaupt in jouw tijd nog?)
![]()
Bij mij wel. En hij is ongeveer net zo oud als ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar bestond het uberhaupt in jouw tijd nog?
Dit ja. Kon je zelfs nog beveiligen met een wachtwoord.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:30 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij ons was verstoppen niet eens nodig. Op een gegeven moment hadden we zelfs een soort text-editor voor dat ding.
Kan wel even updaten trouwens.Tot de laatste zin had ik het idee dat je uit de kast aan het kruipen was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik dacht dat het aan mij lag.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tot de laatste zin had ik het idee dat je uit de kast aan het kruipen was...![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tot de laatste zin had ik het idee dat je uit de kast aan het kruipen was...
Haha als je m zo leest iddquote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tot de laatste zin had ik het idee dat je uit de kast aan het kruipen was...![]()
![]()
Godver
Als je niet de posts een paar dagen terug hebt gelezen (en dus niet direct context ziet), kan ik me dat heel goed voorstellen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Namen en rugnummer dan nu.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn gayradar draait sowieso overuren op dit forum.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Mijn gayradar draait sowieso overuren op dit forum.
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:33 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
![]()
Jepquote:Op woensdag 5 november 2014 11:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Maar bestond het uberhaupt in jouw tijd nog?
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
356424! en 390300 ook volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Namen en rugnummer dan nu.![]()
Namen en rugnummers zegt ie toch, dit zijn alleen rugnummersquote:
#FreeTrapz![]()
Ohja. Jij en PotS.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Namen en rugnummers zegt ie toch, dit zijn alleen rugnummersquote:quote:Op woensdag 5 november 2014 11:39 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
388876, dat is me er eentje.![]()
![]()
Vertel me meer, want ik zou hem zo niet herkennen.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook een eindbaas samen met BalotelliNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Wat bedoelt u Potsie?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vertel me meer, want ik zou hem zo niet herkennen.![]()
Aguero is een eindbaasquote:Op woensdag 5 november 2014 11:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die eindbaas. Nog nooit eerder gezien.![]()
Hij is mij nog effe te duur. Ik ga denk ik pas dure teams bouwen na het TOTY.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dus?quote:Op woensdag 5 november 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij speelt niet in de Serie A toch?![]()
![]()
Balotelli is ook heel goed, die heeft vergelijkbare stats en slechts voor 22kquote:Op woensdag 5 november 2014 11:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij is mij nog effe te duur. Ik ga denk ik pas dure teams bouwen na het TOTY.![]()
![]()
Wat zijn de beste workrates voor een vleugelspeler in 4-3-3?
Twijfel erg tussen Walcott (H/L) of Willian (H/H)![]()
Even in het achterhoofd houden. Benteke en Vargas doen het vooralsnog echter prima.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Balotelli is ook heel goed, die heeft vergelijkbare stats en slechts voor 22kNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bohhhquote:Op woensdag 5 november 2014 11:46 schreef Zhano het volgende:
PS4 update die dat restmode gedoe fixed
ja manquote:Op woensdag 5 november 2014 11:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit dus. Bestaat Binas tegenwoordig eigenlijk nog?bazenboekje
![]()
![]()
Er gaat een wereld voor je openquote:Op woensdag 5 november 2014 11:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Even in het achterhoofd houden. Benteke en Vargas doen het vooralsnog echter prima.![]()
![]()
Wel prima te linken natuurlijk met bazen als Higuain, Tevez en Iturbe. En o ja, ook met Palacio (speciaal voor Sjon).quote:Op woensdag 5 november 2014 11:44 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij speelt niet in de Serie A toch?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
![]()
Heb deze gister al gepost, maar zit nu te twijfelen tussen McGeady - Coleman of Nani - Cedric. Nani is overall wel stukken beter, behalve pace. Bovendien is Coleman weer stukken beter dan Cedric.
Man bijt hond vraagt zich af: heb jij weleens een speler met minder pace gekozen?![]()
Qua work rates Walcott dan, al hangt het ook wat van het team af (als je een aanvallende RCM en RB er achter hebt is Willian misschien handiger) al zou ik ipv Walcott dan eerder voor Navas of Mirallas gaan.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Henrys het volgende:
Twijfel erg tussen Walcott (H/L) of Willian (H/H)![]()
geen vleugelspelertsquote:Op woensdag 5 november 2014 11:45 schreef Henrys het volgende:
Twijfel erg tussen Walcott (H/L) of Willian (H/H)
LF en RF kan wel. dan high/med
met 2cdm's er achter met med/highPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Maakt echt geen ruk uit hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 11:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
geen vleugelspelerts
LF en RF kan wel. dan high/med
met 2cdm's er achter met med/high![]()
Zo vaak. Ik speel bv. met Gogniev in mijn Russische competitie silver team i.p.v. Obinna.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:49 schreef AntiHero het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze gister al gepost, maar zit nu te twijfelen tussen McGeady - Coleman of Nani - Cedric. Nani is overall wel stukken beter, behalve pace. Bovendien is Coleman weer stukken beter dan Cedric.
Man bijt hond vraagt zich af: heb jij weleens een speler met minder pace gekozen?
Betere aanvaller is belangrijker dan een RB in mijn ogen, dus ik zou voor de Nani variant gaan.![]()
Voor Trapz
http://www.ign.com/articl(...)er&utm_medium=social
Ziet er wel ziek uit zo. GTA V next gen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Helaas niet te linken aam mijn bankrekening. Geen zin om te traden, ik mis de glitch van vorig jaarquote:Op woensdag 5 november 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel prima te linken natuurlijk met bazen als Higuain, Tevez en Iturbe. En o ja, ook met Palacio (speciaal voor Sjon).![]()
![]()
het maakt voor mij echt wel uit wat voor workrates ik waar neer zet hoor.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
En Maxigod Moralezquote:Op woensdag 5 november 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel prima te linken natuurlijk met bazen als Higuain, Tevez en Iturbe. En o ja, ook met Palacio (speciaal voor Sjon).![]()
Repostquote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
Voor Trapz
Ziet er wel ziek uit zo. GTA V next gen.![]()
![]()
Bijna de 100 goal grens gehaald met de heldquote:Op woensdag 5 november 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel prima te linken natuurlijk met bazen als Higuain, Tevez en Iturbe. En o ja, ook met Palacio (speciaal voor Sjon).
#FreeTrapz![]()
Vind het er echt vet uit zien en ik denk dat het ook veel toevoegt aan het spel. Met zijn 4en in een auto en dan first personquote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
Voor Trapz
Ziet er wel ziek uit zo. GTA V next gen.![]()
![]()
Flink gestegen ook de laatste tijd, had hem voor 290 destijds gekocht.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is ook een eindbaas samen met BalotelliPSN: DePresident_![]()
ho...ly...shit...quote:Op woensdag 5 november 2014 11:52 schreef Lindgren. het volgende:
Voor Trapz
Ziet er wel ziek uit zo. GTA V next gen.
Ziet er wel echt veel vetter uit dan de PS3 versie. En PS3 heb ik alleen maar online gedaanWordt toch verleidelijk nu...
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ikke... um....njah...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:56 schreef Zhano het volgende:
Ikke... um....njah...FUCK WAAROM DOET SHERLOCK HET NU NIET!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik merk er geen reet van en zeker niet bij CDM's.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:53 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
het maakt voor mij echt wel uit wat voor workrates ik waar neer zet hoor.![]()
Toen was er nog geen FPS modequote:Op woensdag 5 november 2014 11:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
FUCK WAAROM DOET SHERLOCK HET NU NIET!En het is niet dat ze alleen die camera wat aangepast hebben, hier heeft ziek veel werk in gezeten....
![]()
Ziet er een stuk beter uit dan die glitch FPS mode in de PS3 versie jaquote:Op woensdag 5 november 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen was er nog geen FPS modeEn het is niet dat ze alleen die camera wat aangepast hebben, hier heeft ziek veel werk in gezeten....
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik twijfel nu ook een beetje, ziet er wel vet uitquote:Op woensdag 5 november 2014 11:57 schreef Zhano het volgende:
[..]
Toen was er nog geen FPS modeEn het is niet dat ze alleen die camera wat aangepast hebben, hier heeft ziek veel werk in gezeten....
![]()
![]()
als je park the bus speelt staan ze toch altijd wel voor je verdediging ja.quote:Op woensdag 5 november 2014 11:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik merk er geen reet van en zeker niet bij CDM's.
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Speel juist heel aanvallend dus die CDM's gaan altijd mee of ze nou med/high hebben of niet. Pogba op CDMquote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
als je park the bus speelt staan ze toch altijd wel voor je verdediging ja.
gr gr![]()
![]()
Ik haal GTA in December wel want ik zal toch eerst AC Unity gaan spelen
quote:Op woensdag 5 november 2014 11:56 schreef Zhano het volgende:
Ikke... um....njah...ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alles hangt er van af of jij ook een linksbenige RW wil (zoals Varela ook tegen zijn been in speelt).quote:Op woensdag 5 november 2014 11:59 schreef Henrys het volgende:
Dit heb ik nu
[ afbeelding ]
Welke RW zou het beste passen?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
+1 over dat eerste, heb nu nog Fifa en NBA.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik haal GTA in December wel want ik zal toch eerst AC Unity gaan spelen![]()
Varela heeft 5* weak footquote:Op woensdag 5 november 2014 12:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Alles hangt er van af of jij ook een linksbenige RW wil (zoals Varela ook tegen zijn been in speelt).![]()
Wanneer komt ie eigenlijk uit?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik haal GTA in December wel want ik zal toch eerst AC Unity gaan spelen![]()
18 November GTA en 13 November AC:Unity.quote:
Ik kijk vaak naar een degelijke weak foot en skills voor een winger. En liefst tegen zijn been in. Daarvan uitgaande: Mirallas, Ben Arfa, McGeady of Willian.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
eerst moet broeders door AC heen dus moet ik mij nog even vermaken met LAst of US en Destiny. als ik daar echt op uitgekeken ben moet ik toch weer gaan FIFA'enPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Woon je ook nog in de kelder bij je ouders?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:05 schreef FCsuarez het volgende:
eerst moet broeders door AC heen dus moet ik mij nog even vermaken met LAst of US en Destiny. als ik daar echt op uitgekeken ben moet ik toch weer gaan FIFA'enRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee watdan?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Woon je ook nog in de kelder bij je ouders?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Boh. Ff pre-orderen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
18 November GTA en 13 November AC:Unity.
Doe Destiny denk ik maar weg![]()
![]()
He POTS?
ik ga vanavond 4 packs openen en dan ga ik IF james pullen![]()
succes gegarandeerd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godver.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 rage TT & Kami
inb4 jizzende OzzWat een bullshit.
15 miljoen voor Depay vangen en dan Kuyt erbij krijgen.
Goeien deal toch.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Godver.Wat een bullshit.
15 miljoen voor Depay vangen en dan Kuyt erbij krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een bod van 20 miljoen afslaan, maar er wel eentje van 15 miljoen accepteren en Dirk Kuyt.
PSN: DePresident_![]()
Alsof jij dat ooit konquote:Op woensdag 5 november 2014 12:23 schreef Maver24 het volgende:
Goed hoor dat onderhoud aan fifa. Kan weer geen nieuwe squads maken![]()
Eerste match met 0-4 gewonnen. Matic is wel echt een god dit jaar. Normaal vind ik CDMs niks toevoegen maar hij stopt echt iedereen. Costa is wel lekker balvast en kan door de verdediging komen zonder hoge steekbal![]()
Maintenance oogst uiteindelijk:
Walker voor 500c, 2700, 4300, 5900, 9000, 9500 en 10 voor 10k.
IF Zieler voor 9.1k, 9.9k en 4 voor 10k
IF Antunes voor 9.7k en 10k
Not bad.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Kaarten zijn wel lekker glitched. Ik wilde die Walker van 500c in mijn club bewaren voor het nageslecht, maar dan staat er dat ik 15k betaald zou hebben
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
lekker en dat terwijl hij maar 2 uurtjes offline is geweestquote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef Tim86 het volgende:
Maintenance oogst uiteindelijk:
Walker voor 500c, 2700, 4300, 5900, 9000, 9500 en 10 voor 10k.
IF Zieler voor 9.1k, 9.9k en 4 voor 10k
IF Antunes voor 9.7k en 10k
Not bad.
#FreeTrapz![]()
Kom na 25 wedstrijden nog eens terugquote:Op woensdag 5 november 2014 12:25 schreef Henrys het volgende:
Eerste match met 0-4 gewonnen. Matic is wel echt een god dit jaar. Normaal vind ik CDMs niks toevoegen maar hij stopt echt iedereen. Costa is wel lekker balvast en kan door de verdediging komen zonder hoge steekbal![]()
Vorige keer dat ik twee packs kocht zaten daar Lahm en IF Eto'o in dus zal wel weer niet zo vaart lopen. Maar heb geen idee wat ik anders met de coins ga doen. Di Maria,Hazard en Yaya Toure zijn toch te duur.
Onuoha is trouwens echt![]()
Vind Koscielny echt waardeloos ondanks dat die ook hoge pace heeft. CBs Verdedigers moeten gewoon sterke negers zijnHet was tegen Ibarbo en Cuardo dus veel erger kan het niet worden. Hoewel ik soms wel het gevoel heb of een nieuwe squad gebruiken je elo verlaagt waardoor je makkelijkere tegenstanders krijgtquote:Op woensdag 5 november 2014 12:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kom na 25 wedstrijden nog eens terug![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: DePresident_![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:35 schreef DePresident. het volgende:
Die wordt IF, dus geoden keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Tenks. Al geeft dat plaatje nog geen garantie.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die wordt IF, dus geoden keuze.PSN: DePresident_![]()
---quote:Op woensdag 5 november 2014 12:33 schreef Henrys het volgende:
Vorige keer dat ik twee packs kocht zaten daar Lahm en IF Eto'o in dus zal wel weer niet zo vaart lopen. Maar heb geen idee wat ik anders met de coins ga doen. Di Maria,Hazard en Yaya Toure zijn toch te duur.
Vind Koscielny echt waardeloos ondanks dat die ook hoge pace heeft. CBs Verdedigers moeten gewoon sterke negers zijn---
---
![]()
------
---
![]()
--
--
--
![]()
-------------------
![]()
TR gemacht.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
------
---
![]()
------
---
![]()
--
--
--
![]()
-------------------
Gaat er niet om tegen wat voor spelers je speelt, maar je leest vaak zulke reacties. Ik heb ook vaak zat een speler die ik de eerste wedstrijden goed vind en dan 10 wedstrijden later weer weg doe. Degene waar je na 25 wedstrijden nog heel blij mee bent zijn vaak blijvertjes.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:33 schreef Henrys het volgende:
Vind Koscielny echt waardeloos ondanks dat die ook hoge pace heeft. CBs Verdedigers moeten gewoon sterke negers zijn
[..]
Het was tegen Ibarbo en Cuardo dus veel erger kan het niet worden. Hoewel ik soms wel het gevoel heb of een nieuwe squad gebruiken je elo verlaagt waardoor je makkelijkere tegenstanders krijgt
Ik heb dat met het trio Di Maria Aguero Balotelli.![]()
Balotelli was elke fifa voor deze echt goed in mijn team maar deze fifa kan ik echt niks met hem, wellicht zijn low/low work ratesquote:Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gaat er niet om tegen wat voor spelers je speelt, maar je leest vaak zulke reacties. Ik heb ook vaak zat een speler die ik de eerste wedstrijden goed vind en dan 10 wedstrijden later weer weg doe. Degene waar je na 25 wedstrijden nog heel blij mee bent zijn vaak keepertjes.
Ik heb dat met het trio Di Maria Aguero Balotelli.![]()
Ik vind het juist perfect. Had ook (IF) Costa, IF Sanchez, Sturridge, Falcao geprobeerd, maar geen van die spelers konden mij van het spelen met Balotelli weerhoudenquote:Op woensdag 5 november 2014 12:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Balotelli was elke fifa voor deze echt goed in mijn team maar deze fifa kan ik echt niks met hem, wellicht zijn low/low work rates![]()
Vorige week was het plaatje ook foutquote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Tenks. Al geeft dat plaatje nog geen garantie.![]()
weet niet welk plaatje trouwens maar neem aan dat het over een gelekt TOTW gaat.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tim had hem gepost, samen met Emenike & James als RW. Griezman als spits.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Vorige week was het plaatje ook fout![]()
weet niet welk plaatje trouwens maar neem aan dat het over een gelekt TOTW gaat.PSN: DePresident_![]()
1900 bronze contracten hebbeni feel kind a sad
#FreeTrapz![]()
gister al ofzo, niets voorbij zien komen.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Tim had hem gepost, samen met Emenike & James als RW. Griezman als spits.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 12:46 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister al ofzo, niets voorbij zien komen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Emenike is typisch zo'n speler waarbij het niet boeit of hij nou een IF heeft of niet. Al die cheap pacehoertjes met een IF uit het verleden gingen er ook niet op vooruit. Dat soort kaarten zijn extra goed omdat ze zo cheap zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oh God, geen Emenike...
Griezmann ST zou wel geweldig zijn!Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Emenike verdiende het wel echt. 1 goal en 1 assist als spits. Waren maar 844 spitsen die in FUT zitten die dit weekend die meer hebben gepresteerd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kami.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand hier al CR7 in een team gehad?![]()
Altijd als ik een pacewhore team maak verlies ik altijd. Sturridge scoort ontzettend vaak tegen mij maar zelf kan ik echt niks met hem![]()
Ja, dat is zo. Ik persoonlijk vind dat soort spelers niets. Dit jaar het liefst goede dribbelaars. Griezmann lijkt mij daarom wel een leuke speler voor op CAM of als STquote:Op woensdag 5 november 2014 12:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Emenike is typisch zo'n speler waarbij het niet boeit of hij nou een IF heeft of niet. Al die cheap pacehoertjes met een IF uit het verleden gingen er ook niet op vooruit. Dat soort kaarten zijn extra goed omdat ze zo cheap zijn.![]()
Voor hoeveel gaan ze dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronze foot en leg healing en heals all nu ook duur op de Xbox.![]()
Die galbak met het schaduwstadion gisteren wou trouwens niet dat ik in de WHUFC home kit speelde, waarschijnlijk omdat ik mijn eigen spelers dan zou herkennen. Normaal speel ik nooit in het donkere uittenue maar ik wou graag tegen hem spelen want zijn teamnaam was 'hybrid1'![]()
Wat wil je met al die blessures. Het is vaak nooit 1 blessure maar gelijk 5 wedstrijden achter elkaarquote:Op woensdag 5 november 2014 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
Bronze foot en leg healing en heals all nu ook duur op de Xbox.![]()
BIN prijzen of open bid? Kan wel kijken op de web app maar dat duurt uren en waarschijnlijk loopt ie toch ergens vast.quote:![]()
De laagste BIN was 1100 voor een foot healing. Die andere 2 gaan voor iets meer (1400 ongeveer)quote:Op woensdag 5 november 2014 12:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
BIN prijzen of open bid? Kan wel kijken op de web app maar dat duurt uren en waarschijnlijk loopt ie toch ergens vast.![]()
Leg voor 1400 is gelijk weg.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
De laagste BIN was 1100 voor een foot healing. Die andere 2 gaan voor iets meer (1400 ongeveer)![]()
DE SACKO? :0quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn moeder belde net en ik kreeg Sacko in een pack dus ik moest me inhouden.![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn moeder belde net en ik kreeg Sacko in een pack dus ik moest me inhouden.
Gefeliciteerd chef.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Bohhh, je leeft nu op een roze wolk zeker?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die bronze spits die meer dan 10k waard is (of misschien iets minder nu)![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Bohhh, je leeft nu op een (b)ro(n)ze wolk zeker?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2 foot healing kaarten in 1 pack. Nog geen leg of heals all, wel al 4 foot healing kaarten. Dus ja, het had minder gekund.![]()
Ik zou maar een kraslot kopen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 foot healing kaarten in 1 pack. Nog geen leg of heals all, wel al 4 foot healing kaarten. Dus ja, het had minder gekund.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nog nieuwe producten gevonden in de AH XL ?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
2 foot healing kaarten in 1 pack. Nog geen leg of heals all, wel al 4 foot healing kaarten. Dus ja, het had minder gekund.![]()
IF Emenike
FUCKING JIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nee, het viel een beetje tegen.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nog nieuwe producten gevonden in de AH XL ?![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn moeder belde net en ik kreeg Sacko in een pack dus ik moest me inhouden.
Koele kikker, ik zou het hele huis bij elkaar gillenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik ga niet uit mijn dak als ik zo'n speler krijg. Ik denk alleen: yes, weer wat coins erbij. Hij is 8k ofzo.![]()
![]()
Ik zou er ook wel blij mee zijn hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik ga niet uit mijn dak als ik zo'n speler krijg. Ik denk alleen: yes, weer wat coins erbij. Hij is 8k ofzo.
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar ik ga niet uit mijn dak als ik zo'n speler krijg. Ik denk alleen: yes, weer wat coins erbij. Hij is 8k ofzo.
Jij woont toch in (de buurt van) Arnhem? Waar kan je een beetje goed stappen in de regio?quote:Op woensdag 5 november 2014 13:35 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel blij mee zijn hoor![]()
Korenmarkt.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij woont toch in (de buurt van) Arnhem? Waar kan je een beetje goed stappen in de regio?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Korenmarkt in Arnhem iddquote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij woont toch in (de buurt van) Arnhem? Waar kan je een beetje goed stappen in de regio?
En anders moet je naar Nijmegeni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Helemaal los in dieka en Manhattenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:42 schreef Freire het volgende:
[..]
Jij woont toch in (de buurt van) Arnhem? Waar kan je een beetje goed stappen in de regio?![]()
quote:Thanks, we zitten in Hoenderloo dus denk dat Arnhem ideaal isquote:Op woensdag 5 november 2014 13:44 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Korenmarkt in Arnhem idd
En anders moet je naar NijmegenApeldoorn/Amersfoort lijkt me niks
![]()
![]()
Hoenderloo is een stukkie weg, maar dat is't vast waardquote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Thanks, we zitten in Hoenderloo dus denk dat Arnhem ideaal isApeldoorn/Amersfoort lijkt me niks
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Gezellig met een swiftje langs de Punt rijden. Altijd leuk.quote:Op woensdag 5 november 2014 13:45 schreef Freire het volgende:
[..]
[..]
Thanks, we zitten in Hoenderloo dus denk dat Arnhem ideaal isApeldoorn/Amersfoort lijkt me niks
Heen worden we afgezet, terug pakken we de taxi (volgens google maps is het 30min rijden, dus met zn 4en zal het niet al te duur uitpakkenquote:Op woensdag 5 november 2014 13:47 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hoenderloo is een stukkie weg, maar dat is't vast waard)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: