SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Anders gaat WIB en de rest van die club weer janken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn Tevez verkocht voor 46.5k, had hem dus voor 20.75 ofzo maar volgens Fut had ik hem voor 53k dus is mijn transferprofit omlaag
Niet dat dat boeit, maar wel vreemd
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Logisch, want 2x 20,750 is 41.500. Plus nog een keer iets meer dan de helft is 53k. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn Tevez verkocht voor 46.5k, had hem dus voor 20.75 ofzo maar volgens Fut had ik hem voor 53k dus is mijn transferprofit omlaag
Niet dat dat boeit, maar wel vreemdNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ohja bedankt voor de uitlech Kotsquote:Op woensdag 5 november 2014 09:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Logisch, want 2x 20,750 is 41.500. Plus nog een keer iets meer dan de helft is 53k. Zo moeilijk is het allemaal niet hoor.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
zit er aan te denken mijn bonucci's ook maar de deur uit te gooien en wat duurdere IF's/Spelerts op te pikken.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Prima, hoe meer mensen dat doen hoe duurder die van mij uiteindelijk wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
zit er aan te denken mijn bonucci's ook maar de deur uit te gooien en wat duurdere IF's/Spelerts op te pikken.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ha Sjon, ik heb zojuist de laagste IF Higuain gekocht, dus die kan al niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:30 schreef FCsuarez het volgende:
zit er aan te denken mijn bonucci's ook maar de deur uit te gooien en wat duurdere IF's/Spelerts op te pikken.
gr grNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Post voor hoeveel? dacht meer aan een Benzebaasquote:Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ha Sjon, ik heb zojuist de laagste IF Higuain gekocht, dus die kan al niet meer.
gr gr
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoeveel heb jij er dan?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Prima, hoe meer mensen dat doen hoe duurder die van mij uiteindelijk wordenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Maar wat Griezmannetjes gekocht. Is nog niet zo ontzettend veel gestegen na dit weekend.PSN: DePresident_![]()
Nog maar 5quote:
Elke dag![]()
Ja nou voor 92k. Dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:32 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Post voor hoeveel? dacht meer aan een Benzebaas
Benzebaas heb ik gisteren dus ook al gekocht
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Duurdere IFs is een ruim begrip, dus ik moet nog maar net dezelfde oppikken als jouquote:
#FreeTrapz![]()
Ik verkoop as we speak een Bonucci voor 24k. Dames en heren, let op want hij is dus fors aan het stijgen. Ik zou hem nu dus nooit te goedkoop van de hand doen.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Duurdere IFs is een ruim begrip, dus ik moet nog maar net dezelfde oppikken als jouNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heah?quote:Op woensdag 5 november 2014 09:34 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Duurdere IFs is een ruim begrip, dus ik moet nog maar net dezelfde oppikken als jouTjah iig wel winst toch? Al issie afgelopen dagen weer gezaktquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Bohhh 26*24.000quote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verkoop as we speak een Bonucci voor 24k. Dames en heren, let op want hij is dus fors aan het stijgen. Ik zou hem nu dus nooit te goedkoop van de hand doen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja hoor hij weer welquote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik verkoop as we speak een Bonucci voor 24k. Dames en heren, let op want hij is dus fors aan het stijgen. Ik zou hem nu dus nooit te goedkoop van de hand doen.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
wanksmiley.gifquote:Op woensdag 5 november 2014 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mijn zakjappenees zegt 624...Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Psstt...de mijne had sentinel erop. Er zijn geen goedkopere met sentinel op de markt. Behalve dan een zooi of tig voor 18kquote:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
ging het nou over die bonucci's of over de dure IFs ben het kwijtquote:Op woensdag 5 november 2014 09:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heah?
[..]
Tjah iig wel winst toch? Al issie afgelopen dagen weer gezakt
#FreeTrapz![]()
Bonucci'squote:Op woensdag 5 november 2014 09:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ging het nou over die bonucci's of over de dure IFs ben het kwijt
Mijn dure IF's zitten allemaal in mijn teams: Tevez Chiellini Miranda Lacazette en Menez, toch rond de 750kDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |