abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146690995
Ben nu net op het moment dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146706133
Heb m gister gekocht en moet zeggen dat ik m toch weer leuk vind :)
Nog geen bugs tegen gekomen eigenlijk, de enige aanmerking die ik heb is dat ze het switchen van wapens hebben veranderd en het gebruik van de telescoop is veranderd... Beetje vervelend op het moment Margoed.
De omgevingen zijn tot nu toe wel erg mooi, al zijn er wel wat 2D bosjes, wat toch jammer is..
PSN: Metal_Akilla
pi_146710271
Ik heb hem net uitgespeeld, en dit was toch wel een erg vet spel.

Als 4e deel in de America reeks (AC: Liberation meegeteld) verbind dit alle verhaallijnen toch wel erg netjes met elkaar. Het is toch best een complex geheel geworden wat startte met AC3.

Vooral wat we leren over Achilles vond ik erg interessant en verklaart zijn gedrag in AC3. Ook de gebeurtenissen aan het eind van de game waarin een koppeling met AC Unity wordt gelegd en je Arno nog ziet heeft wel wat.

Ik denk dat ik nu deel 3 nog eens ga spelen, en daarna Black Flag weer eens :P
pi_146718157
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 15:20 schreef Zolder het volgende:
Ik heb hem net uitgespeeld, en dit was toch wel een erg vet spel.

Als 4e deel in de America reeks (AC: Liberation meegeteld) verbind dit alle verhaallijnen toch wel erg netjes met elkaar. Het is toch best een complex geheel geworden wat startte met AC3.

Vooral wat we leren over Achilles vond ik erg interessant en verklaart zijn gedrag in AC3. Ook de gebeurtenissen aan het eind van de game waarin een koppeling met AC Unity wordt gelegd en je Arno nog ziet heeft wel wat.

Ik denk dat ik nu deel 3 nog eens ga spelen, en daarna Black Flag weer eens :P
Eigenlijk moet je spelen in de volgorde; Black Flag,Rogue en dan ACIII. Wat toevalligerwijs ook de opsomming is van beste naar minste _O-
pi_146724181
Heb hem nu uit en toch wat gemixte gevoelens. De verhaallijn had erg veel potentie maar komt op sommige vlakken nog wat te kort. Veel oppervlakkige personages (eigenlijk bijna iedereen) en af en toe wat belabberde voiceacting (die Gist :') ). Verder zitten er flink wat gaten in het verhaal zoals:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er had ook echt veel en veel meer uit de templar vs assassins verhaallijn gehaald kunnen worden. Het blijft allemaal net iets te oppervlakkig en het gebrek aan karakterontwikkeling helpt daar zeker niet bij.

De gameplay zelf is prima, maar dat komt ook omdat het gewoon knip- en plakwerk is van Black Flag.
De locaties..mweh. New York was in ACIII al een beetje een dooie boel en dat is in Rogue niet anders, blijkbaar waren de makers het daarmee eens aangezien er belachelijk weinig missies zich afspelen in de stad.
SPOILER
De Noord-Atlantische zee is opzich wel tof maar brengt niet ontzettend veel nieuws en datzelfde geld ook voor het riviergedeelte.

Al met al geen spijt gehad van de aankoop, maar dat komt vooral omdat ik van te voren al niet de illusie had dat dit een baanbrekend goede game zou worden.
pi_146767029
Wat ik toch niet snap he, AC: Rogue krijgt in bijna elke review minpunten omdat het AC4 in een nieuw jasje is (wel nieuw verhaal e.d) en bij GTA5 op de PS4/XboxOne hoor je helemaal niks over het feit dat het hetzelfde spel is + een paar kleine toevoegingen en krijgt weer een achterlijk hoog cijfer vaak.

Ik vind het allebei leuke games, maar heb echt het idee dat ze bij AC:rogue wat zoeken om over te zeuren...
pi_146768124
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:
Wat ik toch niet snap he, AC: Rogue krijgt in bijna elke review minpunten omdat het AC4 in een nieuw jasje is (wel nieuw verhaal e.d) en bij GTA5 op de PS4/XboxOne hoor je helemaal niks over het feit dat het hetzelfde spel is + een paar kleine toevoegingen en krijgt weer een achterlijk hoog cijfer vaak.

Ik vind het allebei leuke games, maar heb echt het idee dat ze bij AC:rogue wat zoeken om over te zeuren...
Wat een vergelijking ook. :D :')
pi_146768583
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een vergelijking ook. :D :')
Ja want stel je voor dat je kritisch bent over gta5 :')
pi_146769212
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:21 schreef Akilla het volgende:

[..]

Ja want stel je voor dat je kritisch bent over gta5 :')
Ja want GTA V is een port naar next gen en Rogue is geheel een nieuwe game.. :')

Nogal logisch dat mensen dan kritisch over Rogue zijn als je claimt een nieuwe game te hebben gemaakt..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-11-2014 11:44:26 ]
pi_146772462
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:44 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja want GTA V is een port naar next gen en Rogue is geheel een nieuwe game.. :')

Nogal logisch dat mensen dan kritisch over Rogue zijn als je claimt een nieuwe game te hebben gemaakt..
Het is toch ook gewoon een nieuwe game man :6 :')
pi_146789741
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 10:09 schreef Akilla het volgende:

Omdat reviewers schijteblind en achterlijk zijn.

"meh teveel van hetzelfde" bij 1 game, en dan gaan van "joepie, een nieuwe CoD, dikke 10/10!"
pi_146889085
Ik ben er net mee begonnen en heb de "proloog" afgerond, kom dan in de tegenwoordige tijd, maar hier kan ik de stemmen niet horen over de communicator. Ik hoor wel de stem van bv. die donkere vrouw als ik naast haar sta, maar als ik dan op weg ga na die eerste computer praat ze tegen mij (zie ik in de subtitles) via die communicator maar ik hoor geen stem.
Meer mensen last van?
  zondag 23 november 2014 @ 14:33:35 #38
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146925585
Best een toffe game er zitten wel wat nieuwe dingetjes in.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 24 november 2014 @ 09:34:08 #39
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_146947627
De autist in mij wordt weer heel blij van dit spel. Hele kaart van de River Valley al vrij gespeeld en ben nu aan de North Atlantic begonnen.

Btw, Legendary Sea Battles! Very nice! ^O^

En in de main story line ben ik op een 1/4 nu denk ik.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_147088775
Assassin's Creed: Rogue nu voor ¤32,- bij Bart Smit i.v.m. Black Friday.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zaterdag 29 november 2014 @ 04:58:47 #41
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_147111372
Deze game is eigenlijk best wel erg vet, Ben nu in sequentie 3, Eigenlijk net Assassins af nog niet eens echt tempelier, Maar wat een heerlijk spel ik zie veel voorbij komen dat het een kopie is van black flag, En ja er zitten veel black flag elementen in maar ook dingen van brotherhood en Assassins creed 3, Eigenlijk kan je deze game het best omschrijven als Asssassins creed 3 meets blackflag.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 30 november 2014 @ 08:50:46 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147140574
Ik heb elders dan ook gelezen dat Rogue als afsluitende game bedoeld is van de trilogie die zich op het (Noord)Amerikaanse continent afspeelde.Dus logisch dat ie grote raakvlakken met AC3 en BF heeft.

Heb voorlopig nog genoeg games op het programma staan, maar deze komt over een paar maanden zeker in huis.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 3 december 2014 @ 06:57:18 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_147238324
Bij Bol.com kost ie momenteel (voor de PS3 iig) slechts 35 euro.
A murky, forgotten land.
pi_147662546
Van het weekend deze game uitgespeeld, ik vond hem toch wel erg vet _O_
Ik vond het ook wel leuk dat het einde gelinkt is naar Unity(daar heb ik toevallig de eerste missie van kunnen spelen) en ik zat wel even met verbaasd gezicht te kijken.
Heerlijk als games zo aan elkaar gelinkt worden!

Nu maar is even de trophy hoer spelen totdat ik ene ps4 heb :P
  zondag 4 januari 2015 @ 14:41:28 #45
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_148317003
Gisteren gekocht bij de Intertoys voor 28 euro. Straks of vanavond maar een mee beginnen.
A murky, forgotten land.
pi_148319664
Ben er vandaag mee begonnen. Bevalt me erg goed. Beter dan AC: Unity.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  zondag 4 januari 2015 @ 16:01:34 #47
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_148319981
Toch blijf ik erbij dat die third person Desmond missies vele malen beter waren dan dat vage first person Abstergo gedoe van de laatste paar games.

Net even een uurtje gespeeld en het voelt allemaal toch wel weer lekker vertrouwd aan.
Toch 'binnenkort' ook maar eens Ezio weer afstoffen, die reeks blijft toch de topper.
A murky, forgotten land.
pi_148320081
Ik heb het gister bij de Bart Smit gekocht voor 25 euro. Ik moet zeggen, het is echt heel leuk :D
Lol.
  zondag 4 januari 2015 @ 22:08:12 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_148335695
Ik heb altijd de neiging om elke locatie waar ik langs kom varen meteen te exploren, maar ik ben altijd bang te vroeg in het verhaal op een locatie te komen.
A murky, forgotten land.
pi_148337509
quote:
11s.gif Op zondag 4 januari 2015 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb altijd de neiging om elke locatie waar ik langs kom varen meteen te exploren, maar ik ben altijd bang te vroeg in het verhaal op een locatie te komen.
Ik wil het altijd wel, maar ik wil niet teveel tijd in Rogue steken.. Tempting. Ik speel namelijk altijd games puur voor het verhaal
Lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')