Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:35 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64dus ik weet het niet, hahaha! Alsnog is gamen een dure hobby
Ik snap hem niet. wat is er precies zo raar aan dat filmpje? iets met textures ja, maar wat dan precies?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096
Dat pop in tho
2000 euro? Waar ga jij heen dan? Canada? 5 sterren?quote:Op donderdag 13 november 2014 10:38 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.
Naar de film kost 15 euro per twee uur. 7.50 per uur dus.
Een ski vakantie kost 2000 euro voor 800 uur bruikbare tijd. Ik gok iets van 18 euro per uur.
Cocktails drinken kost 20 per uur.
Gamen is heel goedkoop vermaak
Ik hoop bij mij ook, maar wordt bezorgd met PostNL, dus dan weet je het niet zeker...quote:
Vast wel, heb zelf via GameMania dus moet ophalen, das geen probleem verder. (hoop ik)quote:Op donderdag 13 november 2014 11:21 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Ik hoop bij mij ook, maar wordt bezorgd met PostNL, dus dan weet je het niet zeker...
Je bent in mijn ervaring toch al snel 750-1000 per persoon verder als beetje luxe wilt wintersporten (inclusief skipas, hotel, maaltijden, drinken, reizen, evt. materiaalhuur)quote:Op donderdag 13 november 2014 11:14 schreef Djenuziz het volgende:
[..]
2000 euro? Waar ga jij heen dan? Canada? 5 sterren?
M'n laatste wintersport was 300 euro incl skipas en busreis.
80 uur bruikbare tijd. Is 3,75 per uur. Valt allemaal best wel mee dus.
Verder vind ik dat je gelijk hebt dat een game over all helemaal niet zo prijzig is idd, maar wilde het ff kwijt
Ik ga ga standaard in appartement. Eten hoeft niet duur te zijn. Après ski doe ik idd niet. Zonde van m'n geld en wintersport om brak op de piste te staanquote:Op donderdag 13 november 2014 11:48 schreef OverRated het volgende:
[..]
Je bent in mijn ervaring toch al snel 750-1000 per persoon verder als beetje luxe wilt wintersporten (inclusief skipas, hotel, maaltijden, drinken, reizen, evt. materiaalhuur)
OT:
http://assassinscreed.ubi(...)&ct=tcm:148-76770-32
Ubisoft erkent de bugs op hun blog en zegt snel met fixes te komenIk krijg het spel vandaag binnen, maar wacht denk ik met spelen tot de bugs ook daadwerkelijk zijn opgelost.
Is die er ook voor WP8.1?quote:Op donderdag 13 november 2014 12:08 schreef Giester het volgende:
Ik ben al lekker alvast geld aan het verdienen en mijn brotherhood aan het uitbreiden via de companion app. Heerlijk werken zo.
Niets is perfect. Dat is waar. Ik weet niet hoe de console versies zijn, maar de PC versie heeft veel problemen als ik alle berichten zo lees. En dan hebben we het hier over een AAA titel.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
Dan kun je nog wel een paar jaar wachten. Assassins creed black flag kost nog altijd ongeveer 30 euro.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:14 schreef satecl het volgende:
Haha UbisoftWat een faalbedrijf is dat ook. Deze game haal ik dus wel voor een tientje uit de budgetbak.
Tjah dit is een spel voor met fouten en bugs. Over 9 maanden voor 4 euro via marktplaats op te pikken. Ik geef het je op een briefje.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:33 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Dan kun je nog wel een paar jaar wachten. Assassins creed black flag kost nog altijd ongeveer 30 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |