Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nuquote:Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, ik kan het ubisoft ook niet kwalijk nemen dat ze zo geld verdienen, er zijn dus echt gigantisch veel domme consumenten die gewoon in hun bek laten schijten door ubi
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef ToetNL het volgende:
[..]
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.
Ik zei alleen dat pop-in geen game-breaker is, tuurlijk is het slordig. Maar ik laat me daardoor niet het plezier wegnemen uit een game. GTA V had ook veel pop-up en pop-in, en volgens mij hebben velen dat met plezier gespeeld.
Dat klopt, ik snap dat het voor jou dus wel een game-breaker is. Verschil van meningquote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.
Tja als jij je aangesproken voelt..quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nu
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja als jij je aangesproken voelt..
40 euro betalen voor een game met micro transactiesquote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok!
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world gamesquote:
Waarvan ik niks koop of hoef te kopenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
40 euro betalen voor een game met micro transacties
Klopt, maar daarom is het wel grappig.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world games
Lol valt hardstikke mee. Met een game kan je 50 uur bezig zijn voor 50 euro. 1 euro per uur dus.quote:Op woensdag 5 november 2014 02:35 schreef aniihakobyan het volgende:
[..]
Ah nee ik ben geboren in 1996 en mijn eerste console was deN64dus ik weet het niet, hahaha! Alsnog is gamen een dure hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |