Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan de game ook limiten op 20fps
Heb ik ook constante fps
Dat hoeft dus niet, heb je de game gespeeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?
Lacking many graphics optionsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lacking many graphics options
Terible FPS on very high end PCs
Giant FPS drops all the time in open world
Terrible FPS during many cut scenes (I go down to 15 at some points)
Crashes
*NEW* Borderless-Window Mode does not work
Mouse acceleration (Not able to turn this off)
Mouse is very laggy on menus (Its a mix of FPS problems and Mouse Acceleration)
Game freezes alot at random in open world
Sound cuts out somtimes (happens during interaction or walking into a building)
Interacting with NPCs bugs out (Somtimes the animations twitch around)
Poor texture rendering (Textures pop infront of you)
Item rendering poping (You can see chairs pop infront of you and other props)
NPCs face won't render right "I have not had this but some people are having it"
Foutjes door de vingers zien kan best. Maar met deze problemen kan ik dat niet. Wat is het met developers en spellen uitgeven die nog lang niet klaar zijn?
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096quote:Op woensdag 12 november 2014 20:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!
Tja, dat zit er nu eenmaal, daar heb ik ook wel last van zoals ik eerder zei... Je kunt je er aan storen, of niet...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096
Dat pop in tho
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef Johnny Blaze het volgende:
Tja, zo kun je alles wel wegwuiven.
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.
Het is rete irritant. Ik ga hem niet kopen in elk geval.
Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nuquote:Op woensdag 12 november 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Tja, ik kan het ubisoft ook niet kwalijk nemen dat ze zo geld verdienen, er zijn dus echt gigantisch veel domme consumenten die gewoon in hun bek laten schijten door ubi
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:42 schreef ToetNL het volgende:
[..]
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.
Ik zei alleen dat pop-in geen game-breaker is, tuurlijk is het slordig. Maar ik laat me daardoor niet het plezier wegnemen uit een game. GTA V had ook veel pop-up en pop-in, en volgens mij hebben velen dat met plezier gespeeld.
Dat klopt, ik snap dat het voor jou dus wel een game-breaker is. Verschil van meningquote:Op woensdag 12 november 2014 20:45 schreef Geralt het volgende:
[..]
Voor mij is het wel een gamebreaker. En GTA V is er nog niet voor de pc. Dat de consoleversies met dergelijke pop in te maken hebben prima, maar PC hardware is veel krachtiger en daar zou dat niet voor moeten komen met een degelijke setup imo.
Tja als jij je aangesproken voelt..quote:Op woensdag 12 november 2014 20:44 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hoezo domme consument, ik vermaak me prima met deze game. Erg knap dat je het ook persoonlijk gaat maken nu
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja als jij je aangesproken voelt..
40 euro betalen voor een game met micro transactiesquote:Op woensdag 12 november 2014 20:50 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ja, jij valt in een discussie binnen met jouw opmerking over domme consumenten die zich in de bek laten schijten, terwijl ik hier aan het beargumenteren ben waarom ik de game wel goed vind. Totaal onnodige opmerking op een verkeerd moment. Oh wacht, ik ben op Fok!
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world gamesquote:
Waarvan ik niks koop of hoef te kopenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
40 euro betalen voor een game met micro transacties
Klopt, maar daarom is het wel grappig.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:58 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Schattig, dit soort bugs zitten in alle open-world games
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |