62% negatiefquote:Op woensdag 12 november 2014 18:13 schreef 2Happy4U het volgende:
http://store.steampowered.com/app/289650/#app_reviews_hash
Dang.
Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.quote:I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.
I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.
I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.
I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.
Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.quote:When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.
Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.
[..]
Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.
[..]
Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.
Ik geloof best dat er mensen met problemen zijn, maar ik denk ook dat er een heleboel meelopers rondlopen die maar meeroepen dat het zo'n enorm kutspel is.
Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.
FPS duikt vaak onder de 20 bij de Onequote:Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.
FPS is het constantst op de Onequote:Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
FPS duikt vaak onder de 20 bij de One
>Op de One niet veel problemen
>wtf
Ik kan de game ook limiten op 20fpsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef ToetNL het volgende:
[..]
FPS is het constantst op de One
wtf
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik kan de game ook limiten op 20fps
Heb ik ook constante fps
Dat hoeft dus niet, heb je de game gespeeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?
Lacking many graphics optionsquote:Op woensdag 12 november 2014 20:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Dude, als je zo graag gelijk wilt hebben, prima! Lijkt me heerlijk, altijd maar de kleine foutjes zien en niet van een game kunnen genieten. We zijn als gamers te veel verwend, alles moet maar perfect. Alles moet in 1080p of 4K en in 60 fps, anders is de game al niet te spelen, bullshit.
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!quote:Op woensdag 12 november 2014 20:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Lacking many graphics options
Terible FPS on very high end PCs
Giant FPS drops all the time in open world
Terrible FPS during many cut scenes (I go down to 15 at some points)
Crashes
*NEW* Borderless-Window Mode does not work
Mouse acceleration (Not able to turn this off)
Mouse is very laggy on menus (Its a mix of FPS problems and Mouse Acceleration)
Game freezes alot at random in open world
Sound cuts out somtimes (happens during interaction or walking into a building)
Interacting with NPCs bugs out (Somtimes the animations twitch around)
Poor texture rendering (Textures pop infront of you)
Item rendering poping (You can see chairs pop infront of you and other props)
NPCs face won't render right "I have not had this but some people are having it"
Foutjes door de vingers zien kan best. Maar met deze problemen kan ik dat niet. Wat is het met developers en spellen uitgeven die nog lang niet klaar zijn?
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096quote:Op woensdag 12 november 2014 20:21 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Allemaal PC problemen, daar heb ik het niet eens over!
Tja, dat zit er nu eenmaal, daar heb ik ook wel last van zoals ik eerder zei... Je kunt je er aan storen, of niet...quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)=7598659005619012096
Dat pop in tho
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:30 schreef Johnny Blaze het volgende:
Tja, zo kun je alles wel wegwuiven.
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:32 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Pop-in is geen gamebreaker. Andere dingen die mensen op de pc meemaken wel, dat is zeer slecht van Ubi dat dat er nog in zit, dat hoort niet.
En daar is dan de volgende klacht: de straten zijn te leeg en voelen doods aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Pop in is ook zeer slecht. Als je het niet fatsoenlijk op je beeld kan krijgen zonder pop in dan zet maar wat minder op je beeld.
Het is rete irritant. Ik ga hem niet kopen in elk geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |