abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146560741
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

[..]

Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:

[..]

Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.
Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.

Edit: speeltijd ong. 5 uur
pi_146562846
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:36 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.

Edit: speeltijd ong. 5 uur
Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?
Amen.
pi_146562882
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:47 schreef Jivis het volgende:

[..]

Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?
Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeld ;) .
pi_146562930
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 07:53 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeld ;) .
Ik ook, dus dan zal het wel goed komen.

Hopen dat ze de verbeteringen gebruiken voor een betere sequel, dat ligt wel in de traditie van AC-games.
Amen.
pi_146562961
Het speelt bij lange na niet zo vloeiend als andere AC games. Voelt allemaal wat houterig aan!

Gaf eerder aan dat de straaten sfeerloos zijn, maar na een aantal uur kom ik daar op terug! De pop-up is wel verschrikkelijk, maar niet onspeelbaar.

Framedrops heb ik nog niet echt last van. Ben ook nog niet door de map gevallen.

Speel op de xone, ongevver 5 uur speeltijd.
pi_146563543
Kan niet wachten, wel zin in! :)
  woensdag 12 november 2014 @ 10:01:47 #32
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_146564719
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Ter indicatie: Polygon waardeert de game met een 6,5 :X
Maar Polygon is nog steeds boos dat je niet als vrouw kunt spelen, dus dat kost AC:U zeker 2 punten :P

Maar serieus: de beelden zijn prachtig, alleen loopt het niet vloeiend. Ik zou het niet erg vinden als Ubisoft via een patch de details of de resolutie iets omlaag bijstelt, waardoor de framerate behouden blijft. Het gebeurt me nu iets te vaak dat ik net te laat ben tijdens een gevecht of dat het klimmen niet helemaal soepel gaat.

Desondanks vind ik het een geweldig spel en ga 'm ook zeker uitspelen.
  woensdag 12 november 2014 @ 10:12:22 #33
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_146564947
Ben benieuwd hoe ie draait op een gtx 670. Hopelijk een beetje fatsoenlijk.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  woensdag 12 november 2014 @ 14:39:08 #34
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_146573111
Iemand deze unit al in de winkel zien liggen?
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_146577395
Is het embargo al vervallen?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_146577805
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Leuk, eindelijk weer eens een plek waar tenminste wat geschiedenis is... stukken beter dan die suffe amerikaanse zooi en wat pirateneilanden.
Je kan zeggen wat je wil , maar Piraten zijn tof :{w
- Djehoetie / Jehuty -
pi_146579124
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 10:12 schreef Bart het volgende:
Ben benieuwd hoe ie draait op een gtx 670. Hopelijk een beetje fatsoenlijk.
Op een GTX780 draait het slecht en op een GTX980 kan je het spel niet stabiel op 1080P draaien (alles op max)
pi_146579215
If Assassin’s Creed Unity represents the future direction of AAA video games, I seriously question the future health and legitimacy of this industry.

These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours:

I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.

I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.

I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.

I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.

When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.

I saw a woman floating through the air.

I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission.

I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted.

None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs.
http://www.ign.com/blogs/(...)sassins-creed-unity/

En daar betaal je 40+ euro voor :D

De release van Unity is echt een ramp geworden _O_
pi_146580066
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
If Assassin’s Creed Unity represents the future direction of AAA video games, I seriously question the future health and legitimacy of this industry.

These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours:

I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.

I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.

I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.

I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.

When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.

I saw a woman floating through the air.

I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission.

I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted.

None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs.
http://www.ign.com/blogs/(...)sassins-creed-unity/

En daar betaal je 40+ euro voor :D

De release van Unity is echt een ramp geworden _O_
Het is toch verdomme geen F2P-spel. :') Jezus wat slecht.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_146580485
Het vervelendste van Ubisoft vind ik dat ze zoveel beloven, maar er weinig tot niets van waarmaken. Ook worden ze steeds meer zoals EA met hun microtransacties en grote hoeveelheden glitches. Heb geen probleem met een DLC om een game te verlengen, maar alles wat je voor de release maakt, hoort gewoon in de game te zitten, niet weggestopt achter microtransacties. Toch was ik best hyped voor Unity: eindelijk de problemen van de AC serie gefixt en de goede punten nog beter gemaakt. Achteraf blijkt het (denk ik) geen rampzalig slecht spel te zijn, maar een hele sprong voorwaards qua gameplay is het nou ook weer niet.
Maargoed, alles wat ik nu zeg is gebaseerd op reviews van anderen. Binnenkort kan ik het spel bij een vriend spelen en dan kan ik zelf oordelen. ;)
pi_146580906
pi_146584560
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.

quote:

Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.

quote:
Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.

Ik geloof best dat er mensen met problemen zijn, maar ik denk ook dat er een heleboel meelopers rondlopen die maar meeroepen dat het zo'n enorm kutspel is.
pi_146584998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
Volgens mij is de PC-versie zwaar kut als ik dat zo hoor. Nogmaals, op de One niet veel problemen.

[..]

Dit is huilen om het huilen. Companion APP of initiates; even in Google zoeken en je weet het. En een chest niet kunnen openen omdat je skill niet hoog genoeg is komt in meerdere games voor.

[..]

Dit doet EA al jaren met de FIFA UT, NFS en andere games, weer; zeuren om het zeuren.

Ik geloof best dat er mensen met problemen zijn, maar ik denk ook dat er een heleboel meelopers rondlopen die maar meeroepen dat het zo'n enorm kutspel is.
Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.
pi_146585257
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:00 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Die laatste vind ik anders een terechte klacht. Dat anderen het doen wilt niet zeggen dat het goed is.
Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.
pi_146585368
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 19:49 schreef ToetNL het volgende:
FPS duikt vaak onder de 20 bij de One

>Op de One niet veel problemen

>wtf
pi_146585422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

FPS duikt vaak onder de 20 bij de One

>Op de One niet veel problemen

>wtf
FPS is het constantst op de One

wtf
pi_146585460
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef ToetNL het volgende:

[..]

FPS is het constantst op de One

wtf
Ik kan de game ook limiten op 20fps

Heb ik ook constante fps
pi_146585552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:07 schreef ToetNL het volgende:

[..]

Hoezo, je hoeft het toch niet te kopen? Je wordt nergens gedwongen om een boost te kopen, je kan de game prima voltooien zonder.
En wat als ik in dat geval achterlijk lang moet farmen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')