Och ja, het gaat vaak om de smaak. Vaak zeggen mij reviews niets.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Ter indicatie: Polygon waardeert de game met een 6,5
De scores varieren van dikke 9's tot 5'en , kwestie van smaak.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Ter indicatie: Polygon waardeert de game met een 6,5
quote:Op woensdag 12 november 2014 00:04 schreef Cherna het volgende:
[..]
Och ja, het gaat vaak om de smaak. Vaak zeggen mij reviews niets.
Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:quote:Op woensdag 12 november 2014 00:10 schreef ToetNL het volgende:
[..]
De scores varieren van dikke 9's tot 5'en , kwestie van smaak.
Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.quote:Assassin's Creed Unity buckles in other ways, making for the least stable, worst-performing major release I've played this year. Its moment-to-moment performance varies between acceptable and abysmal, falling toward the latter entirely too often with a framerate I'd ballpark in the teens somewhere or, rarely, the single digits. Worse, I experience a number of hard crashes on the Xbox One version provided for review, and I fell through the ground into formless oblivion seven or eight times in my 20ish hours with the game. Load times are also prohibitively long, often taking a minute or more.
Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.quote:Op woensdag 12 november 2014 00:25 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
[..]
Smaak zal er zeker mee te maken hebben, maar ook technische mankementen:
[..]
Ik bedoel er niets mee te zeggen, maar het viel me wel op. Had hogere verwachtingen. Maar daarentegen is dit ook nog de enige review die ik heb gelezen en heb ik de game natuurlijk zelf nog niet gespeeld.
Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 12 november 2014 00:36 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Ik speel op de Xbox One en heb vrij weinig last gehad van (storende) framedrops. 1 keer door de map gevallen, maar dat gebeurt wel vaker in een open-world-game. De pop-in is wel verschrikkelijk. Maar ik heb ook de term onspeelbaar horen vallen, dat is dit spel absoluut niet voor mij.
Edit: speeltijd ong. 5 uur
Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 07:47 schreef Jivis het volgende:
[..]
Lees ook veel dat de gameplay en het verhaal/de personages niet echt boeiend zijn. Wat vind je daarvan?
Ik ook, dus dan zal het wel goed komen.quote:Op woensdag 12 november 2014 07:53 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Het is geen Assassin's Creed 2 of Black Flag wat dat betreft. Maar ik vind het nog steeds leuk. Nou ben ik ook een groot AC fan, dus misschien lichtelijk bevooroordeeld.
Maar Polygon is nog steeds boos dat je niet als vrouw kunt spelen, dus dat kost AC:U zeker 2 puntenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:32 schreef RipMcPants het volgende:
Ter indicatie: Polygon waardeert de game met een 6,5
Je kan zeggen wat je wil , maar Piraten zijn tofquote:Op zaterdag 8 november 2014 22:39 schreef Spanky78 het volgende:
Leuk, eindelijk weer eens een plek waar tenminste wat geschiedenis is... stukken beter dan die suffe amerikaanse zooi en wat pirateneilanden.
Op een GTX780 draait het slecht en op een GTX980 kan je het spel niet stabiel op 1080P draaien (alles op max)quote:Op woensdag 12 november 2014 10:12 schreef Bart het volgende:
Ben benieuwd hoe ie draait op een gtx 670. Hopelijk een beetje fatsoenlijk.
Het is toch verdomme geen F2P-spel.quote:Op woensdag 12 november 2014 17:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
If Assassin’s Creed Unity represents the future direction of AAA video games, I seriously question the future health and legitimacy of this industry.
These are 8 real things I experienced within Assassin’s Creed Unity’s first 2-3 hours:
I tried to open a treasure chest, but was told I needed the Assassin’s Creed companion app to open it, with no additional information or context.
I tried to open another treasure chest, and was told I needed to sign up for Assassin’s Creed Initiates to open it.
I tried to open a third treasure chest, and was told I needed to upgrade Arno’s lockpicking skill.
I upgraded Arno’s lockpicking skill, and was told my skill level still wasn’t high enough to open that chest. I gave up.
When I paused the game, the second option in the pause menu is an eStore that lets you spend real money on time-saving boosts, bonus in-game currency, and so-on.
I saw a woman floating through the air.
I heard the same line of dialogue 5 times during an early-game chase mission.
I experienced my character flip all around on the side of a building instead of climb through the window like I wanted.
None of the above includes subjective elements I found troublesome, including confusing and uninteresting “modern day” moments, trial and error mission design, and soulless NPCs.
http://www.ign.com/blogs/(...)sassins-creed-unity/
En daar betaal je 40+ euro voor
De release van Unity is echt een ramp geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |