32quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:18 schreef houdjemond het volgende:
Meer meer meer, maar geen 2x de helft
Dat zou best wel erg zijnquote:
Sad but truequote:
potverdorie. je raakt veel punten achter als je er even niet bentquote:
En PL loopt ziek uitquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
potverdorie. je raakt veel punten achter als je er even niet bent
Ja. Dat vraagt iedereen zich af. Moet even veranderd wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Durmada het volgende:
Wat is er eigenlijk zo absurd aan deze quiz?
nog eerderquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Oh dacht altijd dat dat allemaal er na pas kwam.
1933?
1926quote:
Dat we al topics lang serieus zijn in Onz.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:29 schreef Durmada het volgende:
Wat is er eigenlijk zo absurd aan deze quiz?
Gaylord 1 2 3 en 4quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Over Epke Zonderland gesproken. Deze meneer is er in geslaagd als eerste turner 4 vluchtelementen in een oefening uit te voeren. Hoe heetten deze vluchtelementen? Per element een punt
quote:
Dubbele Rietberger.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
Over Epke Zonderland gesproken. Deze meneer is er in geslaagd als eerste turner 4 vluchtelementen in een oefening uit te voeren. Hoe heetten deze vluchtelementen? Per element een punt
Nice try but noquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op woensdag 5 november 2014 01:09 schreef RingBewoner het volgende:
Gaylord II.Dat klopt ook 100 procent. Daarom heeft Johannes_Vermeer het al gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ohja, overheen gelezen, kan ik momenteel niks aan doen want ik ben niet meer helder.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat klopt ook 100 procent. Daarom heeft Johannes_Vermeer het al gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UI Made bij VanilleKwark.
quote:Op woensdag 5 november 2014 01:13 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ohja, overheen gelezen, kan ik momenteel niks aan doen want ik ben niet meer helder.
Maar ik ken er nog 1!:
De Kovacs!Haha heel goed. Ook een puntje voor jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog 2 te gaan“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Russische namen toch?quote:Op woensdag 5 november 2014 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha heel goed. Ook een puntje voor jou.
Nog 2 te gaan
Er begint er nog 1 met een Kquote:Op woensdag 5 november 2014 01:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Russische namen toch?
De Dobratsjov of hoe je dat spelt en de melina of marina dacht ik.
Dan is het iets van Engels (Kan ook gewoon) en Koleman of iets en de ....inaquote:Op woensdag 5 november 2014 01:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er begint er nog 1 met een K
En de ander heb je de laatste 3 letters al goed
Kolman* ik reken hem goedquote:Op woensdag 5 november 2014 01:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dan is het iets van Engels (Kan ook gewoon) en Koleman of iets en de ....ina
Mooi, dat zijn bonuspunten. De 3 puntjes zijn dus niet goed kan ik hieruit afleiden?quote:
Duurt te lang dit. De 4de was Cassinaquote:Op woensdag 5 november 2014 01:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Mooi, dat zijn bonuspunten. De 3 puntjes zijn dus niet goed kan ik hieruit afleiden?
Eventjes nadenken.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Duurt te lang dit. De 4de was Cassina
Jij hebt er 2 dus je mag een nieuwe vraag verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |