Die kots zn hele maag uit en slikt hem daarna weer in.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:32 schreef GlennQuagmire het volgende:
![]()
Wanneer een kikker een maagprobleem heeft en wil braken, doet hij dat niet zoals de mens. In plaats van eten uit de maag te stuwen, doet de kikker iets anders. Hoe braakt een kikker?
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Die kots zn hele maag uit en slikt hem daarna weer in.
smakelijk
Is nog over van het typemachine tijdperk, waar letters die vaak met elkaar werden gebruikt in woorden dicht bij elkaar zaten zodat men sneller kon typen.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:38 schreef houdjemond het volgende:
Waarom gebruiken we eigenlijk de QWERTY-toetsenbord-indeling ?
Hmm heel erg warm!quote:Op donderdag 6 november 2014 16:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is nog over van het typemachine tijdperk, waar letters die vaak met elkaar werden gebruikt in woorden dicht bij elkaar zaten zodat men sneller kon typen.
Jaaa, dus juist om typiste langzamer te laten typen ipv sneller, sorry kaneel.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:45 schreef Anosmos het volgende:
De letters zijn geloof ik ook op zo'n manier geordend dat de staafjes waar ze in het typmachine-tijdperk aan vast zaten niet in elkaar verwikkeld raakten, toch?
Ik heb ooit gelezen dat dit een mythe is, vandaar mijn antwoord.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaa, dus juist om typiste langzamer te laten typen ipv sneller, sorry kaneel.
Goed, de 44e.quote:
Fout, de 43ste.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Goed, de 44e.
BazZz2b 1
RingBewoner: 6
PowerLoungen: 12
Toto: 11
houdjemond: 9
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 6
Fok-it: 6
Aight1: 8
KitKatChunky : 4
Johannes: 1
Tassendief: 2
Mani89: 2
Kaneel: 4
GlennQuagmire : 1
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit gelezen dat dit een mythe is, vandaar mijn antwoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
http://qi.com/infocloud/keyboardsquote:Op donderdag 6 november 2014 16:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jaaa, dus juist om typiste langzamer te laten typen ipv sneller, sorry kaneel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
http://qi.com/infocloud/keyboardsMaar als je wilt mag je mijn punt hebben hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Het maakt me verder niet uit, ik doe niet mee voor de punten.quote:
Pfff.quote:Op donderdag 6 november 2014 16:55 schreef Toto69 het volgende:
Volgende vraag;
Hoe lang - denkt men - dat bacteriën/speeksel van je zoenpartner aanwezig blijft?
Dit is een pure gok vraag, gewoon voor de lol, het zal ook misschien niet eens helemaal zeker kloppen maar /care.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |