Poeh Geppie wat klinkt het allemaal heftig zeg! Hopelijk helpt het wel en krijgen jullie het wat minder zwaar voor je kiezen vanaf nu. Dat meekijken lijkt mij ook heel vreemd, maar het is natuurlijk met de beste bedoelingen. Sterkte voor jullie

!
En ik heb de rel ook gemist denk ik. Was te druk met het troosten van een kind met krampjes. Warm badje hielp wel aardig, en ze lijkt nu te slapen maar het klinkt wat onrustig. Ze heeft over de hele dag ook nauwelijks geslapen, dus ik hoop echt dat ze vannacht wat slaap pakt.
Ik heb trouwens nu wel echt besloten om te gaan beginnen met FV. Het kolven om iemand anders een flesje te kunnen laten geven staat me zó ontzettend tegen dat ik het telkens met kromme tenen en een samentrekkende maag zit te doen

een heel vreemd en beklemmend gevoel. Niet kolven houdt in dat ik niet weg kan, en dat is ook geen optie. Dus voor mijn afspraken deze week kolf ik nog en daarna gaan we beginnen met de avondvoeding vervangen door flesvoeding en dan zo verder af te bouwen. En dat besluit voelt goed.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2014 21:55:52 ]