zijn oogkassen lijken wel helemaal gelig ofzo?quote:
Ik ken deze docu,is zeer aangrijpend!!.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:55 schreef StateOfMind het volgende:
Ook een erg aangrijpende docu over een zware alcoholist. Hij is uiteindelijk overleden.
Vast wel anders hadden ze het vast niet uitgezondenquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:56 schreef MissJ het volgende:
hij ziet er echt héél erg slecht uit zeg.. Hoop dat hij het gaat redden.
denk het ookquote:Op dinsdag 11 november 2014 20:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vast wel anders hadden ze het vast niet uitgezonden
ken jij 'm?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:58 schreef Wolken het volgende:
Ik zou als luchtvaartmaatschappij hem iig niet laten vliegen.
Hij leeft nog maar heeft wel iig 1 keer een terugval gehad. Moeders zei ook dat hij in Zuid-Afrika had gezeten.
Jij kent hem?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:58 schreef Wolken het volgende:
Hij leeft nog maar heeft wel iig 1 keer een terugval gehad. Moeders zei ook dat hij in Zuid-Afrika had gezeten.
quote:
Ja, van vroeger. Het is een oud buurtgenootje van me. Mijn ouders kennen zijn vader en moeder.quote:
Waarom zit jij alles te verklappen?quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:58 schreef Wolken het volgende:
Die moeder is toch dood?quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef Wolken het volgende:
[..]
[..]
Ja, van vroeger. Het is een oud buurtgenootje van me. Mijn ouders kennen zijn vader en moeder.
Klopt, overleden aan kanker.quote:
Sorry! Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zit jij alles te verklappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |