SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
BOOOOHHH!!
Dan neem je wat extra ritalin ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik niet 3 weken kan leren.![]()
Zo'n tyfeshekel aan als iemand zegt 'dat kan ik niet'Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ligt toch wel echt aan de context hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Zo'n tyfeshekel aan als iemand zegt 'dat kan ik niet'![]()
![]()
![]()
Haha Trapz mot met een Indierquote:Cr1ck3t_ex_m0nsta: Ok Lemme talk about america :3
Mrvantrapz: ok
Mrvantrapz: but i'm not from america
Showyd: Continue
Mrvantrapz: but please continue![]()
![]()
Jij weet waar in Rusland ze woont?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Grappig trouwens dat ze niet wist wat mh17 was, terwijl dat notabene bij haar in de buurt gebeurde![]()
ja, in ruslandquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij weet waar in Rusland ze woont?![]()
'in de buurt' is natuurlijk ook relatiefquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het een vrij groot land is dus in de buurt is niet echt een zekerheidje.
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Die aanslag kan voor ons dichterbij zijn dan voor haarquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:36 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
'in de buurt' is natuurlijk ook relatief![]()
![]()
Bohhhh
DS2
de kans dat ze in het westen woont en dus dichtbij de kresj is groter dan dat ze in het dunbevolkte oosten woontquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat het een vrij groot land is dus in de buurt is niet echt een zekerheidje.
maar je hebt gelijk![]()
E-Penis +95quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
de kans dat ze in het westen woont en dus dichtbij de kresj is groter dan dat ze in het dunbevolkte oosten woont
maar je hebt gelijk
Dankje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Darksonic2 you are bad!
Dit ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:43 schreef Dudeweiser het volgende:
die opstelling van Liverpoolmega afslachting incoming
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:48 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
wie is dit?
Ze zegt serieus dank je wel![]()
![]()
Ik vroeg of ze mijn dikke van dale wou lenen..quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ja en toen vroeg ze dat ^quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze mijn dikke van dale wou lenen..![]()
![]()
Iemand die cod heeft die zin heeft om mee te doen in een party?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
black ops 2?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:55 schreef over_hedge het volgende:
Iemand die cod heeft die zin heeft om mee te doen in een party?![]()
Ze speelt niet eens serieus. 3 wedstrijden op haar account, alles verloren. Zit alleen te chatten en met haar phone te spelen.quote:![]()
nee cod 4quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Optyfen gauw!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
5 euro?! Op je muil, gauw!![]()
achter Eindje centraalquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef byah het volgende:
Waar kan ik het beste m'n coins verkopen?![]()
PS?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:08 schreef byah het volgende:
Waar kan ik het beste m'n coins verkopen?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Leuk hoor, Van Hanegem als analist inhuren. Wordt gevraagd om zijn mening, zegt hij doodleuk dat hij net al aan de beurt is geweest en dat Zenden nu een vraag moet beantwoorden
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Godver wat een draakquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:26 schreef Tim86 het volgende:
Leuk hoor, Van Hanegem als analist inhuren. Wordt gevraagd om zijn mening, zegt hij doodleuk dat hij net al aan de beurt is geweest en dat Zenden nu een vraag moet beantwoordenKon de opa van Kiid zijn.
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver wat een draakKon de opa van Kiid zijn.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Madrid bedoel ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha, hele betfair saldo op Liverpool. 21% rente.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Quotering was toch maar 1.17?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha, hele betfair saldo op Liverpool. 21% rente.![]()
Verschilt wel tussen bookmakers en sites.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Inb4 Tim86!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:32 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Haha, hele betfair saldo op Liverpool. 21% rente.![]()
Ik heb ook wel vertrouwen in Real vanavond hoor
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ga vanavond vroeg naar bed. Ik denk bij de 4-0quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb ook wel vertrouwen in Real vanavond hoorMaar diep van binnen lach ik.![]()
Dit verhaal is toch algemeen bekend? Dat de vriendin van De Zeeuw door de halve selectie werd uitgewoond?quote:VI Insider: hoe Louis van Gaal een seksrel repareerde
De voetballerij telt duizenden geheimen. Sommige schokkend, andere treurig, hilarisch en wonderbaarlijk. Ze worden gedeeld in kleedkamers, uit de school klappen is not done. VI heeft een insider bereid gevonden om zijn bevindingen aan verslaggever Thijs Slegers te openbaren. Niet om te kwetsen of om af te rekenen, maar om Nederland een uniek kijkje achter de schermen te geven. Alle deuren gaan open, de VI Insider verbreekt de omerta.
‘Ik heb jullie vorige week verteld over mijn voorliefde voor alles aangaande Engels voetbal. Een van de redenen aan deze rubriek mee te werken is dan ook dat het een Nederlandse afgeleide is van The Secret Footballer, een column in de Engelse krant The Guardian van een anonieme collega uit de Premier League. De twee boeken die als gevolg van die column zijn verschenen, heb ik verslonden. Het is allemaal zó herkenbaar.
Een paar dagen geleden zat ik wat te lezen op een Engelse voetbalsite. Bij de reacties op een artikel werd er gerefereerd aan het beroemde incident tussen John Terry en Wayne Bridge. Die raakten in 2010 gebrouilleerd, nadat openbaar was geworden dat Terry een affaire had gehad met de vriendin van zijn ploeggenoot bij Chelsea.
Ik was het al bijna vergeten, maar ik moest meteen aan Louis van Gaal denken toen ik het las. Hij heeft behoorlijk zware eerste maanden bij Manchester United, maar de problemen beperken zich tot blessures en dus tot de sportieve resultaten. De vraag is natuurlijk: hoe gaat Louis zich houden als zijn spelers in hun privéleven rare dingen gaan doen? Want dat komt nogal eens voor daar.
Wat ze in Engeland niet weten, is dat Louis ervaring heeft met voetballers die uit de band springen en het teambelang onherstelbare schade toebrengen. Dat dateert uit zijn periode bij AZ. Kunnen jullie je nog herinneren dat hij vlak voor het eind van het seizoen 2007/08 liet weten dat hij ondanks een doorlopend contract zou vertrekken uit Alkmaar? Vast wel. Van Gaal had het gevoel gekregen dat de spelers niet meer voor hem door het vuur wilden gaan, maar liet zich uiteindelijk overhalen toch te blijven.
Velen dachten destijds dat er meerdere onschuldige zaken ten grondslag lagen aan de teleurstelling van Van Gaal. Dat het een optelsom was van vele kleinere incidenten. Ik kan jullie vertellen dat het allesbehalve onschuldig was. Er hadden zich bij AZ dingen afgespeeld die geen enkele trainer had getolereerd.
Het meest schokkende dat er had plaatsgevonden was een echte seksrel. Diverse spelers uit de selectie hadden een affaire met de toenmalige vriendin van een collega. Voor de duidelijkheid: de dame in kwestie vond het allemaal wel best. Dus zij was net zo fout als die voetballers. De sfeer in de kleedkamer was zó verziekt dat de gedupeerde collega er zelfs stekelige opmerkingen over kreeg te verwerken. Dit nieuws sijpelde van club naar club. Het is een wonder dat het nooit in de media is verschenen.
Van een team was vanaf het moment dat het uitkwam natuurlijk geen sprake meer. Er ontstonden kampen en AZ bleef maar verliezen. Die arme Van Gaal moet het gevoel hebben gekregen dat er van zo’n bende niets meer te maken viel. En daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik heb in de voorbije jaren redelijk wat ondeugende zaken zien passeren, maar zoiets heftigs heb ik echt nog nooit van nabij meegemaakt. Veel voetballers zijn geiler dan de meeste andere mannen die ik ken, maar er bestaat in ieder geval nog wel een erecode die zegt dat je van elkaars vrouwen afblijft. De affaires rondom Terry en bij AZ leren echter dat er in de voetballerij ook mensen rondlopen die zich schaamteloos misdragen als ze de kans krijgen.
Bij AZ leverde het uiteindelijk wel iets moois op. De normale spelers in de selectie haalden Van Gaal over te blijven. De rotte appels in de groep – en dat waren er nog wel wat – werden in de zomer allemaal eruit gebonjourd. De stevig opgefriste selectie werd een jaar later onder leiding van Van Gaal landskampioen.’
#VIinsiderAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Donk en Augustien in elk geval. Geloof dat het verhaal was dat ze tegelijkertijd door beiden uit elkaar werd getrokkenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit verhaal is toch algemeen bekend? Dat de vriendin van De Zeeuw door de halve selectie werd uitgewoond?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Wat een complimentquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waterman ook nogquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Donk en Augustien in elk geval. Geloof dat het verhaal was dat ze tegelijkertijd door beiden uit elkaar werd getrokken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ufff JamesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mignolet heeft er zin in zeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
tijd voor goalenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhhhhh Pirlo weer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ArrrrrrrrrrrtetaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benzemama
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alexjizzzzzzzzzz Sanchez
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Varane moet echt 84 pace hebben.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Gelukkig maar, want de downiesons willen me niet meer hebbenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
ik vind je ook leuk met die standaard ps4 headset hoor![]()
![]()
Vnv parks dan? Miss rec als we met 5en zijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:20 schreef Freire het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want de prednjosti's willen me niet meer hebben![]()
Als we met 4/5 zijn wil ik welquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vnv parks dan? Miss rec als we met 5en zijn.![]()
![]()
Reus
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zou zeggen van wel op basis van zijn stats. Mensen hier die hem hadden waren ook positief. Heb toevallig net een team gemaakt waar hij in zitquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Henrys het volgende:
Is Guarin dit jaar nog steeds zo goed in FUT?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet niet of hij dit jaar FUT speelt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:26 schreef Henrys het volgende:
Is Guarin dit jaar nog steeds zo goed in FUT?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:34 schreef Reemi het volgende:
Bittere_Ernst. is wel ad rem zeg, aanwinst voor het topic.Scherp dat je de punt achter Ernst gesignaleerd hebt trouwens. Er was al iemand die dezelfde username had
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Hala Madrid !
Xbox
Even serieus, waarom zou je vrijwillig op zo'n pauper console willen gamen? Je kan die 400-500 euro beter besteden aan een ticket richting Afrika en sterven aan ebola.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
nou nou nouquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:47 schreef Ozz-03 het volgende:
Even serieus, waarom zou je vrijwillig op zo'n pauper console willen gamen? Je kan die 400-500 euro beter besteden aan een ticket richting Afrika en sterven aan ebola.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
pauper turken verneuken het weer hoor. Wat een kutsupporters
edit: die Gala kneuzen bedoel ik dus, voordat Ozz boos wordt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zouden Nederlanders nooit doenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:55 schreef Tim86 het volgende:
pauper turken verneuken het weer hoor. Wat een kutsupporters![]()
![]()
Touché. Maar niet iedere wedstrijd weer. Elke CL wedstrijd van Gala moeten ze stilleggenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sokratis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:56 schreef Dudeweiser het volgende:
Steven Gerrard Gerrard
he'll pass the ball 40 yards![]()
![]()
Ik heb je al opgegevenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oxxxxxxxxxxAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Juve in Europa
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nou, Real zoekt het maar uit, heb de weddenschap teruggelayed voor 4 euro winst.Maar diep van binnen lach ik.![]()
dat zijn toch weer twee biertjesquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Nou, Real zoekt het maar uit, heb de weddenschap teruggelayed voor 4 euro winst.![]()
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Of een bittergarnituurtjequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zijn toch weer twee biertjes
Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ronaldo is zo slecht vandaag..had er normaal al 5 gemaakt ofzo met de kansen die hij heeft gekregen
Bale lat
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Te geobsedeerd door dat recordquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:
Ronaldo is zo slecht vandaag..had er normaal al 5 gemaakt ofzo met de kansen die hij heeft gekregenMaar diep van binnen lach ik.![]()
Vandenborre maakt 3-2. Arsenal
VdB 2 goals dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
vandenbohhrequote:Op dinsdag 4 november 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Vandenborre maakt 3-2. Arsenal
VdB 2 goals dus![]()
Een schaduwstadion gebruiken kan echt niet. Dan ben je in het voordeel omdat je er aan gewend bent. Ik speel de komende wedstrijden alleen thuis![]()
Met een SCHADUWSTADION?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Een schaduwstadion gebruiken kan echt niet. Dan ben je in het voordeel omdat je er aan gewend bent. Ik speel de komende wedstrijden alleen thuis![]()
Hoi commentatorquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:12 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Te geobsedeerd door dat recordHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Heb je dan zo'n pauper TV of heb ik geluk gehad met schaduwen so far? Heb er bij deze FIFA echt nooit last van gehad..quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:17 schreef Ajacied7 het volgende:
Een schaduwstadion gebruiken kan echt niet. Dan ben je in het voordeel omdat je er aan gewend bent. Ik speel de komende wedstrijden alleen thuisAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gevalletje van de schuld van NEDERLAGEN bij EA neerleggen denk ik.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n pauper TV of heb ik geluk gehad met schaduwen so far? Heb er bij deze FIFA echt nooit last van gehad..Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ik heb een redelijk moderne TV maar ik kots ook echt van schaduwstadions, zeker als het bepaalde delen van het veld zijn (strafschopgebied oid).quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n pauper TV of heb ik geluk gehad met schaduwen so far? Heb er bij deze FIFA echt nooit last van gehad..![]()
Gelukkig speelt regen dit jaar wel fatsoenlijk. Vorig jaar had dat zoveel invloed op wedstrijden..sloeg nergens op.
Maar mensen met een schaduwstadion doen dat wel bewust. Net zoals andere jaren die kneusjes met een zwarte en roze bal enzo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heerlijk dat het commentaar is weg gevallen.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Lekkah. En met je dushi?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mooi Madjerretje van Kaya
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En de Turken steken het stadion weer in brand
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is pas de tweede keer dat ik een schaduwstadion tegenkom. Waarschijnlijk is erdus een scschaduwstadion. Je kan niet zien welke spelers van jou zijnquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n pauper TV of heb ik geluk gehad met schaduwen so far? Heb er bij deze FIFA echt nooit last van gehad..
Jammer Toefjes, heb de pot gewonnen![]()
Eigenlijk moeten ze de commentatoren wegbezuinigen. Compleet nutteloos. Behalve Sierd dan.Maar diep van binnen lach ik.![]()
en Evertquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Eigenlijk moeten ze de commentatoren wegbezuinigen. Compleet nutteloos. Behalve Sierd dan.![]()
![]()
Ik hoop dat ze zoveel boetes krijgen dat ze met verlies de Champions League uit vliegen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Tim86 het volgende:
En de Turken steken het stadion weer in brand![]()
Ramsey heeft op de Ronaldo vrije trap geoefend. Aanloop, houding, alles hetzelfde. En dan met een mooie boog de tweede ring in van een meter of 35
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
zelfde als Ronaldo dusquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:30 schreef Tim86 het volgende:
Ramsey heeft op de Ronaldo vrije trap geoefend. Aanloop, houding, alles hetzelfde. En dan met een mooie boog de tweede ring in van een meter of 35![]()
omg kut Arsenal, kut nerds, kut alles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En die kunnen ze vervolgens weer alleen betalen door wedstrijden te verkopenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:30 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze zoveel boetes krijgen dat ze met verlies de Champions League uit vliegen.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Gewoon speler salaris niet betalenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:33 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
En die kunnen ze vervolgens weer alleen betalen door wedstrijden te verkopen![]()
![]()
Juve mist nog even een pingel, waardoor Oly het betere onderlinge resultaat blijft houden. Vidal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wow, huh, wat is deze.quote:
Absurd. Vandaag een beetje apen bekeken in Amsterdam en ze heeft bazig voor me gekookt. Ze is net weg. Heerlijk dagje.quote:Ook weleens lekker yo.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:28 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Een doorsnee avond denk ik.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ben je op een bankje bij Amsterdam Centraal gaan zitten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Absurd. Vandaag een beetje apen bekeken in Amsterdam en ze heeft bazig voor me gekookt. Ze is net weg. Heerlijk dagje.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:44 schreef Freire het volgende:
[..]
Ben je op een bankje bij Amsterdam Centraal gaan zitten?Denk je steeds dat je me spot ofzo?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee, maar daar lopen best veel apen rondquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee.Denk je steeds dat je me spot ofzo?
![]()
![]()
Wauw.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:46 schreef Freire het volgende:
[..]
Nee, maar daar lopen best veel apen rond
Artis dus.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
http://wefut.com/en/squad/193239
Zou het wat zijn? Vind 4312 tot nog toe wel een van de fijnere formaties. Twijfel wel over de matige passing op het middenveld..![]()
Durm is echt debiel duur. Verder lijkt het met niet echt een goed team eigenlijk. 2 lompe spitsen die dit jaar veeeeel minder effectief zijn dan vorig jaar en beide zonder skills. Rest van de verdediging lijkt me ook maar mehh. Middenveld is nog het beste deel imo. Passing ook prima. Vertekende stat omdat een paar lage crossing hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het wat zijn? Vind 4312 tot nog toe wel een van de fijnere formaties. Twijfel wel over de matige passing op het middenveld..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon IF de Bruyne kopen en het is allemaal oke.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef DannyDeko het volgende:
Zou het wat zijn? Vind 4312 tot nog toe wel een van de fijnere formaties. Twijfel wel over de matige passing op het middenveld..![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef Freire het volgende:
Het is trouwens wel tijd voor een nieuwe UI![]()
![]()
Mja ik zit een beetje te kutten met wie ik als spitsen moet nemen.. Al aardig wat (betaalbare) geprobeerd maar niet echt iemand die echt super speelde.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Durm is echt debiel duur. Verder lijkt het met niet echt een goed team eigenlijk. 2 lompe spitsen die dit jaar veeeeel minder effectief zijn dan vorig jaar en beide zonder skills. Rest van de verdediging lijkt me ook maar mehh. Middenveld is nog het beste deel imo. Passing ook prima. Vertekende stat omdat een paar lage crossing hebben.
Heb in een andere 4312 Martinez en Ibarbo, en dat is eigenlijk zo OP dat het niet leuk meer is.
Verder heb ik Lacazette nog in een 4231 wat wel echt super loopt.![]()
Ik zou er dan eerder zoiets van maken denk ik:quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:13 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mja ik zit een beetje te kutten met wie ik als spitsen moet nemen.. Al aardig wat (betaalbare) geprobeerd maar niet echt iemand die echt super speelde.
Heb in een andere 4312 Martinez en Ibarbo, en dat is eigenlijk zo OP dat het niet leuk meer is.
Verder heb ik Lacazette nog in een 4231 wat wel echt super loopt.
Kan verder iedere Dortmund spits zijn. Vertonghen + random BPL LB kan ook nog. Of Benteke ipv Lukaku..net wat je fijner vindt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Passing is wel het allerlaatste waar je deze FUT rekening mee moet houden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:50 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom heb Javier Hernandez nog nooit gezien? Is goedkoop met hoge pace. Dos Santos en die mocca neger zie ik wel vaak![]()
Ik kom hem wel af en toe tegen, maar aangezien zelfs de meest brakke speler tegenwoordig wel een Ronaldo chopje kan/wil uitvoeren wint het Villarreal duo het vaak van Chicharito denk ik. Hij lijkt me ook niet echt boeiend met die workrates, 3*/3* en brakke strength. Agility is ook niet top.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:37 schreef Henrys het volgende:
Waarom heb Javier Hernandez nog nooit gezien? Is goedkoop met hoge pace. Dos Santos en die mocca neger zie ik wel vaakAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb Uche en Dos Santos (die vielen zwaar tegen bij mij) toevallig net vervangen door IF Benzema en Chicharito, maar nog niet mee gespeeld.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:37 schreef Henrys het volgende:
Waarom heb Javier Hernandez nog nooit gezien? Is goedkoop met hoge pace. Dos Santos en die mocca neger zie ik wel vaak
Eerste wedstrijd met dit team
werd zojuist 6-0. Reus scoorde vanaf de aftrap, maar vooral Mkhiblabla viel op met een hattrickAndere goals van Gundogan en Koscielny.
Als Chicharito niet bevalt in dat andere team kan ik daar ook gewoon het Mkh-truukje uithalen en een CAM zoals James in de spits zetten![]()
![]()
MK-HIT-A-RYANquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik heb Uche en Dos Santos toevallig net vervangen door Benzema en Chicharito, maar nog niet mee gespeeld.
Eerste wedstrijd met dit team
[ afbeelding ]
werd zojuist 6-0. Reus scoorde vanaf de aftrap, maar vooral Mkhiblabla viel op met een hattrickAndere goals van Gundogan en Koscielny.
![]()
Benzema 16k gezakt sinds happy hour op xbox en 11k gestegen op PS. Juist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De goedkoopste die ik heb gezien was 379k op maandagochtend maar die liet ik lopen omdat ik dacht dat hij wel goedkoper zou wordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef Tim86 het volgende:
Benzema 16k gezakt sinds happy hour op xbox en 11k gestegen op PS. Juist
Maar ik had hem voor 382k met iets van 70 contracten + finisher (laagste BIN was toen 399k), dus dat was ook wel aardig.![]()
Ja, ik wacht de komende 19 uur nog maar even af om te zien wat zijn marktprijs dan is. Heb momenteel 370k en wat IF's te koop, dus hoop dat ik hem morgen evt. kan kopen als ik nog 1 van die IF's kan lozen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De goedkoopste die ik heb gezien was 379k op maandagochtend maar die liet ik lopen omdat ik dacht dat hij wel goedkoper zou worden
Maar ik had hem voor 382k met iets van 70 contracten + finisher (laagste BIN was toen 399k), dus dat was ook wel aardig.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoef niet per se Lukaku of Benteke hoor, was meer omdat ik die nog niet uitgeprobeerd had.quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zou er dan eerder zoiets van maken denk ik:
[ afbeelding ]
Kan verder iedere Dortmund spits zijn. Vertonghen + random BPL LB kan ook nog. Of Benteke ipv Lukaku..net wat je fijner vindt.
Maar is Mkhi niet vervelend op ST met H/H ??
Net overigens even Matri weer opgesteld en meteen weer een hattrickje, geen idee waarom die bij mij zo goed loopt altijd.![]()
op wide CAM had ik geen last van zijn WR in ieder geval. Maar je kan hem ook instructies meegeven natuurlijk (of bijv Ramos of immobile gebruiken).quote:Op woensdag 5 november 2014 00:06 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik hoef niet per se Lukaku of Benteke hoor, was meer omdat ik die nog niet uitgeprobeerd had.
Maar is Mkhi niet vervelend op ST met H/H ??
Net overigens even Matri weer opgesteld en meteen weer een hattrickje, geen idee waarom die bij mij zo goed loopt altijd.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohhh streppelquote:Op woensdag 5 november 2014 00:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
een strep in mn free pack eindelijk heb ik eens wat geluk
[ afbeelding ]![]()
Waar bestellen jullie die caps voor op de PS4 controller sticks ? Eentje begint nu wel een klein beetje uit te scheuren![]()
![]()
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 05-11-2014 om 01:22:18#FUT Maintenance tonight starting at 10:30pm PT/6:30am UK. Downtime: 2hrs. http://t.co/NlgQO6GMgt reageer retweet
![]()
Zou eens fucking tijd wordenquote:Op woensdag 5 november 2014 01:26 schreef Zhano het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 05-11-2014 om 01:22:18#FUT Maintenance tonight starting at 10:30pm PT/6:30am UK. Downtime: 2hrs. http://t.co/NlgQO6GMgt reageer retweet
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Ik denk het niet. Op PS tenminste. Xbox zou ik niet weten. Daar is het niet zo'n teringbende volgens mij.quote:Op woensdag 5 november 2014 01:07 schreef Henrys het volgende:
Zal de NIF Benzema snel in prijs zakken als hij morgen gewoon weer in packs zit?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel chill dat vanaf morgen alle problemen zijn opgelost.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja, inderdaad en dat niemand nog een enkele klacht gaat hebben. Vind het helemaal mooi dat iedereen weer de cup wedstrijden kan spelen. Wat is het toch een mooi bedrijf!quote:Op woensdag 5 november 2014 01:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel chill dat vanaf morgen alle problemen zijn opgelost.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Omdat het onder de laagste bin is?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lindgren. gaat zometeen huilen om deze opmerkingquote:Op woensdag 5 november 2014 01:35 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zuid-Afrikanen zijn allemaal duur nu in afwachting van wie als volgende wordt afgeknald.![]()
nee hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 01:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
lindgren. gaat zometeen huilen om deze opmerking![]()
Afrika.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Wachten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Met je nieuwe iPhone shinen in een achterbuurt gok ik.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit lijkt me wel wat iddquote:Op woensdag 5 november 2014 01:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met je nieuwe iPhone shinen in een achterbuurt gok ik.![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry dat ikdeed over Emenike Ozz. Heb die kk gieren van EA onderschat.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat een kutposities voor Griezmann en Jamesquote:Alhoewel miss is Cam wel leuk voor Griezman
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Mogguh
Ik had de laatste dagen aardig wat IF's verkocht; ineens weer 1,2 mil coins op mijn account staan. Niet echt handig met die stijgende markprijzen. Gisteravond dus maar geinvesteerd in IF Benzema en IF Sanchez, terwijl ik dat HH niet in de gaten had
Ach, we zien wel wat de prijzen doen
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
MOggelquote:Op woensdag 5 november 2014 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mogguh
Ik had de laatste dagen aardig wat IF's verkocht; ineens weer 1,2 mil coins op mijn account staan. Niet echt handig met die stijgende markprijzen. Gisteravond dus maar geinvesteerd in IF Benzema en IF Sanchez, terwijl ik dat HH niet in de gaten had
Ach, we zien wel wat de prijzen doen
Stijgen op het moment alleen maar
Ik steeds bids uitzetten voor die downtime wordt niemand van de server gegooid
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MOggel
Stijgen op het moment alleen maar
Ik steeds bids uitzetten voor die downtime wordt niemand van de server gegooid![]()
Er was dus helemaal geen downtime?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die is nu, volgens EA, sinds 7.30. Je komt niet meer op de webapp volgens mij maar ze gooien me er niet afquote:Op woensdag 5 november 2014 07:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]![]()
Er was dus helemaal geen downtime?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kom er nu nog in, as we speak...quote:Op woensdag 5 november 2014 07:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die is nu, volgens EA, sinds 7.30. Je komt niet meer op de webapp volgens mij maar ze gooien me er niet afNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik ben er nu uitgegooid, jij?quote:Op woensdag 5 november 2014 07:43 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kom er nu nog in, as we speak...Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Nou hopen dat ik wat heb verdiend
Elke dag![]()
Ideaal dit. Scheelt weer 2 uur aan HH's, dus de prijzen blijven hoogquote:Op woensdag 5 november 2014 07:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er nu uitgegooid, jij?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
De futbin servers zijn er ook afgegooid dus heb vertrouwen![]()
![]()
Elke dag![]()
Ja zal een hoop schelenquote:Op woensdag 5 november 2014 07:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ideaal dit. Scheelt weer 2 uur aan HH's, dus de prijzen blijven hoog![]()
Elke dag![]()
Zo, als het even meezit heb ik wel een prima profit. Beetje jammer van die kut watchlist..had zoveel winst kunnen pakken als ik wilde zo ongeveer. Gewoon random populaire speler die 10k+ is met relatief lage rating (walker bijv) en dan eindeloos bieden. Er staan zo bizar veel auctions van hem die nog ver onder marktprijs zijn en binnen 2 uur aflopen..en zo zijn er tig spelers. Maarja..watchlist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb jij hier serieus je wekker voor gezet?quote:Op woensdag 5 november 2014 07:47 schreef Tim86 het volgende:
Zo, als het even meezit heb ik wel een prima profit. Beetje jammer van die kut watchlist..had zoveel winst kunnen pakken als ik wilde zo ongeveer. Gewoon random populaire speler die 10k+ is met relatief lage rating (walker bijv) en dan eindeloos bieden. Er staan zo bizar veel auctions van hem die nog ver onder marktprijs zijn en binnen 2 uur aflopen..en zo zijn er tig spelers. Maarja..watchlist
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee johquote:Op woensdag 5 november 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij hier serieus je wekker voor gezet?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Same, al zat ik helaas met een beperkt budgetquote:Op woensdag 5 november 2014 07:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Nou, ik heb dus niks. Maar ik heb mijn coins gisteravond dus al verbrastquote:Op woensdag 5 november 2014 07:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Same, al zat ik helaas met een beperkt budget
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik zat eerst te kijken of ik Benzema kon krijgen, maar daar let iedereen natuurlijk op (IF). Toen Antunes en Zieler. Antunes zat ook minimaal 1 ander op te azen en Zieler heb ik wel aardig wat gewonnen bids denk ik. Toen bedacht ik me dat dit eigenlijk helemaal niet handig was en ben ik nog als een gek gaan bieden en toen ik op 80% van het overbieden was vloog hij eruit, dus ik heb goede hoop dat ik wat Walkers binnen hebquote:Op woensdag 5 november 2014 07:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Same, al zat ik helaas met een beperkt budget
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Benz en Alexis stegen nog ook tov de start van HH, dus vooralsnog geen verkeerde keuze.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou, ik heb dus niks. Maar ik heb mijn coins gisteravond dus al verbrastAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En mochten ze vandaag iets dalen dan is dat maar zo; ben ervan overtuigd dat (mits geen SIF) ze de komende weken nog wel verder gaan stijgen.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benz en Alexis stegen nog ook tov de start van HH, dus vooralsnog geen verkeerde keuze.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zeker. En als de poep echt de ventilator raakt en weer die debiele prijzen krijgen al helemaal. En daar begint het toch wel op te lijken. De top tier spelers stijgen ook wel echt exponentieel tov alles daaronder. Eerder investeerde ik mijn 600k liever in heel veel discards en hield ik wat kapitaal over, maar nu lijkt het lucratiever om 2 of 3 dure spelers op te pikken voor dat budget.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En mochten ze vandaag iets dalen dan is dat maar zo; ben ervan overtuigd dat (mits geen SIF) ze de komende weken nog wel verder gaan stijgen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb hetzelfde (heb ook geboden op Antunes bijvquote:Op woensdag 5 november 2014 07:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zat eerst te kijken of ik Benzema kon krijgen, maar daar let iedereen natuurlijk op (IF). Toen Antunes en Zieler. Antunes zat ook minimaal 1 ander op te azen en Zieler heb ik wel aardig wat gewonnen bids denk ik. Toen bedacht ik me dat dit eigenlijk helemaal niet handig was en ben ik nog als een gek gaan bieden en toen ik op 80% van het overbieden was vloog hij eruit, dus ik heb goede hoop dat ik wat Walkers binnen heb
[ afbeelding ]) Maar Tevez en Remy's zijn erdoorheen gekomen hoop ik
Elke dag![]()
Dat dus. Mijn handeltje in IF Chiellini's heeft vorige week echt zijn vruchten afgeworpen, terwijl ik intussen nog steeds met Djilobodji's opgescheept zitquote:Op woensdag 5 november 2014 08:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zeker. En als de poep echt de ventilator raakt en weer die debiele prijzen krijgen al helemaal. En daar begint het toch wel op te lijken. De top tier spelers stijgen ook wel echt exponentieel tov alles daaronder. Eerder investeerde ik mijn 600k liever in heel veel discards en hield ik wat kapitaal over, maar nu lijkt het lucratiever om 2 of 3 dure spelers op te pikken voor dat budget.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Er is ook teveel investeringshype rondom discard IF's waardoor ze niet zo snel zeldzaam worden heb ik het idee. Vorig jaar rond deze tijd (of is dat alweer 2 jaar terug?) was ik voor mijn gevoel praktisch de enige die het zo aanpakte, nu al het halve topic En op EA forum is het net zo.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vorig jaar deden genoeg mensen hier het hoor. Ernst en Trapz zeker, ondergetekende ook en zeker nog een paar. Meen me te herinneren dat er vorig jaar op het EA forum al heel veel ruchtbaarheid aan werd gegeven (en dus direct door veel mensen werd gekopieerd). Best grappig: je moet de meute steeds voor zijn om je winst te blijven pakkenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:05 schreef Tim86 het volgende:
Er is ook teveel investeringshype rondom discard IF's waardoor ze niet zo snel zeldzaam worden heb ik het idee. Vorig jaar rond deze tijd (of is dat alweer 2 jaar terug?) was ik voor mijn gevoel praktisch de enige die het zo aanpakte, nu al het halve topic En op EA forum is het net zo.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, denk dat ik er een jaar naast zit. Maar ieder jaar wordt het dus wel veel meer en grootschaliger.quote:Op woensdag 5 november 2014 08:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vorig jaar deden genoeg mensen hier het hoor. Ernst en Trapz zeker, ondergetekende ook en zeker nog een paar. Meen me te herinneren dat er vorig jaar op het EA forum al heel veel ruchtbaarheid aan werd gegeven (en dus direct door veel mensen werd gekopieerd). Best grappig: je moet de meute steeds voor zijn om je winst te pakken
Stilstand is achteruitgang
Ik begrijp die threads ook echt niet waar ze dan met veel man allemaal dezelfde 2 IF's van die week gaan inkopen. Het zit nu steeds tussen een pricefix en een investering in daar en dan gaat het steeds mis omdat er toch wel undercutters zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat?quote:Op woensdag 5 november 2014 08:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik er een jaar naast zit. Maar ieder jaar wordt het dus wel veel meer en grootschaliger.
Stilstand is achteruitgang
Ik begrijp die threads ook echt niet waar ze dan met veel man allemaal dezelfde 2 IF's van die week gaan inkopen. Het zit nu steeds tussen een pricefix en een investering in daar en dan gaat het steeds mis omdat er toch wel undercutters zijn.
Elke dag![]()
Ik koop gewoon dure IF's voor in mijn teams en verpats ze gewoon lekker DSL style
Elke dag![]()
Ja, maar dan kun je ze dus niet meer in je team opstellenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik koop gewoon dure IF's voor in mijn teams en verpats ze gewoon lekker DSL style
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Als ik ervan af wil pasquote:Op woensdag 5 november 2014 08:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja, maar dan kun je ze dus niet meer in je team opstellen![]()
Het leek me verstandig ervoor te zorgen dat ik weinig contanten heb als ik weg ben
Elke dag![]()
??quote:Op woensdag 5 november 2014 08:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ik ervan af wil pas![]()
Het leek me verstandig ervoor te zorgen dat ik weinig contanten heb als ik weg benNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Elke dag![]()
Tenerifequote:
Elke dag![]()
Jawel maar niets verplichts en deze week kwam goed uitquote:Op woensdag 5 november 2014 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Lekker man
Heb je helemaal geen colleges enzo dan volgende week?
Elke dag![]()
Dan zit je er warmpjes bijquote:Op woensdag 5 november 2014 08:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel maar niets verplichts en deze week kwam goed uit
Snap dat je dan al je coins geinvesteerd wil hebben
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 08:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dan zit je er warmpjes bij
Snap dat je dan al je coins geinvesteerd wil hebben
`Waarom de fuck zaten er zo weinig mensen bij Benfica gisteren?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Die beperkte watchlist is ook alweer zo'n dingetje waar de eerlijke trader kk hard mee genaaid wordt, terwijl de ABs lekker hun dingen kunnen blijven doen. Heel mijn motivatie om te traden is gewoon weg gevaagd door al die onzin. Ik speel wel af en toe een potje FIFA, maar vooral CoD de komende tijd.quote:Op woensdag 5 november 2014 07:47 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
IF Griezmann kan ik mooi naast IF Benzema zetten ipv Chicharito, doet terugdenken aan mijn FUT 12 team met IF Mounier (ook zo'n linksbenige LW die een IF als ST kreeg)
Al staat Chicharito na twee wedstrijden wel op drie goals en twee assists en IF Benzema na twee wedstrijden op nul goals en een assist![]()
![]()
2 Remy's voor 4k en een Tevez voor 20. Valt een beetje tegen maar ach, prima profitquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Wist niet dat er maintenance was (maar was er toch niet vroeger voor opgestaan, dus maakt eigenlijk ook niet uit)![]()
Geen idee hoeveel die waard zijnquote:Op woensdag 5 november 2014 09:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 Remy's voor 4k en een Tevez voor 20. Valt een beetje tegen maar ach, prima profit![]()
![]()
Remy 18k en Tevez 46.5quote:
Er staat alleen wel de verkeerde aankoopprijs bij, ik denk van de vorige eigenaar
Elke dag![]()
Nee, niet erg naief. Belachelijk naief eerder.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:13 schreef DeWesp het volgende:
Is het erg naief van mij om te hopen dat ze tijdens die maintenance de coin glitch hebben gefixt?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op woensdag 5 november 2014 09:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee, niet erg naief. Belachelijk naief eerder.![]()
Was ik al bang voor.
Wel een Willian opgepikt voor 3800.![]()
WOW JA DE WEGAPP WERKT ECHT FUCKING GOE DNU MAN ECHT SUPER SJILL!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Mooi dealtjequote:Op woensdag 5 november 2014 09:15 schreef DeWesp het volgende:
[..]![]()
Was ik al bang voor.
Wel een Willian opgepikt voor 3800.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Morrie![]()
wist niet dat er onderhoud waskeurig netjes alles gerelist niks verkocht.
had beter wat biedingen kunnen doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Er zijn serieus mensen die 150 hebben zitten bieden op mijn geliste bronzen contracten...die dus nu pas na maintenance aflopenquote:Op woensdag 5 november 2014 09:21 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
wist niet dat er onderhoud waskeurig netjes alles gerelist niks verkocht.
had beter wat biedingen kunnen doen.![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
goeien zin.quote:Op woensdag 5 november 2014 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn serieus mensen die 150 hebben zitten bieden op mijn geliste bronzen contracten...dus dus nu pas na maintenance aflopen
Potsie POTSquote:Op woensdag 5 november 2014 09:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik edit sneller dan mijn schaduw.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Forum Opties Forumhop: Hop naar: