Zeurpietquote:Op woensdag 12 november 2014 12:49 schreef Tingo het volgende:
Kan er niet 'n nieuwe topic over dit comet?
Can't wait to see the fake imagery though.
waarom toch altijd zo doen. Ik begrijp het nietquote:Op woensdag 12 november 2014 12:49 schreef Tingo het volgende:
Kan er niet 'n nieuwe topic over dit comet?
Can't wait to see the fake imagery though.
Mooie reeksquote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef Pek het volgende:
Is er al, maar niet in dit hoekje
W&T / [LIVE] Missie Rosetta: een reis naar de oorsprong van het leven #2
quote:
Ik heb de ESA reeds op de hoogte gebracht van mijn bevindingen. Als ik de films moet geloven zit er ergens ook nog een enorme worm in een grot verstopt op dat rotsblok.quote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]Han Solo was here!
Oorsprong van het leven gingen ze toch zoeken? dus... zijn we nu afstammelingen van Chewbacca
Dit soort zaken kunnen beter de titel 'Did we bother to check our facts before we spewed another stupid conspiracy argument?' dragen.quote:Op maandag 1 december 2014 09:55 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Did NASA just admit they never put Man on The Moon?
As we get further away from Earth, we will pass through the Vann Allan Belts, an area of dangerous radiation. Radiation like this can harm the guidance systems, onboard computers, or other electronics on Orion. Naturally, we have to pass through this danger zone twice, once up and once back. But Orion has protection, shielding will be put to the test as the vehicle cuts through the waves of radiation. Sensors aboard will record radiation levels for scientists to study. We must solve these challenges before we send people through this region of Space.
James van Allen zelf had er ook geen verstand van zeker?quote:Op maandag 1 december 2014 10:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ Monolith please, maar ik moet wel de persoonlijke views geloven van een clavius popsci blogger.
Als je zo overtuigd ben, geef dan een mainstream source die verteld dat de mens gewoon door Vann Allan Belts kan reizen en ongehavend terugkomt en het verhaal kan navertellen
Bij sommige Amerikaanse politici heb je in ieder geval wel zo ongeveer een ruimtemissie nodig om er omheen te komen.quote:Op maandag 1 december 2014 10:56 schreef Copycat het volgende:
Blackgirl heeft het klaarblijkelijk over andere riemen. Die van Vann Allan, vicepresident van Hawaii.
Gezien mijn wintervacht zou dat best eens kunnen, alleen op mijn hoofd is het wat minderquote:Op donderdag 13 november 2014 12:10 schreef theguyver het volgende:
[..]Han Solo was here!
Oorsprong van het leven gingen ze toch zoeken? dus... zijn we nu afstammelingen van Chewbacca
De ISS gaat regelmatig door een stukje van de beltsquote:Op maandag 1 december 2014 10:43 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
@ Monolith please, maar ik moet wel de persoonlijke views geloven van een clavius popsci blogger.
Als je zo overtuigd ben, geef dan een mainstream source die verteld dat de mens gewoon door Vann Allan Belts kan reizen en ongehavend terugkomt en het verhaal kan navertellen
Het ISS is dan ook een hoax, maar dat zie jij niet. Wake up sheep...quote:Op maandag 1 december 2014 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De ISS gaat regelmatig door een stukje van de belts
Ohja, want raketten werken niet buiten een atmosfeer.... Hoe kon ik dat nou vergeten.quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het ISS is dan ook een hoax, maar dat zie jij niet. Wake up sheep...
Als je nog behoefte hebt om wat hersencellen af te laten sterven:quote:Op maandag 1 december 2014 14:25 schreef Monolith het volgende:
Het niveau van de argumenten in dit subforum is echt bijzonder indrukwekkend.
Hoe kan het dan dat we m zien van de aarde?quote:Op maandag 1 december 2014 14:11 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Het ISS is dan ook een hoax, maar dat zie jij niet. Wake up sheep...
Hier heb je heel veel over, en niet over ' CGI projectie' (Whatever that is).quote:Op maandag 1 december 2014 15:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat we m zien van de aarde?
Ow wacht blauwe lucht.. CGI projectie
Niet alle schapen tegelijk brandmerken alstublieftquote:Op maandag 1 december 2014 14:25 schreef Monolith het volgende:
Het niveau van de argumenten in dit subforum is echt bijzonder indrukwekkend.
Nou vooruit, n=2.quote:Op maandag 1 december 2014 16:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet alle schapen tegelijk brandmerken alstublieft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |