wiskunde is ook een taalquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:21 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zie het, helaas, hier een man van de taal en niet van de wiskunde.
Wel goed idee.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef BazZz2 het volgende:
kan de nieuwe vraag niet voortaan dikgedrukt staan, dat helpt misschien bij het zoeken?
Ik denk dat jij met pytha niet zo gek zit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:23 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
A-kwadraat + B-kwadraat is не разумею піздзіць яго
Zit wat in, doen we datquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:22 schreef BazZz2 het volgende:
kan de nieuwe vraag niet voortaan dikgedrukt staan, dat helpt misschien bij het zoeken?
Dat wist ik dan wel, eerder Einstein dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:24 schreef KitKatChunky het volgende:
Het heeft met goniometrie te maken. Pythagoras had er niet veel mee te doen.
Einstein was een theoretisch fysicus, geen wiskundigequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:25 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat wist ik dan wel, eerder Einstein dan.
Ik had een 2 , valt nog mee dus..quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:27 schreef houdjemond het volgende:
Zware discalculie hiero, 1.3 op mijn rapport voor wiskunde![]()
dus ik laat hem aan jullie over.
Die laatste is er bijna, aangezien een alpha een variabale is gaat die sowieso nooit in de naam zitten.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef Anosmos het volgende:
De alpha-cosinus formule. De alpha-formule. De cosinus-formule.
Netjes!quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik had een 2 , valt nog mee dus..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |