mwiehquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:06 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
1p2n om precies te zijnwaterstof is 1p
je fuseert deuterium en tritium tot helium (2p2n) en houd dan 1 neutron overquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef houdjemond het volgende:
[..]
mwieh![]()
Dan is het tweede 2H.. detrium? Spelling is vast way off.
man wat ben ik blij dat ik geen scheikunde meer hebquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:09 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
je fuseert deuterium en tritium tot helium (2p2n) en houd dan 1 neutron over
1p1n : deuterium, ik reken hem goed
ben ik even blij dat het natuurkunde isquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:11 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
man wat ben ik blij dat ik geen scheikunde meer heb
ik heb dat gewoon bij scheikunde gekregen hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:11 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ben ik even blij dat het natuurkunde is
Verenigde Staten?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef houdjemond het volgende:
Lucky shot![]()
HJM +1
Hoewel ik zelf graag game, is vanmiddag het wereldrecord gamen gebroken, deze beste kerel heeft 5 dagen, 21 uur en 41 minuten het spel Sniper Elite 3 gespeeld, maar uit welk land komt hij?
polenquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef houdjemond het volgende:
Lucky shot![]()
HJM +1
Hoewel ik zelf graag game, is vanmiddag het wereldrecord gamen gebroken, deze beste kerel heeft 5 dagen, 21 uur en 41 minuten het spel Sniper Elite 3 gespeeld, maar uit welk land komt hij?
Kernfusie en kernsplitsing zijn natuurkunde en niet scheikunde. Je krijgt het ook niet bij scheikunde, misschien NaSk maar dat is allebei.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef BazZz2 het volgende:
[..]
ik heb dat gewoon bij scheikunde gekregen hoor
Zuid-Koreaquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:13 schreef houdjemond het volgende:
Lucky shot![]()
HJM +1
Aahquote:
Nope KKC.. was een poolquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:16 schreef PowerLoungen het volgende:
Japan, al zal Fok-it het goed hebben
Same herequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:16 schreef KitKatChunky het volgende:
ik had het artikel gelezen vandaag
Inmaken die hap ( niks persoonlijks toto)quote:
Toto gunt ons allesquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Inmaken die hap ( niks persoonlijks toto)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |