pasquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
ook nietdat betekent hetzelfde, het moet iets anders betekenen
Dit is een rekensom.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:20 schreef KitKatChunky het volgende:
Wat is de naam van deze formule:
a^2 = b^2 + c^2 - 2 * b *c cos(alpha)
Begin eens met 1+1.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:34 schreef KitKatChunky het volgende:
Zal ik een wat makkelijkere vraag doen dan
L'oreal?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef KitKatChunky het volgende:
Deze moet toch wel lukken dan?
Van welk merk is de slogan: "Omdat je het waard bent"?
L'orealquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:36 schreef KitKatChunky het volgende:
Deze moet toch wel lukken dan?
Van welk merk is de slogan: "Omdat je het waard bent"?
Duitsland ligt aan zeequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
Ehm ja, een klein land in Z-Afrika Zimbabwe, maar volgens mij ook Oostenrijk en Zwitserland.
Laat maar, vraag verkeerd gelezen.
Alle drie incorrect. Zimbabwe grenst aan Mozambique dat aan zee ligt, Oostenrijk en Zwitserland grenzen aan bijv. Duitsland en Italië die ook aan zee liggen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:40 schreef RingBewoner het volgende:
Ehm ja, een klein land in Z-Afrika Zimbabwe, maar volgens mij ook Oostenrijk en Zwitserland.
Is de Kaspische zee geen zeequote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Helemaal juist!
De andere was Oezbekistan.
Ah, ik dacht dat de Caspische Zee meetelde. Ik was al aan het denken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:43 schreef Anosmos het volgende:
[..]
Helemaal juist!
De andere was Oezbekistan.
schotse hooglander?quote:Op dinsdag 4 november 2014 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat de Caspische Zee meetelde. Ik was al aan het denken.
Oké, vraag:
Wat is het nationale dier van Schotland?
Correct, had niet verwacht dat dit zo snel geraden zou worden.quote:
John Oliver heeft me dit geleerdquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Correct, had niet verwacht dat dit zo snel geraden zou worden.
Leeuw.. jattertsquote:Op dinsdag 4 november 2014 20:46 schreef Anosmos het volgende:
[..]
John Oliver heeft me dit geleerd![]()
BazZz2b 1
RingBewoner: 3
PowerLoungen: 6
Toto: 7
houdjemond: 6
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 3
Fok-it: 4
Aight1: 4
KitKatChunky : 4
JanCees: 1
Tassendief: 2
Mani89: 1
Kaneel: 1
Een makkelijke: Wat is het nationale dier van België?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |