SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach soms haal je er weer eens wat nuttige info vandaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee daar zitten die ebolapatienten die het leuk vinden om met een lagswitch te spelen. Allemaal afbranden.wel mooi om te zien hoe die gasten glitchers haten
zelf illegaal coins verdienen en dan haten op iemand die het beter doet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Criscito wellicht als LB?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb ik al in mijn andere teamquote:En radu doet het best prima
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik sta achter je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu op weg naar station Leeuwarden maar ik moet snel overstappen naar de andere trein. gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zag je wel, met je blauwe jas!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu op weg naar station Leeuwarden maar ik moet snel overstappen naar de andere trein. gr gr![]()
Menez is echt tyfes slecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nou op die fotos die Zhano naar me gestuurd heeft via whatsapp zag ik duidelijk dat jij het was.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als er geen titel bij zou staan, zou ik denken dat het ging om een kampioenschap of beker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mooi hè?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als er geen titel bij zou staan, zou ik denken dat het ging om een kampioenschap of beker.![]()
Feyenoord altijd mooi.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Even een OP bronze team maken om DS2 te laten jizzen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit team bijna gemacht:
Reus-Mkhablabla (Lewa te duur en verder zijn alle spitsen poep)-Shaqiri
Gundogan-Behrami-Melo
Cliche-Koscielny-Kaya-Eboue
IF Sznogwatny
Ben benieuwd naar Reus en Shaqiri.![]()
Wauw ze hebben een keer van Ajax gewonnenquote:![]()
Ik dacht dat het slechts een mythe was.![]()
Jij hebt echt die irritante Amsterdamse arrogantie waar ik van moet kotsen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wauw ze hebben een keer van Ajax gewonnen![]()
Ik dacht dat het slechts een mythe was.
immobile > mkhiquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Dit team bijna gemacht:
Reus-Mkhablabla (Lewa te duur en verder zijn alle spitsen poep)-Shaqiri
Gundogan-Behrami-Melo
Cliche-Koscielny-Kaya-Eboue
IF Sznogwatny
Ben benieuwd naar Reus en Shaqiri.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neuk z'n mam gewoon met je anaconda.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt die irritante Amsterdamse arrogantie waar ik van moet kotsen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij doet mee aan movember?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Boooohooohooooooohhhhh Boooohhhoooooohhhhoohhh.![]()
Alsof jij niet naar dit soort reacties aan het vissen bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt die irritante Amsterdamse arrogantie waar ik van moet kotsen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk z'n puppy ook.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neuk z'n mam gewoon met je anaconda.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met wat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof jij niet naar dit soort reacties aan het vissen bentRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Met je Feyenoord topic titelsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maak gewoon mijn team en je wint alles.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Even een OP bronze team maken om DS2 te laten jizzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoor altijd over de Amsterdamse arrogantie, maar de meeste Feyenoorders vinden hun club in alles superieur qua supporters en beleving etcpraten over andere supporters alsof ze minderwaardig zijn
![]()
Zijn hele leven al.quote:
gr grOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Idd. Niet eens een Fenerbahcequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
Dit is vrij treurig in ieder geval
[ afbeelding ]topic.
Dodelijk vermoeiend is het ookquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hahahahahaha het zit diep he, doet je echt pijn hequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:28 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr le epic trole![]()
En dat komt uit jouw mond (vingers)?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:27 schreef wieisboos het volgende:
Ik hoor altijd over de Amsterdamse arrogantie, maar de meeste Feyenoorders vinden hun club in alles superieur qua supporters en beleving etcpraten over andere supporters alsof ze minderwaardig zijn
![]()
Wij zijn Feyenoord, wij zijn de allerbeste.
Sparta is de club, Sparta is de club van rotterdaaaaaaaam
#FreeTrapz![]()
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam!?
Trap ze op hun neus, ja zo hard als je maar kan!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:31 schreef Ozz-03 het volgende:
Heb je ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam!?
Trap ze op hun neus, ja zo hard als je maar kan!
gast je durft niet eens Ajacieden te zeggen, het is altijd neuzen ofzoquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En dat komt uit jouw mond (vingers)?![]()
kijk eens in de spiegel man
![]()
Want het leveeuhhh, duurt maar eveeuhhh!
Neuk alle joden in hun kont en stop je lul maar diep in de mond!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zag dit weekend voor het eerst 'Anaconda'quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Neuk z'n mam gewoon met je anaconda.
Ik weet nog steeds niet wat ik hiermee aan moet... Genotsknotsen, dikke billen, drugs etc. etc. Is deze video zo uitgebracht in Amerika? Weet niet eens of dit in Nederland wel kan...![]()
Beetje gay ben je wel hequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Neuk alle joden in hun kont en stop je lul maar diep in de mond!Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
hi hi leuk he liedjes zingen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:32 schreef Ozz-03 het volgende:
Neuk alle joden in hun kont en stop je lul maar diep in de mond!
En als de lente komt dan......
ik mis een muzieknootje icon.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Rot toch op manquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
gast je durft niet eens Ajacieden te zeggen, het is altijd neuzen ofzokijk eens in de spiegel man
"Kakkerlakken","Kakkies" etc etc.. Niet zo schijnheilig doen
Klein beetje gay is gewoon oke.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
kom maar met quotes danquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Rot toch op man"Kakkerlakken","Kakkies" etc etc.. Niet zo schijnheilig doen
en als je zo nodig wil trollen kun je beter naar VBL gaan![]()
Als je geeft moet je toch een beetje opgewonden raken van hetgeen je neemtquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Geven is klein beetje gay, nemen is helemaal gay. Als wij geven dan zijn die joden/neuzen de nemers dus ook meteen de homo's.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
kom maar met quotes dan
en als je zo nodig wil trollen kun je beter naar VBL gaanyeah right. Wat een kneus ben jij zeg.
Supporters
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niet je eigen snikkel stijf krijgen met je gedachtes.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je geeft moet je toch een beetje opgewonden raken van hetgeen je neemt
ook als beide partijen eerst #nohomo zeggen ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Geven is klein beetje gay, nemen is helemaal gay. Als wij geven dan zijn die joden/neuzen de nemers dus ook meteen de homo's.
gr gr
#durftevragen
gr grPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
![]()
Klopt.. klopt..quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook als beide partijen eerst #nohomo zeggen ?
#durftevragen
gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hem stijf krijgen als je een vent aan het nemen bentquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet je eigen snikkel stijf krijgen met je gedachtes.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Als jij nou eens gaat bukken kunnen we het proberen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook als beide partijen eerst #nohomo zeggen ?
#durftevragen
Niet je anaconda onder controle kunnen hebben.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hem stijf krijgen als je een vent aan het nemen bent
Doe gewoon mee joh.quote:
Locadia wat een pauper
Over gay supportersquote:
Elke dag![]()
hihaho nee nee, want gebukt is genomen. daar trap ik niet in smeerlapje.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:36 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als jij nou eens gaat bukken kunnen we het proberen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
#nohomo zeggen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hihaho nee nee, want gebukt is genomen. daar trap ik niet in smeerlapje.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Laat dan je gereedschap vallen als je bezig bent met een kozijn.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:38 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
hihaho nee nee, want gebukt is genomen. daar trap ik niet in smeerlapje.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Denk dat Willems inderdaad niet vies is van een beetje poep sex.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:38 schreef HugoohAFCA het volgende:
Die Jozefzoon zal hem ook wel vaak in de poepert krijgenOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Die keeper van Den Haag was toch ook geen gay en hij kreeg hem ook hard in z'n bruine anjer.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
De keeper van den haag, van den haag, van den haag
De keeper van den haag heeft een dildo in zijn maag
dat is toch, dat is toch, dat is toch niet gezond
zo'n dildo, zo'n dildo, zo'n dildo in je kont![]()
Divisie 3 is mijn nieuwe huis
Elke dag![]()
Sorry!
Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk dat Willems inderdaad niet vies is van een beetje poep sex.
Ik denk dat deze speler wel van een jizzkont wilt likken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Jezus manquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze speler wel van een jizzkont wilt likken.![]()
![]()
Een jizzkont wtf
Elke dag![]()
Geen wonder dat die Fischer zo vaak geblesseerd is, die twee nemen elkaar droog in de anjer iedere dagquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze speler wel van een jizzkont wilt likken.![]()
Zouden ze een open ruggetje gediagnosticeerd hebben?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen wonder dat die Fischer zo vaak geblesseerd is, die twee nemen elkaar droog in de anjer iedere dagRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee sorry ben al voldaan, je moeder bukte laatst even goed diep toen ze bij me liep met haar poetslap.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Laat dan je gereedschap vallen als je bezig bent met een kozijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
inb4 ozz rage.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
Nee sorry ben al voldaan, je moeder bukte laatst even goed diep toen ze bij me liep met haar poetslap.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
inb4 Ozzquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee sorry ben al voldaan, je moeder bukte laatst even goed diep toen ze bij me liep met haar poetslap.![]()
Ben benieuwd wat je baas denkt als ie ziet wat voor zaken er hier worden getypt door zijn werknemers
Elke dag![]()
Denkt dat hij denkt: 'hmmm, die Kiid is een bijzonder pientere jongeman, laat ik hem maar een salarisverhoging geven en een verdubbeling van zijn vakantiedagen met terugwerkende kracht'.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ben benieuwd wat je baas denkt als ie ziet wat voor zaken er hier worden getypt door zijn werknemers![]()
Je heet toch niet echt Kiid?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denkt dat hij denkt: 'hmmm, die Kiid is een bijzonder pientere jongeman, laat ik hem maar een salarisverhoging geven'.![]()
Ze kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijk zijn als die Bart de Graaf die bij jullie de lijnen uitzetquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik denk dat deze speler wel van een jizzkont wilt likken.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Precies niemand kan aan die macho tippen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijk zijn als die Bart de Graaf die bij jullie de lijnen uitzet
Je gaat tu fur, TRquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijk zijn als die Bart de Graaf die bij jullie de lijnen uitzet![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ze kunnen niet allemaal zo stoer en mannelijk zijn als die Bart de Graaf die bij jullie de lijnen uitzet![]()
![]()
Wel grappig dat ze over de lengte van Clasie zeuren terwijl de kleinste dwergen bij hun vandaan komen.quote:Serero en Sneijder.
En qua niveau komen ze beide niet eens boven Clasie's scheenbeschermersquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze over de lengte van Clasie zeuren terwijl de kleinste dwergen bij hun vandaan komen.Serero en Sneijder.
![]()
Oh, ik neukte laatste ook je vriendin in je auto. Hadden het toen nog over je en ze zou jou over halen om een grotere auto te nemen zodat we het op z'n hondjes kunnen doen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:44 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee sorry ben al voldaan, je moeder bukte laatst even goed diep toen ze bij me liep met haar poetslap.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
En qua niveau komen ze beide niet eens boven Clasie's scheenbeschermersRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Wie zeurt daarover dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze over de lengte van Clasie zeuren terwijl de kleinste dwergen bij hun vandaan komen.Serero en Sneijder.
Rotterdamse arrogantiequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
En qua niveau komen ze beide niet eens boven Clasie's scheenbeschermers![]()
![]()
Ja want ik zeur over de lengte van Clasie, iedereen die kleiner dan 1.70m is is een dwerg, Serero komt uit Amsterdam en Sneijder is een slechte speler.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
![]()
Zo'n reactie lok je toch zelf uit.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt die irritante Amsterdamse arrogantie waar ik van moet kotsen.
was niet serieus bedoeld, volgende keer misschien beter met smiley.
![]()
![]()
Jammer dat Sherlock het niet doet want dan had ik wel wat quotes van het afgelopen WK.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie zeurt daarover dan?
[..]
Rotterdamse arrogantieRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Het is geen arrogantie als het gewoon zo isquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie zeurt daarover dan?
[..]
Rotterdamse arrogantie!
![]()
Als je voor het gemak Clasie weg denkt wel jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Memphis Depay >> Iedere andere Eredivisie speler.__!
![]()
Na Clasie ja.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Memphis Depay >> Iedere andere Eredivisie speler.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
kloptquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:54 schreef Kamikazie het volgende:
Memphis Depay >> Iedere andere Eredivisie speler.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Aston Villaquote:De situatie is zo ernstig dat de club hun eigen ‘goal of the month-award’ van oktober moest schrappen. De reden? Het eerste elftal wist simpelweg geen enkel doelpunt te maken. Bij Villa kijkt men alleen naar het vlaggenschip voor de verkiezing en dus viel er voor de maand oktober niets te kiezen, zo schrijft de Daily Mirror.![]()
![]()
Rotterdamse arrogantie. Walgelijk.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je voor het gemak Clasie weg denkt wel ja__!
Spreek jullie over 4 jaar welquote:
Wie er dan bij de grotere club speelt.![]()
Tim is op z'n wormpje getrapt hoor.quote:
Ik stoor me meer aan het Feyenoord gelul en opgehemel dan dat van Ajax iig.
#Kamp020Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
#Kamp020![]()
Clasie zet dan de lijnen uit bij Bayern nadat Xabi is gestopt en Depay speelt ergens in de 2e Bundesliga met een tattoo 'I gave everting' in zijn binnenlipquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Spreek jullie over 4 jaar wel
Wie er dan bij de grotere club speelt.![]()
* MrvanTrapZ mompelt iets met kamp.. neus..quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
#Kamp020Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nee, ik ben sowieso een boos op jequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:56 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tim is op z'n wormpje getrapt hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kamp ligt gevoelig daar in 020 en bij Ajax, ongelukkige woordkeuzequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
#Kamp020![]()
LACHUUUUUUquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
* MrvanTrapZ mompelt iets met kamp.. neus..![]()
Deze man heeft verstand van zakenquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Depay kan een beetje rennen en dribbelen. Voetbal is een teamsport. Clasie > Depay![]()
Oh en Clasie is de bom
Ook ongelukkig zeker
Elke dag![]()
De tattoo van Clasie's onderarmpje past precies op de lip van Memphis idd.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Clasie zet dan de lijnen uit bij Bayern nadat Xabi is gestopt en Depay speelt ergens in de 2e Bundesliga met een tattoo 'I gave everting' in zijn binnenlipAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daarom heeft Depay net zoveel assists als Clasiequote:Op dinsdag 4 november 2014 16:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Depay kan een beetje rennen en dribbelen. Voetbal is een teamsport. Clasie > Depay
Maar dat dit een troll is dat snap ik ook nog wel![]()
![]()
True. Maar ik ben boos omdat ik het woord jizz niet meer uit mijn vocabulaire krijg door jouquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gebruik je het in het echt ook dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Maar ik ben boos omdat ik het woord jizz niet meer uit mijn vocabulaire krijg door jou![]()
Weet je zeker dat ik daar de oorzaak van ben?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Maar ik ben boos omdat ik het woord jizz niet meer uit mijn vocabulaire krijg door jouRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dat heeft iedereen hier met 'bohh' dankzij jou, maar dat is een stuk minder ergquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Maar ik ben boos omdat ik het woord jizz niet meer uit mijn vocabulaire krijg door jou
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
En niet je vriendje, Tim?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weet je zeker dat ik daar de oorzaak van ben?![]()
Ja. Enige dat ik nog uitkraam tegenwoordig zijn de woorden bohhh, schitterend en jizz. Best lastig communiceren soms. Nu weet ik hoe de smurfen zich voelden met hun beperkte vocabulaire.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gebruik je het in het echt ook dan?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In die Skype-gesprekken hoor ik ook de hele tijd bohhhhhh.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen hier met 'bohh' dankzij jou, maar dat is een stuk minder erg![]()
![]()
En hoe vaak jizz?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In die Skype-gesprekken hoor ik ook de hele tijd bohhhhhh.nooit
ze begon er laatst al over idd, ze wilde een Daihatsu cuore kopen. hoefde toch niet zo ver omhoog met dat kleine pikkie van je zei ze. wel moest de wielbasis even verstevigd worden om die dikke reet van je te houden.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:51 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Oh, ik neukte laatste ook je vriendin in je auto. Hadden het toen nog over je en ze zou jou over halen om een grotere auto te nemen zodat we het op z'n hondjes kunnen doen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Trololololol sjon heeft helemaal geen vriendinDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze begon er laatst al over idd, ze wilde een Daihatsu cuore kopen. hoefde toch niet zo ver omhoog met dat kleine pikkie van je zei ze. wel moest de wielbasis even verstevigd worden om die dikke reet van je te houden.
Ozz heeft een vrouwenlichaam?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ze begon er laatst al over idd, ze wilde een Daihatsu cuore kopen. hoefde toch niet zo ver omhoog met dat kleine pikkie van je zei ze. wel moest de wielbasis even verstevigd worden om die dikke reet van je te houden.![]()
Niemand wilt een triangel spelende kozijnen zetter die niet achter zijn woorden kan staan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
Trololololol sjon heeft helemaal geen vriendinHij zou minder posten en ook nog eens Litmanen opzoeken.
Let maar niet op Sjon. Die maakt wel vaker domme opmerkingen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Sjon'sDroomquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
3-0-0 in Div 3 moet toch niet gekker wordenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Want mannen kunnen geen dikke reet hebben ?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Dit loopd hahahahaha SUKKOLquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
#noJINXquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
3-0-0 in Div 3 moet toch niet gekker worden
Zo, heb ik je even bevrijd van Musa en Doumbia.![]()
Nee zo'n naar knoflook stinkende kebab-boer, die overal en nergens een beetje oude troep op pikt zal volle zalen trekken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Niemand wilt een triangel spelende kozijnen zetter die niet achter zijn woorden kan staan.Hij zou minder posten en ook nog eens Litmanen opzoeken.
#FreeTrapz![]()
Thanks. Die heb ik dan ook zelf in mijn 2de teamquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:17 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
#noJINX
Zo, heb ik je even bevrijd van Musa en Doumbia.
Elke dag![]()
Daar issie weerquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee zo'n naar knoflook stinkende kebab-boer, die overal en nergens een beetje oude troep op pikt zal volle zalen trekken.
Sjon de HapperDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, ik weet zeker dat die naar knoflook stinkende kebab-boer meer klanten heeft dan de triangel spelende kozijnen zetter.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Nee zo'n naar knoflook stinkende kebab-boer, die overal en nergens een beetje oude troep op pikt zal volle zalen trekken.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom nu divisies spelen als die dikke cup er is?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Welke cup is er dan? Geen idee verdiep me daar nooit in en vind divisies leukerquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Waarom nu divisies spelen als die dikke cup er is?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar issie weer
Sjon de Happerklopt ff lekker happen. deed ik laatst ook nog in je zusje haar erogene zones
#FreeTrapz![]()
IF Tevez net gekocht voor 285, is nu al 320kgaat nergens over dit
Elke dag![]()
Voor 1 ronde ja, daarna weer 2.500 coins. Waarom doen ze dat toch in godsnaamquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:20 schreef Tim86 het volgende:
Waarom nu divisies spelen als die dikke cup er is?![]()
Nu alweer 312K, snel verkopen .quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
IF Tevez net gekocht voor 285, is nu al 320kgaat nergens over dit
![]()
Nah hou hem ff tijdens mijn vakantie en kijken wat ie dan waard isquote:
Elke dag![]()
sukkeltje ben je ook. Niemand mag je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]klopt ff lekker happen. deed ik laatst ook nog in je zusje haar erogene zones
![]()
Heb je die Doritos Jacked al geprobeerd?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor 1 ronde ja, daarna weer 2.500 coins. Waarom doen ze dat toch in godsnaam![]()
Beste reward tot nu toe in ieder geval. 7.5 en een gold pack geloof ikquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Welke cup is er dan? Geen idee verdiep me daar nooit in en vind divisies leukerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kan je bijna Aguero van kopen, dat is pas een spelerquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nah hou hem ff tijdens mijn vakantie en kijken wat ie dan waard is![]()
![]()
Dat is toch gewoon glitched..bij de gold cup blijf je daardoor ook die free pack krijgen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor 1 ronde ja, daarna weer 2.500 coins. Waarom doen ze dat toch in godsnaamAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja. Vond het niet zo heel geweldig, oranje/paars/blauw zijn beterquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je die Doritos Jacked al geprobeerd?![]()
Zwart is de lekkerste![]()
![]()
Elke dag![]()
misschien heeft heet eerste iets met het 2e te makenquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
sukkeltje ben je ook. Niemand mag je.
#FreeTrapz![]()
Wat mij betreft: pure paprika > jacked > sweet chilli pepper > nacho cheese > cool american (die koopt niemand bij ons volgens mij)![]()
Heb je hem al 2x gewonnen dan?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon glitched..bij de gold cup blijf je daardoor ook die free pack krijgen.![]()
Cool american - nacho - paprika - jacked - sweet chiliquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wat mij betreft: pure paprika > jacked > sweet chilli pepper > nacho cheese > cool american (die koopt niemand bij ons volgens mij)
Voor mij![]()
![]()
Ik moet zeggen dat ik cool american al heeeeeeeel lang niet meer heb gehad. Misschien moet ik die binnenkort maar weer eens halen dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Cool american - nacho - paprika - jacked - sweet chili
Voor mij![]()
Welke is die paarse? Dat is pas bazenchipsquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik cool american al heeeeeeeel lang niet meer heb gehad. Misschien moet ik die binnenkort maar weer eens halen dan.![]()
![]()
Pure paprikaquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:30 schreef Freire het volgende:
[..]
Welke is die paarse? Dat is pas bazenchips![]()
![]()
geen peanutbutter pussy chips ?quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 3 smaken van Lays zijn ook bekend.. gelukkig heb ik die niet gehaald want die smaken spreken me totaal niet aan.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Doe eens posten dan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die 3 smaken van Lays zijn ook bekend.. gelukkig heb ik die niet gehaald want die smaken spreken me totaal niet aan.![]()
11 man op het veld en 6 (of zo) op de bankquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:31 schreef Freire het volgende:
En wat zijn die vereisten van die cup? Al een week of 2 geen fut gedaan![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:34 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
11 man op het veld en 6 (of zo) op de bank![]()
![]()
Wtf, die roze was zo smerig maar smaakte echt niet daarnaquote:
En geel helemaal goed
Zonde rchillisaus dan
Die andere 2 waren wel prima. Stoofpotje had ik pijna goed ik zei rundvlees![]()
Elke dag![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je wil toch geen chips die naar die dingen smaakt?![]()
![]()
Die groene en gele waren wel lekker hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Je wil toch geen chips die naar die dingen smaakt?Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Goede post welquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf, die roze was zo smerig maar smaakte echt niet daarna
En geel helemaal goed
Zonde rchillisaus dan
Die andere 2 waren wel prima. Stoofpotje had ik pijna goed ik zei rundvlees![]()
Roze was smerig
Geel had je helemaal goed maar niet helemaal
Stoofpotje was bijna goed maar je zei wat anders
En nog een 2e was ook prima, maar welke bedoel je?![]()
![]()
Roze was smerig, de andere twee waren prima. Zo moeilijk is het niet hoorquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:39 schreef Freire het volgende:
[..]
Goede post wel
Roze was smerig
Geel had je helemaal goed maar niet helemaal
Stoofpotje was bijna goed maar je zei wat anders
En nog een 2e was ook prima, maar welke bedoel je?![]()
![]()
Misschien dat jullie in Brabant zo spreken, maar ik begrijp er geen reet vanquote:Op dinsdag 4 november 2014 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Roze was smerig, de andere twee waren prima. Zo moeilijk is het niet hoor![]()
![]()
Het is een beetje een chaos dat klopt.quote:Op dinsdag 4 november 2014 17:43 schreef Freire het volgende:
[..]
Misschien dat jullie in Brabant zo spreken, maar ik begrijp er geen reet van![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was dat wel de bedoeling? Je bestelde hem toch pas laat?quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:11 schreef Freire het volgende:
[..]
Bohh
Mijn headset nog niet binnenpauper bol
![]()
Voor 23:00 besteld, morgen in huisquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was dat wel de bedoeling? Je bestelde hem toch pas laat?
Bestelde hem 21:30 ofzo 21:50![]()
Is niet voor alle producten he. Sommige staat langere levertijd bijquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef Freire het volgende:
[..]
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
Bestelde hem 21:30 ofzo![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Is niet voor alle producten he. Sommige staat langere levertijd bij![]()
![]()
Had je hem maar via Coolblue of Baxshop moeten bestellen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:12 schreef Freire het volgende:
[..]
Voor 23:00 besteld, morgen in huis
Bestelde hem 21:30 ofzo 21:50Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Coolbluequote:Op dinsdag 4 november 2014 18:14 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had je hem maar via Coolblue of Baxshop moeten bestellen.![]()
![]()
Mjah dat kun je wel zien dan toch? Dat jij niet de hele dag voor die trekker hoeft thuis te blijven.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
En sowieso bezorgen ze bij ons ook vaak zat nog na 7 uur, maar ja met den trekker het land door goat nie zo hard he.![]()
Oh ja en anders komen ze nog een keer terugquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:19 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mjah dat kun je wel zien dan toch? Dat jij niet de hele dag voor die trekker hoeft thuis te blijven.![]()
![]()
Afgelopen vrijdag paar adresjes in Eindhoven en Valkenswaard gehad.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:13 schreef Kamikazie het volgende:
En sowieso bezorgen ze bij ons ook vaak zat nog na 7 uur, maar ja met den trekker het land door goat nie zo hard he.Overal flitspalen en een focking vrachtwagen die voor me bleef rijden richting Belgie. Dat stuk waar je max 80 mag en alleen tractoren mag inhalen.
Ben wel benieuwd, maar zou normaliter niet een spel zijn die ik zou kopen. Maar een gratis beta is altijd prima.quote:![]()
Ik denk dat ik hem toch maar op de ps3 ga halen hoor, die is namelijk 18 euro goedkoperquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:22 schreef Tobi-wan het volgende:
GTA5 nu met FPS mode![]()
Support ook 4k op de PC. Damn, dat gaat echt doodziek worden.![]()
Dan ben je echt een stakker.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem toch maar op de ps3 ga halen hoor, die is namelijk 18 euro goedkoper![]()
PC = gratisquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem toch maar op de ps3 ga halen hoor, die is namelijk 18 euro goedkoper![]()
Hmmmmquote:![]()
Dit maakt het spel gelijk een stuk vetter!quote:![]()
Ze lijkt een beetje op een kruising tussen Mila Kunis enquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://www.twitch.tv/showyd
gaat tits showen binnen 5 min![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die is niet eens meerderjarigquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:42 schreef IsaacCuenca het volgende:
http://www.twitch.tv/showyd
gaat tits showen binnen 5 minFuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Missingno. is engquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:45 schreef Tim86 het volgende:
jeuj DS2, nieuwe bronzes in het spel
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2966684.page
[ afbeelding ]Maar misschien komt Layun dan ook binnenkort in het spel.
![]()
wanneer toetsquote:Op dinsdag 4 november 2014 18:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
wow vet goed bronze team
Ik ben de hele tijd afgeleid terwijl ik NU moet leren![]()
Had er eentje geopend voor ik besefte dat dit altijd strontpacks zijn
Al viel deze nog wel mee:
Maar daar laat ik het dan ook gelijk bij
edit. wtf die prijs van Alba![]()
profit
![]()
- komt goedquote:
- niet al te veel piekeren
- rustig nadenken
- op tijd naar bed
- niet al te veel leren nog
- geloof in jezelf
- bij elke vraag minstens 30 seconden nadenken voordat je iets opschrift
- iets eten en drinken voordat je de toets maakt
- denk: 'ik de best'
resultaat: 8.2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bohh mijn favo packs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Omdat Alba alleen al winstgevend was (ik dacht dat die maar 10k was ofzo) nog eentje geopend
Urby is 13.5kmaar alsnog verliesgevend, deze packs zijn het risico eigenlijk niet waard.
![]()
One Direktionquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:09 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
1D, is dat hetzelfde als Divisie 1?![]()
Ik ben bang dat het niet gaat lukken om een 8.2 te halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
graag gedaan voor de tips trouwens ;s![]()
Had je maar naar je ouders moeten luisteren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het niet gaat lukken om een 8.2 te halen.
Wat zeiden die?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Had je maar naar je ouders moeten luisteren.![]()
![]()
Die zeiden 3 weken geleden al dat hij moest leren dus ik denk dat hij de rest van die 3 weken net zo zat te leren als gisterenavond in dat skype gesprek.quote:
Ik liet haar komen.
Ik heb in dat gesprek wel wat geleerd ja. Maar ik ga toch niet 3 weken serieus leren voor 1 tentamen?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zeiden 3 weken geleden al dat hij moest leren dus ik denk dat hij de rest van die 3 weken net zo zat te leren als gisterenavond in dat skype gesprek.![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in dat gesprek wel wat geleerd ja. Maar ik ga toch niet 3 weken serieus leren voor 1 tentamen?![]()
Toen zei hij toch ook dat z'n ouders niet zo moesten zeuren want hij wist het wel beter?quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:18 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die zeiden 3 weken geleden al dat hij moest leren dus ik denk dat hij de rest van die 3 weken net zo zat te leren als gisterenavond in dat skype gesprek.![]()
Sommige tentamens is dat wel nodig, tenminste hier welquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in dat gesprek wel wat geleerd ja. Maar ik ga toch niet 3 weken serieus leren voor 1 tentamen?
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Hij doet wel hbo hequote:Op dinsdag 4 november 2014 19:21 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Sommige tentamens is dat wel nodig, tenminste hier wel
Dus zal wel meevallen maar als je zoveel moeite hebt met de stof moet je er inderdaad gewoon veel tijd in steken.![]()
Preciesquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toen zei hij toch ook dat z'n ouders niet zo moesten zeuren want hij wist het wel beter?
Klopt. Maar ik heb ook niet als doel om een 8.2 te halen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Toen zei hij toch ook dat z'n ouders niet zo moesten zeuren want hij wist het wel beter?![]()
![]()
Je hebt toch al flink wat studievertraging?? Waarom zou je niet drie weken van tevoren gaan leren als je er zo veel moeite mee hebtquote:Op dinsdag 4 november 2014 19:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb in dat gesprek wel wat geleerd ja. Maar ik ga toch niet 3 weken serieus leren voor 1 tentamen?![]()
Omdat die een luie flikker is.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt toch al flink wat studievertraging?? Waarom zou je niet drie weken van tevoren gaan leren als je er zo veel moeite mee hebt![]()
Omdat ik niet 3 weken kan leren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 19:23 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je hebt toch al flink wat studievertraging?? Waarom zou je niet drie weken van tevoren gaan leren als je er zo veel moeite mee hebt
Forum Opties Forumhop: Hop naar: