SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ach soms haal je er weer eens wat nuttige info vandaanquote:Op dinsdag 4 november 2014 15:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee daar zitten die ebolapatienten die het leuk vinden om met een lagswitch te spelen. Allemaal afbranden.wel mooi om te zien hoe die gasten glitchers haten
zelf illegaal coins verdienen en dan haten op iemand die het beter doet.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Criscito wellicht als LB?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Heb ik al in mijn andere teamquote:En radu doet het best prima
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik sta achter je.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu op weg naar station Leeuwarden maar ik moet snel overstappen naar de andere trein. gr grAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik zag je wel, met je blauwe jas!quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ben nu op weg naar station Leeuwarden maar ik moet snel overstappen naar de andere trein. gr gr![]()
Menez is echt tyfes slecht.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Nou op die fotos die Zhano naar me gestuurd heeft via whatsapp zag ik duidelijk dat jij het was.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als er geen titel bij zou staan, zou ik denken dat het ging om een kampioenschap of beker.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Mooi hè?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:15 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als er geen titel bij zou staan, zou ik denken dat het ging om een kampioenschap of beker.![]()
Feyenoord altijd mooi.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Even een OP bronze team maken om DS2 te laten jizzen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Dit team bijna gemacht:
Reus-Mkhablabla (Lewa te duur en verder zijn alle spitsen poep)-Shaqiri
Gundogan-Behrami-Melo
Cliche-Koscielny-Kaya-Eboue
IF Sznogwatny
Ben benieuwd naar Reus en Shaqiri.![]()
Wauw ze hebben een keer van Ajax gewonnenquote:![]()
Ik dacht dat het slechts een mythe was.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Jij hebt echt die irritante Amsterdamse arrogantie waar ik van moet kotsen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:23 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Wauw ze hebben een keer van Ajax gewonnen![]()
Ik dacht dat het slechts een mythe was.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
immobile > mkhiquote:Op dinsdag 4 november 2014 16:18 schreef DutchSL het volgende:
Dit team bijna gemacht:
Reus-Mkhablabla (Lewa te duur en verder zijn alle spitsen poep)-Shaqiri
Gundogan-Behrami-Melo
Cliche-Koscielny-Kaya-Eboue
IF Sznogwatny
Ben benieuwd naar Reus en Shaqiri.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Neuk z'n mam gewoon met je anaconda.quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jij hebt echt die irritante Amsterdamse arrogantie waar ik van moet kotsen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij doet mee aan movember?quote:Op dinsdag 4 november 2014 16:24 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Boooohooohooooooohhhhh Boooohhhoooooohhhhoohhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |