Daaruit maak ik op dat als je hem in huis dicht draait je cv ketel na het open draaien weer gewoon netjes werkt?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:20 schreef kovenant het volgende:
kan zijn dat als je je eigen gaskraan niet dichzet je ketel afslaat of niet aangaat.
zou wel moeten jaquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:23 schreef Zoev het volgende:
[..]
Daaruit maak ik op dat als je hem in huis dicht draait je cv ketel na het open draaien weer gewoon netjes werkt?
Mooi.quote:
gewoon stekker eruit trekken.quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:27 schreef Zoev het volgende:
[..]
Mooi.
Was de buurvrouw voor niks paniek aan het zaaien dus.
Die zei dat je de ketel altijd uit en aan moest zetten maar ook dat de kans ook aannemelijk was dat de gasklep of cv ketel kapot zou krijgen.
Waarom eigenlijk die stekker eruit?quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:29 schreef kovenant het volgende:
gewoon stekker eruit trekken.
gaskraan dichtdraaien.
als gas er weer op staat, hoofdkraan open zetten
gadfornuis aanzetten ( vlam kan beetje stotteren of uitgaan , dan weer aanzetten tot hij goed brand)
dan stekker ketel terug.
paniek om niks.
Al helpt het feit dat ze vrouw is wel mee in het geloofwaardig maken van haar kennis van gasfornuizenquote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef stbabylon het volgende:
De buurvrouw is een vrouw, dus waarom je daar überhaupt naar luistert in een technisch geval is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 4 november 2014 14:55 schreef stbabylon het volgende:
De buurvrouw is een vrouw, dus waarom je daar überhaupt naar luistert in een technisch geval is mij een raadsel.
Just to be sure, dan probeert je ketel in ieder geval geen werk meer te verrichten zonder gas. Maar 99% kans dat hij zonder gas uit zichzelf wel zou afslaan.quote:Op dinsdag 4 november 2014 18:59 schreef Zoev het volgende:
Ik denk dat ik gewoon de gaskraan dicht draai. Die mannen het buiten laat aansluiten.
Gaskraan weer open draaien. Neem aan dat de cv het dan weer doet, en gasfornuis.
Dacht dat het gewoon werkt als een kraanwaterkraan
Jaja, een "soepje"quote:Op vrijdag 7 november 2014 00:23 schreef Zoev het volgende:
Gelukt. Bij de buurvrouw ook gedaan.
Kreeg een lekker soepje van der kado
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |