abonnement Unibet Coolblue
pi_146305044
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:44 schreef BarrieButsers het volgende:

[..]

nee nooit meer een inkaktopic ;(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 4 november 2014 @ 20:48:33 #77
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146306802
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  dinsdag 4 november 2014 @ 23:53:22 #78
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146316418
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 november 2014 19:04 schreef DeJori het volgende:

[..]

Eindelijk de stap genomen dat je definitief als vrouw door het leven wil?

Ik ga die dag naar España 8-)
Verstandskiezen eruit, mag onder narcose omdat er één onder een ander door probeert te groeien en ze er nog wel eens een flinke klus aan konden hebben. ;(

quote:
_O_
Thinking about thinking of you.
  woensdag 5 november 2014 @ 00:28:54 #79
353165 Muisraket
Yankee Hotel Foxtrot
pi_146317408
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef shifto het volgende:

[..]

Verstandskiezen eruit, mag onder narcose omdat er één onder een ander door probeert te groeien en ze er nog wel eens een flinke klus aan konden hebben. ;(

[..]

_O_
Niet leuk. ;( Heftig dat je onder narcose moet, maar dan weet je in ieder geval wel zeker dat je niets voelt. :o Ik kreeg (voor een veel minder spectaculaire verstandskiessituatie) gewoon een verdoving. Ik weet niet of de dosis niet goed was, ze me verkeerd geprikt hadden of wat dan ook, maar het voelde alsof ze me geen verdoving hadden gegeven. :'(
Ik weet niet wat ik in jouw plaats zou doen, of wat je zegt als iemand weg wil gaan. Ik heb geen mening over motorcross, hollywood, poloshirts of hoe de winkel loopt, ik zeg: 'hé, ik wil alleen maar zwemmen'. - Spinvis
  woensdag 5 november 2014 @ 01:21:07 #80
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146318432
Ouch. :X Ja ben blij dat ik dat niet ga meemaken. :P Ze doen ze meteen alle 4 dus kan het in de toekomst ook niet meer voorkomen. 8-)
Thinking about thinking of you.
pi_146319279
quote:
14s.gif Op woensdag 5 november 2014 01:21 schreef shifto het volgende:
Ouch. :X Ja ben blij dat ik dat niet ga meemaken. :P Ze doen ze meteen alle 4 dus kan het in de toekomst ook niet meer voorkomen. 8-)
O da's lekker ja, dat heb ik ook laten doen jaren terug.
8 spuiten verdoving in m'n mik (om 8u 's-ochtends) en vervolgens pas om 22u 's-avonds weer kunnen eten omdat de verdoving toen pas was uitgewerkt :D

succes iig
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 november 2014 @ 09:18:55 #82
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146320834
MOGGEL DEN BOSCH TOPIC
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  woensdag 5 november 2014 @ 09:19:47 #83
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146320849
quote:
18s.gif Op dinsdag 4 november 2014 23:53 schreef shifto het volgende:

[..]

Verstandskiezen eruit, mag onder narcose omdat er één onder een ander door probeert te groeien en ze er nog wel eens een flinke klus aan konden hebben. ;(

[..]

_O_
Kut voor je shifty. Moet mijn verstandskiezen ook nog laten trekken maar ik heb de verwijsbrief al een maand of 6 op de eetkamertafel liggen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146320856
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Kut voor je shifty. Moet mijn verstandskiezen ook nog laten trekken maar ik heb de verwijsbrief al een maand of 6 op de eetkamertafel liggen.
Dan heb je er duidelijk niet genoeg last van ;)

MOGGE!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 november 2014 @ 09:22:01 #85
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146320885
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan heb je er duidelijk niet genoeg last van ;)

MOGGE!
Ik heb er ook geen last van, maar ze groeien niet recht en dan kun je ze blijkbaar niet schoonhouden.


Hielp je baard met het herstel destijds?
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146320913
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:22 schreef DeJori het volgende:

[..]

Ik heb er ook geen last van, maar ze groeien niet recht en dan kun je ze blijkbaar niet schoonhouden.
Die van mij stonden naar buiten waardoor ik de hele tijd op mijn wang beet ermee... bloedirritant.

quote:
Hielp je baard met het herstel destijds?
Die helpt overal tegen (8>
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146320923
Gewoon laten zitten die verstandskiezen *O*
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_146320960
Kiezen zijn overrated :{w
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 november 2014 @ 09:27:59 #89
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_146321002
Nee man kiezen zijn nodig voor al het relevante voedsel.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_146321021
Heb 10 kiezen, da's meer dan genoeg.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 november 2014 @ 10:49:50 #91
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146322991
quote:
1s.gif Op woensdag 5 november 2014 09:19 schreef DeJori het volgende:

[..]

Kut voor je shifty. Moet mijn verstandskiezen ook nog laten trekken maar ik heb de verwijsbrief al een maand of 6 op de eetkamertafel liggen.
Ik bewaarde de brief 3 jaar, toen was hij niet meer geldig. Maar als je last krijgt haal je zo een nieuwe, no worries. :P Probleem was alleen dat het onder narcose moest en je dan op een wachtlijst komt, ik wachte al sinds maart met af en toe echt vette last. Ach, nog 2 weken, leef er echt naartoe, soms echt last van die tand dat ik niet kan wachten tot het eruit is! :D
Thinking about thinking of you.
pi_146323532
Ik heb 2 kiezen laten trekken op aanraden van de beul, andere 2 zitten nog onder het tandvlees. Zolang die blijven zitten hoeft er niks aan te gebeuren.
pi_146323884
Bij mij zijn er boven 2 verstandskiezen en 2 gewone getrokken, onder de 2 verstandskiezen en 4 gewone... :')

Heb maar een klein bekkie voor een Bosschenaar.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146324381
Poets je nooit? :o
pi_146324551
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:42 schreef muhahaha het volgende:
Poets je nooit? :o
Ik heb een hele kleine kaak.
Mijn kiezen liepen (toen ik een jaar of 12 was) door tot aan m'n 4 voortanden, m'n hoektanden groeiden daarboven :')
Heb simpelweg geen plek voor alles dus de enige mogelijkheid was om kiezen te trekken; en die zijn er (afgezien van de verstandskiezen) allemaal tegelijk uitgegaan. :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_146325138
Weten jullie een fietsenmaker waar ik een goedkope 2e handsfiets kan halen ? :)
  woensdag 5 november 2014 @ 12:09:30 #97
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146325222
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
Weten jullie een fietsenmaker waar ik een goedkope 2e handsfiets kan halen ? :)
Ja! :o Kost wel een foto van je boobs, Mag via DM. :)
Thinking about thinking of you.
pi_146325322
quote:
17s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:09 schreef shifto het volgende:

[..]

Ja! :o Kost wel een foto van je boobs, Mag via DM. :)
Rustig Shifto, het is maar een meisje ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:06 schreef Markeerstift het volgende:
Weten jullie een fietsenmaker waar ik een goedkope 2e handsfiets kan halen ? :)
Weet het niet zo goed, ken eigenlijk alleen Kemps in het centrum en daar vind je onder de 100 euro niet veel wat ik zo snel zag.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 5 november 2014 @ 12:18:03 #99
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_146325468
quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Rustig Shifto, het is maar een meisje ;)

Ja maar, buuwbs. :o
Thinking about thinking of you.
pi_146327345
Mijn tandarts wilde dat ik mijn verstandskiezen ook liet trekken.. Ze zijn nog niet eens doorgekomen.. Maar zoals hij het nu kon zien zou ik er in de toekomst last van krijgen... Ja juist. Misschien komen ze niet eens door. Ik ga alvast in een doodskist liggen want de kans op huidkanker oid is ook groot. Vast connecties met de kaakchirurg ofzo. :r
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')