abonnement Unibet Coolblue
pi_146385786
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 21:20 schreef Miniem het volgende:
Heeft iemand een link van de promarkers op amazon?

En ik ga morgen even naar de Action voor de andere kleurboeken. Als iemand interesse heeft stuur even een DM.
Heb jij of misschien iemand anders een foto van de cover van de kleurboeken. Ik zag het ook niet op de labels staan, maar de rekken waren zo'n zooi, dat ik het misschien over het hoofd heb gezien. Als ik weet hoe de voorkant eruit ziet, is het makkelijker zoeken. :@
pi_146385840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:12 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ja hij is echt gaaf!
Heb nog ff foto's gemaakt van een paar andere platen, zie spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen die Promarkers drukken heel erg door, die als ik er daar 1 mee kleur dan scheur ik hem in het vervolg dus uit het boek. Anders zit niet alleen de achterkant eronder, maar zelfs de pagina daaronder kwam ik bij deze kleurplaat achter :X
Vind het er best tof uitzien, maar zou het niet in kunnen kleuren denk ik. Ik word al beetje misselijk als ik naar de foto's kijk :@ :@ -O- -O-
pi_146385982
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:30 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Ik test me wild! :D :@ Ik krijg op kleine stukjes nu goed voor elkaar om streeploos te kleuren. Op grotere stukken is dat nog lastig, maar ik heb ze net dus dat moet nog goed komen.

Pro's:
- Zoveel kleuren O+ *O*
- Drukt absoluut niet door, zelfs minder dan de Stabilo's en dus geschikt voor alle boeken.
- Kleuren zijn mengbaar en vloeien in elkaar over.
- Redelijk streeploos maar ik moet overdag nog een keer kijken.
- Goedkoper dan Promarkers.
- Ik heb er ook een blender bij gekregen maar die moet ik nog proberen.
- Net een penseeltje en wat water schijnt het effect nog mooier te worden.
- Volgens de reviews zijn ze erg zuinig in gebruik.

Con's:
- ik verwacht dat Promarkers altijd meer streeplozer zullen zijn dan de Tombows
- Ondanks dat ze goedkoper zijn dan de Promarkers zijn ze natuurlijk gewoon reteduur :')

En prachtige mandala trouwens! O+
Huh ik dacht dat je ze pas 12 november kreeg? Maar klinkt goed zeg! O+
Vooral dat van dat niet doordrukken.
Oh help nou moet ik echt niet ook nog die 96 Tombows gaan kopen hoor, dat wordt echt te erg :')

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:31 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Had het al gezien, maar het werd me zelfs in de winkel verteld at er 148 waren. En naar Copic gewezen dat die er wel 355 hadden :D
Maar ik hoef geen 10 tinten grijs, dus dat scheelt wel ;-) Met mijn kleurpotloden heb ik al gemerkt dat ik toch heel erg naar dezelfde tinten neig, dus ik ga losse ProMarkers kopen en geen sets. Zitten dan toch dingen in die ik niet echt ga gebruiken.
Ook geen 50 tinten grijs? o|O

quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:32 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Of een extra (dik) vel ertussen doen?
Ja dat is ook wel een idee, dan drukt het iig niet nog helemaal op een andere pagina door.

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:33 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Vind het er best tof uitzien, maar zou het niet in kunnen kleuren denk ik. Ik word al beetje misselijk als ik naar de foto's kijk :@ :@ -O- -O-
Haha ja dat heb ik van meer mensen gehoord ja :P
pi_146386026
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Huh ik dacht dat je ze pas 12 november kreeg? Maar klinkt goed zeg! O+
Vooral dat van dat niet doordrukken.
Oh help nou moet ik echt niet ook nog die 96 Tombows gaan kopen hoor, dat wordt echt te erg :')

[..]

Ook geen 50 tinten grijs? o|O

De postbode stond ineens voor de deur! O+ O+
pi_146386048
En doe dat nou maar niet! _O- Veel te duur!
pi_146386073
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:37 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

De postbode stond ineens voor de deur! O+ O+
Aahhh wat lief O+

quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:38 schreef PaarsBeestje het volgende:
En doe dat nou maar niet! _O- Veel te duur!
Ja i know :@ Eerst die 112 Promarkers nog :')
pi_146386130
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Aahhh wat lief O+

[..]

Ja i know :@ Eerst die 112 Promarkers nog :')
Of je kiest daarvan de kleuren die je echt gebruikt? Scheelt weer :Y
pi_146386240
quote:
14s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:40 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Of je kiest daarvan de kleuren die je echt gebruikt? Scheelt weer :Y
Kiezen? Wat is dat? Ik weet alleen die dingen die in je mond zitten o|O
pi_146386278
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:43 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Kiezen? Wat is dat? :@ :')
Dat is wanneer je niet alles neemt. Geloof ik. Ik kan me er in ieder geval weinig bij voorstellen :') _O-
pi_146386402
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:44 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Dat is wanneer je niet alles neemt. Geloof ik. Ik kan me er in ieder geval weinig bij voorstellen :') _O-
Ik heb ook geen idee _O- Alhoewel, volgens mij zit hier wel 1 iemand die het weet. Die postte pas dat ze niet nog meer boeken ging kopen omdat ze eerst wat ze had vol moest maken. Maar weet zo ff niet meer wie dat was.
pi_146386492
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee _O- Alhoewel, volgens mij zit hier wel 1 iemand die het weet. Die postte pas dat ze niet nog meer boeken ging kopen omdat ze eerst wat ze had vol moest maken. Maar weet zo ff niet meer wie dat was.
:o Bestaan die mensen echt? :o Ik had al nieuwe boeken besteld terwijl mn vorige bestelling nog niet eens binnen was :+

Maar ik moet ook altijd alles meteen hebben. Ach nu kan het nog :P
pi_146386494
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:47 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik heb ook geen idee _O- Alhoewel, volgens mij zit hier wel 1 iemand die het weet. Die postte pas dat ze niet nog meer boeken ging kopen omdat ze eerst wat ze had vol moest maken. Maar weet zo ff niet meer wie dat was.
Wat een aparte gedachte! :+

Ik vind het al knap dat ik nog steeds geen Promarkers heb gekocht. Zelfs geen losse om te proberen. *O* ^O^
pi_146386575
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef Whoopdidoo het volgende:

[..]

:o Bestaan die mensen echt? :o Ik had al nieuwe boeken besteld terwijl mn vorige bestelling nog niet eens binnen was :+

Maar ik moet ook altijd alles meteen hebben. Ach nu kan het nog :P
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:49 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Wat een aparte gedachte! :+

Ik vind het al knap dat ik nog steeds geen Promarkers heb gekocht. Zelfs geen losse om te proberen. *O* ^O^
Haha ja, ik heb de post gevonden van diegene, misschien dat ze nog besmet wordt door ons ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 november 2014 11:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Viel me net op in de boekhandel dat er steeds meer volwassen kleurboeken komen te liggen :D Ze hadden ook boeken van de creative colors liggen en de Pretty Patterns zag er best leuk uit. ^O^ Mocht hem alleen niet kopen van mezelf, heb nog te weinig in de andere boeken gedaan vind ik, voor ik aan een nieuwe toe ben :')
pi_146386662
Misschien heeft Sunny al 30 andere boeken liggen. Of is ze heel zuinig :Y
pi_146386720
Die Tombows zijn denk ik alleen via amazon met zn alle goedkoper dan Promarkers. Eerste link wat ik vind zijn ze 3,80 per stuk. Is toch wel duurder dan de promarkers (normaal rond de 3 euro, vaak aanbieding voor 2).
pi_146386744
Of ze heeft nog 10 hobby's en geen geld :@ :+ (en dan wel die stabilo's kopen he.. ja ja, logisch is het allemaal niet :') )
pi_146386812
3.80 per stuk! :o Dat is gewoon meer dan 350 euro voor 96 stuks!
pi_146386831
Ik ga ook niet naar de Creadoe.. zelfbescherming :Y)
pi_146386840
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:52 schreef Whoopdidoo het volgende:
Die Tombows zijn denk ik alleen via amazon met zn alle goedkoper dan Promarkers. Eerste link wat ik vind zijn ze 3,80 per stuk. Is toch wel duurder dan de promarkers (normaal rond de 3 euro, vaak aanbieding voor 2).
Op de site van Promarkers zijn ze 1.99 euro. Maar 3.80 euro voor die Tombows is wel heel duur :o

quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Of ze heeft nog 10 hobby's en geen geld :@ :+ (en dan wel die stabilo's kopen he.. ja ja, logisch is het allemaal niet :') )
Haha ja ik heb niet heel veel dure hobbies, dus dat scheelt idd.
En over die Creadoe heb ik heel veel mensen gehoord, maar daar ga ik ook maar niet heen nee :P
pi_146386871
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Of ze heeft nog 10 hobby's en geen geld :@ :+ (en dan wel die stabilo's kopen he.. ja ja, logisch is het allemaal niet :') )
Het was maar een grapje Sunny. Volgens mij geven we hier allemaal teveel uit :X :@
pi_146386892
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga ook niet naar de Creadoe.. zelfbescherming :Y)
Idem ^O^
pi_146386914
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:36 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ook geen 50 tinten grijs? o|O

[..]

Haha dat wilde ik eerst typen, maar toen dacht ik, dan krijg ik allemaal opmerkingen dat er geen 50 tinten grijs in hun kleurschema zitten _O-
pi_146386942
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:56 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Haha dat wilde ik eerst typen, maar toen dacht ik, dan krijg ik allemaal opmerkingen dat er geen 50 tinten grijs in hun kleurschema zitten _O-
_O-
pi_146386970
quote:
1s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:55 schreef PaarsBeestje het volgende:

[..]

Het was maar een grapje Sunny. Volgens mij geven we hier allemaal teveel uit :X :@
haha weet ik!!

Als je in het haaktopic kijkt zie je waar de volgende uitgave naar toe zal gaan :+
En ik heb net maandag een retedure macrolens gekocht.. *zucht*.. hopeloos geval hier hoor! _O-
pi_146387029
quote:
0s.gif Op donderdag 6 november 2014 22:57 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

haha weet ik!!

Als je in het haaktopic kijkt zie je waar de volgende uitgave naar toe zal gaan :+
En ik heb net maandag een retedure macrolens gekocht.. *zucht*.. hopeloos geval hier hoor! _O-
Ah ja... ik was ook al aan het kijken naar een leuke wide-angle en eigenlijk wil ik een nieuwe body. :') :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')