quote:Op zondag 9 november 2014 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Gisteren onze eerste papieren kaarten maar eens gekocht van de Dark en White Peak. Kunnen we onze eigen loopjes plannen!
Uf curs mag dat!quote:Op zondag 9 november 2014 15:04 schreef Mr.B. het volgende:
Vanmorgen een rustige fartlektraining gedaan. Wat een geweldig weer was het om een lekker stukje te rennen. Met een mooie route door de duinen en bossen, wat puinduintrapjes en nog een stuk strand.
Hardlopen
Edit: Was best een beetje trail achtig, dus het kon ook best hier![]()
En dat staat voor?quote:Op zondag 9 november 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker B en Moblo!![]()
B, misschien zin om mee te gaan met de UHT? Zijn nog niet helemaal uit over de datum, maar waarschijnlijk rond januari of februari. Stukje van 32km geloof ik.
En ik ga dan meequote:Op maandag 10 november 2014 12:33 schreef winterstorm666 het volgende:
als er een punt is waar ik met de auto kan komen. kan ik ook een bevoorradingspost maken.
of juichpost.
Whahaha!!! Welke kant vh land woon je? Dan weet ik vast waar ik heen mag treinenquote:Op maandag 10 november 2014 13:00 schreef winterstorm666 het volgende:
jazekers. ik heb een grote stationwagen. kan baggagewagen etc zijn. en ik zet er wel een zwaailamp op.
just in case!
Owh.... Dan kom ik wel naar ergens bij de trailquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 08:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hier nog wat fototjes van de Heuvelrug gisterNice!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Oh en ik ben altijd zeer tevreden als ik die buurt van de top van de vrouwen eindig.quote:4 „Kunt ge mij geen tips geven?”
Absoluut! Maar dat probeer ik zo weinig mogelijk te doen aangezien ik anders in 2020 mijn boeken niet meer verkocht krijg.
Ik ben nog onder invloedquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:53 schreef Guard het volgende:
is YUR nog ooit teruggekomen van zijn Zeeuwse trainingsweekend?
Hij is de enige die niet kan op 18 jan (UHT), de rest is allemaal groen...
Klinkt als een prima plan. Ik ben jaloersquote:Op woensdag 12 november 2014 10:03 schreef Guard het volgende:
Dadelijk maar eens profiteren van deze vrije dag en (iig een stuk) MTB route gaan lopen
Lekker!quote:Op woensdag 12 november 2014 10:03 schreef Guard het volgende:
Dadelijk maar eens profiteren van deze vrije dag en (iig een stuk) MTB route gaan lopen
Dat klinkt goed dan, heb er ook meteen zin inquote:Op woensdag 12 november 2014 10:21 schreef YUR het volgende:
Kom ik er net gewoon achter dat ik afgelopen weekend als op het parcours van de Trail by the Sea heb gelopen. Nu heb ik er helemaal zin in![]()
http://www.sportpromotion(...)lrunning-20-42-km#20
En zondag mag ik weer naar een trailclinic
Tof!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Guard het volgende:
De hele MTB route gedaan...
[ afbeelding ]
Ruim 24 km gehobbeld, in 2:20 dus ook nog een vrij aardig tempo vind ik zelf.
Goeie voorbereiding voor de UHT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |