Ik had m ook ja. Wel netjes verder, maar het schiet zo weinig opquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Guard het volgende:
Excuusmailtje van Sallandtrail voor inschrijvingsgedoe
Ja mijn frustratie is er niet ineens minder door gewordenquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:19 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik had m ook ja. Wel netjes verder, maar het schiet zo weinig op
Dat bepaal ik welquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:02 schreef Wolve000 het volgende:
Wat meer kleur en/of plaatjes mag wel.
Nee, de klant is koning!quote:
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:04 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Nee, de klant is koning!
Als je net begint is het natuurlijk nog work in progress.
Ik mis nog een excuusmailtje in mijn mailboxquote:Op dinsdag 4 november 2014 21:18 schreef Guard het volgende:
Excuusmailtje van Sallandtrail voor inschrijvingsgedoe
Ze kunnen het moeilijk nu achteraf beter laten werken. Dan is dit de next best thing.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:40 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja mijn frustratie is er niet ineens minder door geworden
Maar goed, the right thing to do, I guess
Zal ik effe forwarden?quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik mis nog een excuusmailtje in mijn mailbox
Hoe kon ik jou vergeten in het lijstje ja? Goed dat je jezelf even aanmeld!quote:Op dinsdag 4 november 2014 23:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Vanavond heerlijke intervallen op behoorlijk rap tempo gedaan. Donderdag fartlek en dan kan ik zondag eindelijk mijn nieuwe schoentjes vies gaan maken. It's Reichswaldtime!
er komt een eindejaarsbonus aanquote:Op dinsdag 4 november 2014 23:02 schreef Tarahumara het volgende:
godverdegodver die klote garmin loopt weer eens vast met uploaden.... Blijft hangen in "gegevens overdragen", geen enkele reset werkt meer. Z'n lampie blijft ook aan, dus hopelijk is de accu zo leeg en doet ie daarna weer wat.
http://www.dcrainmaker.com/2014/09/ambit3-multisport-review.html
Vanavond lezen, ik ben weer benieuwd naar je gifjes. Je hebt nu een reputatie hoog te houdenquote:Op dinsdag 4 november 2014 22:53 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.runeatsleeprepeat.co.uk/?p=814
Raceverslag van zondag.
Bookmark! Vanavond eens lezen.quote:Op dinsdag 4 november 2014 21:59 schreef YUR het volgende:
Probeersel! Graag reviews! zo lang ze maar lief zijn![]()
nietmiepenmaarlopen.wordpress.com
quote:Op dinsdag 4 november 2014 22:05 schreef GotC het volgende:
Ik mis nog een excuusmailtje in mijn mailbox
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aangepast. ik zat met mijn gedachte bij de leerlingenquote:Op woensdag 5 november 2014 08:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind de gifjes zelf weer leuk! En bedoel je echt mei en niet februari?
Jullie geheime whahalla om de hoek vind ik ook prima hoorquote:Op woensdag 5 november 2014 09:13 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga zo de agenda er eens bij pakken. Vast wel wat te trailen ergens dat weekend!
Gezellig valentijsdag vieren met stream!quote:Op woensdag 5 november 2014 08:26 schreef streamnl het volgende:
Mare co.uk.....
Als de aanbod nog steeds geldt dan neem ik die graag aan. Deze dagen komen mij het best uit:
14 t/m 17 februari 2015.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |