abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel woensdag 30 oktober 2002 @ 09:40:52 #1
1455 Keroppi
kool kikker
pi_6538046
Over een weekje is het zover, dan treed Moby op in Ahoy. In eerste instantie had ik geen kaartje gekocht omdat ik het belachelijk duur vond. Maar leve het grote geweldige internet heb ik nu voor bijna de helft een kaartje op de kop weten te tikken.

Maar wie gaan er allemaal, en hoe moet ik me een Moby concert eigenlijk voorstellen? Sta je er gezellig met allemaal Moby-adepten lekker op de muziek te dansen of staat iedereen als een betonnen paaltje naar het podium te gapen en te denken: "Goh die man is best goed!".

En na het concert kunnen we dit topic natuurlijk gebruiken voor de ervaringen en indrukken

Chick on a mission
pi_6538067
JAAAAA!
Ik ga ook! Heb er veel zin in!
Wat ik helemaal leuk vind is dat Röyksopp in het voorprogramma zit!
Die vind ik eigenlijk nog leuker!
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
  FOK!fossiel woensdag 30 oktober 2002 @ 09:45:44 #3
1455 Keroppi
kool kikker
pi_6538099
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 09:42 schreef Drs.Tikkertje het volgende:
JAAAAA!
Ik ga ook! Heb er veel zin in!
Wat ik helemaal leuk vind is dat Röyksopp in het voorprogramma zit!
Die vind ik eigenlijk nog leuker!
Oh god dat was ik bijna vergeten! Hee dubbel plezier
Chick on a mission
pi_6538127
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 09:40 schreef Keroppi het volgende:

En na het concert kunnen we dit topic natuurlijk gebruiken voor de ervaringen en indrukken

Ik denk het niet

Moby in Ahoy [6 november]

pi_6538143
oja dit word ook mijn eerste moby concert...
dus ik weet niet hoe en wat
Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. (heb nu ook fotoboek)
pi_6538176
Ik heb een paar keer Moby live zien optreden, maar dat is al een paar jaar geleden (o.a. in de Paradiso). De Ahoy is naar mijn mening niet echt geschrikt voor een concert van Moby (hij staat alleen of met een zangeres op het podium) en zo veel fans heeft hij toch ook weer niet?

Belachelijk dat het zo duur is, voor 1/3 van de prijs heb ik hem al een paar keer gezien. Zijn latere werk vind ik ook niet zo (te veel hang naar rock), maar het wordt vast mooi als hij klassiekers als play e.d. gaat spelen.

Strijd tegen de Mc Donaldisering van de media
pi_6538200
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 09:40 schreef Keroppi het volgende:
Over een weekje is het zover, dan treed Moby op in Ahoy. In eerste instantie had ik geen kaartje gekocht omdat ik het belachelijk duur vond. Maar leve het grote geweldige internet heb ik nu voor bijna de helft een kaartje op de kop weten te tikken.
En je denkt dat het een echt kaartje is.....?

Ik heb er helaas geen (ook geen nepperd.... )
Had wel graag gewild.

FOK!fossiel woensdag 30 oktober 2002 @ 10:07:02 #8
1455 Keroppi
kool kikker
pi_6538370
quote:
Op woensdag 30 oktober 2002 09:54 schreef CosmoKramer het volgende:

[..]

En je denkt dat het een echt kaartje is.....?

Ik heb er helaas geen (ook geen nepperd.... )
Had wel graag gewild.

Zeker weten zal ik het nooit (de transactie moet zich nog voltooien ). Maar ja als je helemaal geen vertrouwen in mensen hebt... dan kun je maar beter volledig verzuurd in je huiskamer blijven zitten voor de tv.

En als het misgaat zal het een goede les voor me zijn (of zoals geleerd: one-trial-learning ).

Chick on a mission
pi_6540701
Moby in Ahoy - 6 november

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 30-10-2002 18:08]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')