quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zijn die dan niet giftig? Ik moet meer Freek Vonk kijken
Nee, meen zelfs dat hij prooien levend doorslikt enzo, best een raar beest.quote:Op maandag 3 november 2014 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zijn die dan niet giftig? Ik moet meer Freek Vonk kijken
Dit is dan eentje die ik echt niet weet. Maar een gokje is leuk dus ik kies voor de paddestoel.quote:
neequote:Op maandag 3 november 2014 22:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dit is dan eentje die ik echt niet weet. Maar een gokje is leuk dus ik kies voor de paddestoel.
quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef houdjemond het volgende:
En ik ben ooit eens in Amerika als een kleine HJM in poison Ivy / gifsumak gevallen, kan het iedereen afraden.
In Nederland is het iets van gifsumak maar er is vast in tropische oorden eentje die giftiger is.quote:Op maandag 3 november 2014 22:10 schreef houdjemond het volgende:
En ik ben ooit eens in Amerika als een kleine HJM in poison Ivy / gifsumak gevallen, kan het iedereen afraden.
Hehe, rol nog liever een uur lang rond in de Nederlandse brandnetels.quote:
nahquote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hehe, rol nog liever een uur lang rond in de Nederlandse brandnetels.
Ehrm.. berenklauw dan OT?
Neuh zelfde plantje.. dat is het probleem niet, de besjes wel.quote:Op maandag 3 november 2014 22:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
In Nederland is het iets van gifsumak maar er is vast in tropische oorden eentje die giftiger is.
die is nr 4quote:Op maandag 3 november 2014 22:15 schreef houdjemond het volgende:
Wolfkers dan? Anderss geef ik het op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |