Ga jij maar, ik weet even niksquote:
Terwijl ik het volgende seizoen van Resurrection zit te kijken bedacht ik me opeens dat je een hoop gevaarlijke mensen en dieren hebt, maar welk dier is nou eigenlijk verantwoordelijk voor de meeste doden per jaar?quote:
Het nijlpaard?quote:Op maandag 3 november 2014 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Terwijl ik het volgende seizoen van Resurrection zit te kijken bedacht ik me opeens dat je een hoop gevaarlijke mensen en dieren hebt, maar wel dier is nou eigenlijk verantwoordelijk voor de meeste doden per jaar?
Haai?quote:Op maandag 3 november 2014 21:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Terwijl ik het volgende seizoen van Resurrection zit te kijken bedacht ik me opeens dat je een hoop gevaarlijke mensen en dieren hebt, maar welk dier is nou eigenlijk verantwoordelijk voor de meeste doden per jaar?
Niet eens aan gedacht.quote:Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
Geloof het of niet, dat zijn muggen. Want die brengen de meeste ziektes over.
Nee, ze zijn wel gevaarlijker dan dat haaien zijn !quote:
Jezus je bent op dreef man, ze zijn goed voor 2 miljoen doden per jaar.. malaria, gele koorts etc.quote:Op maandag 3 november 2014 21:51 schreef Toto69 het volgende:
Geloof het of niet, dat zijn muggen. Want die brengen de meeste ziektes over.
Hehe. Logisch nadenken dezequote:Op maandag 3 november 2014 21:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jezus je bent op dreef man, ze zijn goed voor 2 miljoen doden per jaar.. malaria, gele koorts etc.
Ik had ooit op zo'n planet earth ding gezien dat nijlpaarden gevaarlijker dan haaien zijn maar die leven alleen maar in Afrika dus daar stond ik even niet bij stil.quote:
Zwarte Mamba.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
RingBewoner: 1
PowerLoungen: 2
Toto: 4
houdjemond: 2
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 1
Fok-it: 2
Volgende vraag:
Welke slang is het meest giftig?
Dat heb ik dus net zitten lezen en dat vind ik niet eerlijk dus geef de rest een kansquote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef Toto69 het volgende:
RingBewoner: 1
PowerLoungen: 2
Toto: 4
houdjemond: 2
ROADRUNN3R : 1
Anosmos: 1
Fok-it: 2
Volgende vraag:
Welke slang is het meest giftig?
Fout, sorry. Mamba op 6.quote:Op maandag 3 november 2014 21:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zwarte Mamba.
Wederom Planet Earth.
nope, das #4quote:Op maandag 3 november 2014 21:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Oei, dan denk ik dat het de Koningscobra is.
Ja maar zijn die dan niet giftig? Ik moet meer Freek Vonk kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |