SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
Nee?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach, een vriend van mij heeft ook wat met een zusje van een vriend van hem. Op feestjes pesten we hem ook altijd wat die vriend van me allemaal met zijn zusje doet. Mooie verhalen altijd![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja want dat zou jij nooit doen natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn beste vriend is me hont en da mag niet van Rutten doeiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n nijlpaard zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn beste vriend is me hont en da mag niet van Rutten doei![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn beste vriend is me hont en da mag niet van Rutten doei![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lijkt me juist top voor jou, altijd een fijne tijd als je bij verplichtingen naar haar ouders moet.
Verder wat (ik geloof) Pots zegt, liever dat een vriend van me er met mijn zusje vandoor gaat dan een vreemde, wie weet wat voor iemand dat dan weer is.Hij woont niet meer thuis, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Enige kutte is natuurlijk, wat als het uitgaat. Das best ongemakkelijkTrue. Verlies mezelf, verloochen mijn afkomst, heb huilbuien en eet ineens witlof.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Zhano het volgende:
Lindgren. is gewoon woest van de goesting met een wijffie in ‘t vizierIk ben echt meer dan extreem anti-vreemdgaan dus dat wordt ook geen probleem. Van mijn kant in ieder geval.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt echt aan de vriend hoor
Ik heb echt wel vrienden als ik zie hoe die over hun vriendin praten zou ik ze niet in de buurt van me zusje willen hebben
Of vrienden die vreemd gaan enzo
Juist wel.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
Bedenk wel lindgren, je kunt nooit meer tegen je vrienden vertellen dat je je vriendin even flink uitgewoond hebt met je anaconda.Beetje stangen.
Naast die van jou ja.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft een regenwormpje geen anaconda.Vind ik sowieso wel een vreemde voor op je bucket list.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een trio met je beste vriend van je bucket list strepen wordt ook moeilijker
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je neemt wel de tijd om op iedereen te reageren. Dat is goed.quote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Hij woont niet meer thuis, dus dat zal wel meevallen.
[..]
True. Verlies mezelf, verloochen mijn afkomst, heb huilbuien en eet ineens witlof.
[..]
Ik ben echt meer dan extreem anti-vreemdgaan dus dat wordt ook geen probleem. Van mijn kant in ieder geval.
[..]
Juist wel.Beetje stangen.
[..]
Naast die van jou ja.
[..]
Vind ik sowieso wel een vreemde voor op je bucket list.![]()
Geslachtsdeelgoochelaar
Powned met zijn kut artikelen altijdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, jezus. Gaat het hier een keer niet over FUT, heeft iedereen meteen een mening.quote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je neemt wel de tijd om op iedereen te reageren. Dat is goed.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb nu 4 teams en ben al klaar met FUT.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mag ik je muntjens dan? doeiquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb nu 4 teams en ben al klaar met FUT.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Danzakquote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en FC Thun Away kit in mijn pack.Profit.
[ afbeelding ]Alleen jammer als ik tegen mensen met hem en Findley in de spits moet.
![]()
Je moet mijn team maken als je van iedereen wilt winnenquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb nu 4 teams en ben al klaar met FUT.![]()
Jij mag Danzak zeggen ?quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
DanzakAlleen jammer als ik tegen mensen met hem en Findley in de spits moet.
e: godver![]()
![]()
Benzema 379k, 6k goedkoper dan gisteravond, 30k goedkoper dan een paar uur geleden
Hopelijk zakt die nog even door..![]()
Of mijn team.quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet mijn team maken als je van iedereen wilt winnen![]()
Dat kopje Wedstrijddag Live in het Fifa Menu is ook lekker 'Live' zeg, staat nog op speelronde 10
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ge mot gewoon ffkes wachten op de HH ja tochquote:Op maandag 3 november 2014 15:52 schreef DutchSL het volgende:
Benzema 379k, 6k goedkoper dan gisteravond, 30k goedkoper dan een paar uur geleden
Hopelijk zakt die nog even door..Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik ben al ubergoed dat wil ik de rest van de community niet aandoen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je moet mijn team maken als je van iedereen wilt winnenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Weet niet, vorige week lag het goedkoopste punt van de IF's op zondag (volgens futbin tenminste).quote:Op maandag 3 november 2014 15:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ge mot gewoon ffkes wachten op de HH ja toch![]()
Dat je dat nog weet.quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
DanzakAlleen jammer als ik tegen mensen met hem en Findley in de spits moet.
Stond ook in de FUT-quiz bedenk ik me nu.
Maar dan gok je terwijl je weet dat je ze na het HH niet meer goedkoper dan dat bedrag gaat krijgen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Weet niet, vorige week lag het goedkoopste punt van de IF's op zondag (volgens futbin tenminste).Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
dibsquote:quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Als ik mijn IFjes heb verkocht krijg jij 100k van mijhallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eigenlijk niet nee. Toch heb ik van de week 200k verkocht voor 9 euroquote:Daar heb ik meer aan dan virtuele coins waar ik geen fuck mee doe.
![]()
Ik kan Benzema sowieso niet krijgen als die niet wat goedkoper wordt of er snel een dure speler van me gekocht wordt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar dan gok je terwijl je weet dat je ze na het HH niet meer goedkoper dan dat bedrag gaat krijgen.![]()
![]()
Ach jij hebt helemaal geen tijd om te Fifaen komende tijd als je zo doorgaat dus kan ik ze best ff hebbenquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En ? een ijsje gekocht ?quote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Toch heb ik van de week 200k verkocht voor 9 euroDaar heb ik meer aan dan virtuele coins waar ik geen fuck mee doe.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Idd, doneren aan wefutquote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk niet nee. Toch heb ik van de week 200k verkocht voor 9 euroDaar heb ik meer aan dan virtuele coins waar ik geen fuck mee doe.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik weet niet, aan de ene kant heb je er ook wel ''plezier'' van. Ik heb 800k verkocht voor 15,20 per 100k, maar inmiddels heb ik ook voor 40 euro teruggekocht (600/700k geloof ik)quote:Op maandag 3 november 2014 15:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
![]()
FUT is bezig zijn eigen graf te graven, geen goed punt om aandelen wefut te kopen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee 3x over je moeder heen, maar achteraf toch liever de coins gehouden.quote:Njah ik heb er dus geen "plezier" van.quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik weet niet, aan de ene kant heb je er ook wel ''plezier'' van. Ik heb 800k verkocht voor 15,20 per 100k, maar inmiddels heb ik ook voor 40 euro teruggekocht (600/700k geloof ik)![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FUT is bezig zijn eigen graf te graven, geen goed punt om aandelen wefut te kopen.
Elke dag![]()
Verdomme krijg jij wel kortingquote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee 3x over je moeder heen, maar achteraf toch liever de coins gehouden.
[..]
Njah ik heb er dus geen "plezier" van.
#FreeTrapz![]()
Doneren is iets anders dan aandelen kopen sjon.quote:Op maandag 3 november 2014 16:00 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
FUT is bezig zijn eigen graf te graven, geen goed punt om aandelen wefut te kopen.![]()
Maar ik ga even 300k per uur verdienen in real life muntjes. doei iedereen
Elke dag![]()
Dat is inderdaad alweer bijna 3 jaar geleden. Tijd voor een nieuwe quiz.quote:Op maandag 3 november 2014 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je dat nog weet.Stond ook in de FUT-quiz bedenk ik me nu.
![]()
wat schiet je er dan mee op. kan je beter de coins houden.quote:Op maandag 3 november 2014 16:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Doneren is iets anders dan aandelen kopen sjon.
en is het aftrekbaar? net als sponsoring of ook dat nog eens niet.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je moet meer dan +/- 400 euro per jaar aan giften geven wil je er iets van van de belasting aftrekken.quote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat schiet je er dan mee op. kan je beter de coins houden.
en is het aftrekbaar? net als sponsoring of ook dat nog eens niet.
Dat red jij dus nooit.![]()
Tjah wat schiet je ooit op met doneren...quote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en is het aftrekbaar? net als sponsoring of ook dat nog eens niet.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en is het aftrekbaar? net als sponsoring of ook dat nog eens niet.![]()
![]()
en waarom denk jij dat ik dat nooit ga redden. misschien pull ik wel Cr7, schiet ik al aardig opquote:Op maandag 3 november 2014 16:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet meer dan +/- 400 euro per jaar aan giften geven wil je er iets van van de belasting aftrekken.
Dat red jij dus nooit.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Omdat jij met je ''Ik werk hard en betaal teveel geld aan vadertje staat'' houding nooit 400 euro aan goede doelen of andere non profit organisaties zou geven. Denk ik.quote:Op maandag 3 november 2014 16:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
en waarom denk jij dat ik dat nooit ga redden. misschien pull ik wel Cr7, schiet ik al aardig op
Zou graag het tegendeel zien hoor. Als dat zo is.![]()
Daar maak je nu net de fout.quote:Op maandag 3 november 2014 16:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat jij met je ''Ik werk hard en betaal teveel geld aan vadertje staat'' houding nooit 400 euro aan goede doelen of andere non profit organisaties zou geven. Denk ik.
Zou graag het tegendeel zien hoor. Als dat zo is.
#FreeTrapz![]()
hahahahahahahaquote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi
Was even wat contracten aan het relisten.
Maar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi
Was even wat contracten aan het relisten.quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi
Was even wat contracten aan het relisten.![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi
Was even wat contracten aan het relisten.
mensen met AB's die iets gunnen aan AB's
#FreeTrapz![]()
1x een bronze leg healing verkopen en je kan 4x jouw IF Donovan kopenquote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi
inb4 DS2 die klaagt dat je daar toch nooit snel genoeg voor bent.quote:Op maandag 3 november 2014 16:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
1x een bronze leg healing verkopen en je kan 4x jouw IF Donovan kopenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die zag ik vanochtend ook al op reddit, copy paste much?quote:Op maandag 3 november 2014 16:08 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Kutzooi
In welke Oostblokstad ben je aan het scouten?quote:Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Die zag ik vanochtend ook al op reddit, copy paste much?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
81 rated speler in een pack die ik zelfs voor 400 coins niet kan slijten
Vd Vaart
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb hem net even op Zweden gezetquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In welke Oostblokstad ben je aan het scouten?, maar we hebben hem eigenlijk geïnstalleerd omdat we volgende maand naar Newcastle gaan
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tash on toursquote:Op maandag 3 november 2014 16:21 schreef Freire het volgende:
[..]
Heb hem net even op Zweden gezet, maar we hebben hem eigenlijk geïnstalleerd omdat we volgende maand naar Newcastle gaan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kamikaziequote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Proxzor het volgende:
[..]
bohh, Sylvie maakt nu ook reclame voor Hunkemoller stringetjes. Niks mis mee ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 3 november 2014 16:25 schreef Tim86 het volgende:
bohh, Sylvie maakt nu ook reclame voor Hunkemoller stringetjes. Niks mis mee ouwe reusbohhhhhhhhhhhhhhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bohh, Sylvie maakt nu ook reclame voor Hunkemoller stringetjes. Niks mis mee ouwe reusPuntige knieën, zou niet rakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
bohh, Sylvie maakt nu ook reclame voor Hunkemoller stringetjes. Niks mis mee ouwe reusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanks for sharing![]()
bohh, Sylvie maakt nu ook reclame voor Hunkemoller stringetjes. Niks mis mee ouwe reusFijne kadetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welke fucking knieën? homoquote:![]()
![]()
doe mij katja maarquote:al zou ik sylvie ook wel eens... maarja blijft toch dat hoertje uit amsterdam he.
#FreeTrapz![]()
Dit is chanantquote:Op maandag 3 november 2014 16:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Fijne kadetjes
[..]
Welke fucking knieën? homo![]()
bohh, Sylvie maakt nu ook reclame voor Hunkemoller stringetjes. Niks mis mee ouwe reusToch een vreemde gewaarwording voor Rafael om je ex zo terug te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
PSV kan trots zijn trouwens. Staan in dit mooie rijtje:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hai there! ^__^ / My name is Joel. I'm from Sweden. I'm 27 years old. I have two kids and a wife. I'm really interested in space. I got a pet hamster named Ernie. I had a lead role in a movie. I only have 9 toes. I can chug a tall glass of milk in 4 seconds.
Some of this has been true![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:29 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Altijd genieten met twitter thijstwitter:RobinAlbers_ twitterde op zondag 02-11-2014 om 08:33:02@thijsslegers maar wel om beelden te analisten lijkt me? reageer retweet
![]()
Zelfs de beste clubs in de wereld kunnen dat psv dus niet nadoenquote:Op maandag 3 november 2014 16:31 schreef Tim86 het volgende:
PSV kan trots zijn trouwens. Staan in dit mooie rijtje:
[ afbeelding ]
Elke dag![]()
Wat een kutreacties hierbovenDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach de feyenoorders hebben jouquote:
#FreeTrapz![]()
Thijs is nogal lichtgeraaktquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 16:49 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[ afbeelding ]
Waar slaat dit nou weer opDie all +1 kaartjes gaan voor 1000 coins
![]()
Heb hem inderdaad gewoon gejatquote:Op maandag 3 november 2014 16:19 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Reacties hier waren wel leuk![]()
![]()
slecht voor je ieren verzamelingquote:Op maandag 3 november 2014 16:51 schreef Freire het volgende:
[ afbeelding ]
Geen van de Ieren is een speler![]()
hoeveel hebbie dr al ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
24quote:Op maandag 3 november 2014 16:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
slecht voor je ieren verzameling![]()
hoeveel hebbie dr al ?![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Godverdomme zegquote:Op maandag 3 november 2014 16:56 schreef poker4lifee het volgende:
Arts haalt stinkende tong uit vagijn patiënte![]()
![]()
nog niet erg je best gedaan hequote:heb er 153 en 22 noord ieren
laat sint patrick maar komen.
#FreeTrapz![]()
much coins such profit.quote:Op maandag 3 november 2014 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nog niet erg je best gedaan heheb er 153 en 22 noord ieren
laat sint patrick maar komen.
net voor 8K bronze packs geopend geen enkele healing card hequote:
#FreeTrapz![]()
Ik had Ashe, 5 healing cards, 4 team fitness en wat andere jizz.quote:Op maandag 3 november 2014 17:01 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
net voor 8K bronze packs geopend geen enkele healing card heRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hoe durf je!quote:Op maandag 3 november 2014 16:53 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb hem inderdaad gewoon gejat
Reacties hier waren wel leuk![]()
![]()
ik jat ook wel eens grapjes die ik van caberatiers ofzo hoor. Iedereen echt lachen dan. en denken ze: Die bittere Ernst is grappig. En dan denk ik: Jullie zijn kk dom want ik heb die grap gejat.quote:Op maandag 3 november 2014 17:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg altijd maar zo, liever goed gejat dan slecht bedacht.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Nooit last van.quote:Op maandag 3 november 2014 17:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ik jat ook wel eens grapjes die ik van caberatiers ofzo hoor. Iedereen echt lachen dan. en denken ze: Die bittere Ernst is grappig. En dan denk ik: Jullie zijn kk dom want ik heb die grap gejat.![]()
Niet spotten met kk aub.quote:Op maandag 3 november 2014 17:10 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
ik jat ook wel eens grapjes die ik van caberatiers ofzo hoor. Iedereen echt lachen dan. en denken ze: Die bittere Ernst is grappig. En dan denk ik: Jullie zijn kk dom want ik heb die grap gejat.
Mijn vader is gisteren van de trap gekankerd![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet spotten met kk aub.
Mijn vader is gisteren van de trap gekankerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kneiter -en kneiter dom dan. Zeurpiet.quote:Op maandag 3 november 2014 17:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Niet spotten met kk aub.
Mijn vader is gisteren van de trap gekankerdMaar diep van binnen lach ik.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 17:13 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Kneiter -en kneiter dom dan. Zeurpiet.![]()
![]()
stugge friesquote:laat die oude man ook even wat vertellen.
#FreeTrapz![]()
Zhano is echt niet zo stug als hij zich voordoet. Hij is best flexibel
Ik ook. De grap die Kami altijd maaktquote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
haha maakte een grapje hoor![]()
ssshtquote:Op maandag 3 november 2014 17:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zhano is echt niet zo stug als hij zich voordoet. Hij is best flexibel![]()
![]()
Was altijd heel leuk, totdat een vader van een van mijn vrienden echt kanker kreeg.quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik ook. De grap die Kami altijd maakt![]()
dat is wel bittere ernst.quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was altijd heel leuk, totdat een vader van een van mijn vrienden echt kanker kreeg.
wilde een grapje maken maar doe het niet![]()
mag je niet mee spotten.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik dacht dat je ging zeggen totdat ie echt van de trap kankerdequote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was altijd heel leuk, totdat een vader van een van mijn vrienden echt kanker kreeg.![]()
![]()
Dat is wel lichtelijk hypocriet.quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was altijd heel leuk, totdat een vader van een van mijn vrienden echt kanker kreeg.
Kanker is wel kut ja. Helaas ook veel te vaak veel te dichtbij meegemaakt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hoe kan je nep kanker krijgen ?quote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was altijd heel leuk, totdat een vader van een van mijn vrienden echt kanker kreeg.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
En mijn vader is eraan overledenquote:Op maandag 3 november 2014 17:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was altijd heel leuk, totdat een vader van een van mijn vrienden echt kanker kreeg.Dus ik zeg het nooit meer.
![]()
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaquote:hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 17:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is wel lichtelijk hypocriet.
Kanker is wel kut ja. Helaas ook veel te vaak veel te dichtbij meegemaakt.
Het was altijd een beetje zon standaard kut opmerking bij ons. Net zoals waarom is paracetamol wit? Omdat zwarte niet werken hi ha ho. Heeft wel even geduurd voordat het eruit was.
Ja mijn oma heeft het gehad verder niet in directe familie kring meegemaakt. Maar het scheldwoord opzich hoor ik gewoon te vaak om er nog op te letten.![]()
Nee, CoD ook niet als ik de streams bekijk ?quote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Kiid het volgende:
DS2, heb ter ere van de CoDception van vanavond Doritos Jacked gekocht, is dat wat?Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
kloptquote:Op maandag 3 november 2014 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, CoD ook niet als ik de streams bekijk ?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ja, maar die smaak blijft wel ongeveer een dag hangen dus ik zou niet tegen mensen gaan praten.quote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Kiid het volgende:
DS2, heb ter ere van de CoDception van vanavond Doritos Jacked gekocht, is dat wat?![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die smaak blijft wel ongeveer een dag hangen dus ik zou niet tegen mensen gaan praten.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Klote man. Mijn pa kreeg het vlak voor de zomervakantie ook. Gelukkig waren ze er ontzettend vroeg bij en is hij diezelfde week nog clean verklaard, maar toch. Neemt je mee in een roes. Wil het niet vergelijken maar weet ongeveer hoe je je voelt.quote:Op maandag 3 november 2014 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En mijn vader is eraan overledenDus ik zeg het nooit meer.
Serero heeft het volgens mij.quote:Op maandag 3 november 2014 17:24 schreef 44rdbei het volgende:
Met ebola schelden is nog wel maatschappelijk geaccepteerd?
Want ik ken niemand die dat heeft.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mwah, het is anders, maar heb pas 2 potjes gespeeld. Was wel konko slechtquote:Op maandag 3 november 2014 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, CoD ook niet als ik de streams bekijk ?
Ik vind de stijl wel leuk eerlijk gezegd![]()
Ah, net als de doritos bits dusquote:Op maandag 3 november 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar die smaak blijft wel ongeveer een dag hangen dus ik zou niet tegen mensen gaan praten.![]()
![]()
Haha zal je zien, komt er 1 met een negerin thuis. Is die grap ook opeens niet leuk meerquote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het was altijd een beetje zon standaard kut opmerking bij ons. Net zoals waarom is paracetamol wit? Omdat zwarte niet werken hi ha ho. Heeft wel even geduurd voordat het eruit was.
Ja mijn oma heeft het gehad verder niet in directe familie kring meegemaakt. Maar het scheldwoord opzich hoor ik gewoon te vaak om er nog op te letten.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja en dan kan ik helemaal niet meer grappig zijnquote:Op maandag 3 november 2014 17:26 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Haha zal je zien, komt er 1 met een negerin thuis. Is die grap ook opeens niet leuk meer![]()
![]()
Geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 3 november 2014 17:27 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Zelfs met ebola nog beter dan immers.![]()
eerste indruk, maar ook nog niet zoveel gespeeld.quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Doritos Jacked was hier bij de Deen maar 50 cent.quote:Op maandag 3 november 2014 17:22 schreef Kiid het volgende:
DS2, heb ter ere van de CoDception van vanavond Doritos Jacked gekocht, is dat wat?Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet niet eens hoe duur het wasquote:Op maandag 3 november 2014 17:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Doritos Jacked was hier bij de Deen maar 50 cent.![]()
![]()
![]()
Die kit zal op PS wel wat minder waard zijn denk ik
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik steek ook mensen neer die hun kind Dushi Trudie noemen. Dat is gewoon terecht.quote:Op maandag 3 november 2014 17:42 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-gevangenis.dhtml
Als hier ook maar 5% van waar ishallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Dat soort vaders zouden ze echt neer moeten steken gewoon.quote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik steek ook mensen neer die hun kind Dushi Trudie noemen. Dat is gewoon terecht.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Het Deens Nationaal Kamerorkest gaat er prat op dat het de beste klassieke muziek brengt onder alle omstandigheden. Dus gingen de orkestleden de uitdaging aan om 's werelds heetste chilipepers te eten, en vervolgens een stukje te spelen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eigenlijk zn dochter, om hem het te laten voelen. Maar das dan weer sneu voor dat kind,quote:Op maandag 3 november 2014 17:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat soort vaders zouden ze echt neer moeten steken gewoon.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik denk dat Dushi Trudie er alleen maar beter vanaf komt nu ze Joran neergedjoekt hebben. Al zal die rat het wel overleven.quote:Op maandag 3 november 2014 17:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Eigenlijk zn dochter, om hem het te laten voelen. Maar das dan weer sneu voor dat kind,Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Laatst had iemand het over zijn zoon Carloquote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik steek ook mensen neer die hun kind Dushi Trudie noemen. Dat is gewoon terecht.Toen moest ik aan jouw tirades over de naam Carlo denken
Kip Siamquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bohhhquote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Andijvie met spek & jus en uiteraard een bal gehakt
Feyenoord Rotterdam![]()
Maak je dat zelf klaar?quote:Op maandag 3 november 2014 17:50 schreef Freire het volgende:
[..]
Andijvie met spek & jus en uiteraard een bal gehakt![]()
Ik heb uiteraard niet echt schoongemaakt, maar ik kreeg Span in een pack dus moest er even een grap mee makenquote:Op maandag 3 november 2014 17:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me zostraks af toen je zei dat je huis spik en span was
Ik kan trouwens wel redelijk koken![]()
![]()
bami met sate. Lekker makkelijkquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
haha ok danquote:Op maandag 3 november 2014 17:57 schreef Freire het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard niet echt schoongemaakt, maar ik kreeg Span in een pack dus moest er even een grap mee maken
Ik kan trouwens wel redelijk koken![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kit zal op PS wel wat minder waard zijn denk ik
jizzAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat ben ik helemaal vergeten.quote:Op maandag 3 november 2014 17:51 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Laatst had iemand het over zijn zoon CarloToen moest ik aan jouw tirades over de naam Carlo denken
Was ik dat? Zou zomaar kunnen, hoor. De naam Carlo.
Ja, ik was het.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:31 schreef Lindgren. het volgende:
Welke halve zool noemt zijn kind nou Carlo.quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
Carlo.Des te langer ik erover nadenk, des te qutter die naam wordt. Jezus.
quote:quote:quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:34 schreef Lindgren. het volgende:
Noem je kind dan Kevin.Of Tim. Of Kent. Of Gerben. Klaas. Jesse. Thorben. Gerrit.
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 15:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Desnoods Richmond, maar je kind Carlo noemen zou inderdaad strafbaar gesteld moeten worden. Ik ben het met je eens. Fijn dat de kwaliteit weer terug gekomen is in de topic reekshallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
1.28 ofzo.quote:Die verkocht ik toen voor 7.2k dacht ik. Die had ik ook uit een 400c pack.quote:Op maandag 3 november 2014 17:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Die kit zal op PS wel wat minder waard zijn denk ik![]()
ja net zo kansloosquote:Op zaterdag 12 januari 2013 16:19 schreef vandermar het volgende:
Beter naar Guldens omrekenen of naar peseta.![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik was het.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]Die ja, ik kan vrijdag pas sherlock gebruiken dus kon ze niet zelf zoeken. Wel zorgelijk als je bij allerdaagse dingen terug moet denken aan Fok anekdotes
Lindgren is zelf Sherlock.quote:Op maandag 3 november 2014 18:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]Die ja, ik kan vrijdag pas sherlock gebruiken dus kon ze niet zelf zoeken. Wel zorgelijk als je bij allerdaagse dingen terug moet denken aan Fok anekdotes
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toefjes zegt daar dat de kwaliteit terugkeerde in de reeks. Niet gek dat die nu weg is danquote:Op maandag 3 november 2014 18:14 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
#glazenbolkapot
![]()
Thorben is verkracht ergens in Afrika neem ik aan ?Hala Madrid !
Inderdaad. Sinds hij weg is zie je veel minder ruziesquote:Op maandag 3 november 2014 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja, blij dat we van die Toefjes af zijn.![]()
Nu je het zegt, er zijn nu minder ruzies ook.quote:Op maandag 3 november 2014 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja, blij dat we van die Toefjes af zijn.Maar diep van binnen lach ik.![]()
Ja ook minder ruzies enzoquote:Op maandag 3 november 2014 18:19 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ja, blij dat we van die Toefjes af zijn.![]()
yo icters. Vraagje; mijn ouders hebben nog een oud @home.nl email adres. Zij zeggen dat dit binnenkort vervalt en willen dat ik het verander naar @ziggo.nl.
Iemand een idee hoe ik dit doe?![]()
Is dit niet automatisch al gebeurd?quote:Op maandag 3 november 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
yo icters. Vraagje; mijn ouders hebben nog een oud @home.nl email adres. Zij zeggen dat dit binnenkort vervalt en willen dat ik het verander naar @ziggo.nl.
Iemand een idee hoe ik dit doe?![]()
Nee, ze ontvangen nog steeds email op het @home adres.quote:Op maandag 3 november 2014 18:34 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Is dit niet automatisch al gebeurd?![]()
Schrijven ze hun mails ook op een typmachine?quote:Op maandag 3 november 2014 18:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, ze ontvangen nog steeds email op het @home adres.![]()
Hihaho. Je moeder heeft meer humor.quote:Op maandag 3 november 2014 18:49 schreef Freire het volgende:
[..]
Schrijven ze hun mails ook op een typmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar wat als er iemand een email stuurt naar hun @ziggo account, ontvang je deze dan via dezelfde ingestelde email? Naar mijn weten gebeurde hetzelfde bij ons toen er in onze regio veranderd werd van Multikabel naar Ziggo. Je zou het een keer moeten proberenquote:Op maandag 3 november 2014 18:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nee, ze ontvangen nog steeds email op het @home adres.En anders via de Ziggo site deze zelf aanmaken?
![]()
Belletje plegenquote:Op maandag 3 november 2014 18:33 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand een idee hoe ik dit doe?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik ga dit inderdaad eens proberen! Bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 3 november 2014 18:55 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Ja maar wat als er iemand een email stuurt naar hun @ziggo account, ontvang je deze dan via dezelfde ingestelde email? Naar mijn weten gebeurde hetzelfde bij ons toen er in onze regio veranderd werd van Multikabel naar Ziggo. Je zou het een keer moeten proberenEn anders via de Ziggo site deze zelf aanmaken?
![]()
ziggo heeft gewoon een alias ingesteld werkt beide.. Ik heb ook nog een @chello.nl adres maar @upcmail.nl werkt ook.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Hala Madrid !
Heb net even een mailtje gestuurd naar het @ziggo.nl adres maar ik krijg hem terug van postmaster.quote:Op maandag 3 november 2014 18:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
ziggo heeft gewoon een alias ingesteld werkt beide.. Ik heb ook nog een @chello.nl adres maar @upcmail.nl werkt ook.![]()
bronze packs kopen werkt ook voor geen reet. Kopen jullie die 400?Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 18:09 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, ik was het.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
Ja.quote:Op maandag 3 november 2014 19:05 schreef The_Yakuza het volgende:
bronze packs kopen werkt ook voor geen reet. Kopen jullie die 400?![]()
je zusquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Heb wel een Tours FC away kit, die ziet er nog best leuk uitquote:
Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Zet je gewoon alle spelers op de transfer list?quote:Fuck being broke or middle class, go get it all!![]()
Nee, heel weinig spelers verkopen als ik dat doe. Alleen BPL bronzes en spelers met goede stats.quote:Op maandag 3 november 2014 19:07 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Zet je gewoon alle spelers op de transfer list?![]()
Heb ik iets gemist, DS2 een Playstation?quote:Op maandag 3 november 2014 19:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kreeg eindelijk een foot healing in een pack op de PS.. meteen een 1.3k bid![]()
quote:
nee grinden jij!quote:Op maandag 3 november 2014 19:07 schreef vanpers het volgende:
MyCareer ging weer even lekker net met NBA. Nu weer even FUT spelen.![]()
Goedmakertje voor die duizenden betalende klanten voor wie het spel praktisch onspeelbaar isquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ging het zo goed ja?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Mijn broer wel en ik opende bronze packs op zijn account.quote:Op maandag 3 november 2014 19:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, DS2 een Playstation?![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging vaker dood dan de inwoners in Sierra Leone aan ebola![]()
![]()
Das wel heul veelquote:Op maandag 3 november 2014 19:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging vaker dood dan ik per dag de woorden "Sierra Leone" en "ebola" gebruik.![]()
![]()
Die had ik ookquote:
Net even geteld en heb 91 bronzen Ieren in mn club
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik 267quote:Op maandag 3 november 2014 19:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die had ik ook
Net even geteld en heb 91 bronzen Ieren in mn club
Ik heb 261 (2 untradeable) en 47 Noord-Ieren. En ik mis nog een paar goeie zoals Gunning en Garmston.quote:Op maandag 3 november 2014 19:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die had ik ook
Net even geteld en heb 91 bronzen Ieren in mn club![]()
Die had ik net ook, iets waard?quote:Op maandag 3 november 2014 19:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Deze kit in mn 400c bronze pek
[ afbeelding ]![]()
Best mooiquote:Op maandag 3 november 2014 19:45 schreef The_Yakuza het volgende:
Deze kit in mn 400c bronze pek
[ afbeelding ]![]()
Sanchez vrijdag al kopen voor 480k was best een aardige beslissing. Is nu nog steeds niet lager dan dat (500k).Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ohquote:
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon, omdat ze ons liev vinden. Je vriendin geef je toch ook niet alleen een kado met kerst , valentijnsdag en haar verjaardag?quote:Maar diep van binnen lach ik.![]()
Jawelquote:Op maandag 3 november 2014 19:58 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ze ons liev vinden. Je vriendin moeder geef je toch ook niet alleen een kado met kerst , valentijnsmoederdag en haar verjaardag?![]()
Is er nog iemand COD aan het streamen? gr grRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heb geen tijd meer over om fifa te spelen laat staan fut
wel heb ik al meer dan 20 teams + hybrids gemaakt.. ben ik de enige?![]()
kiid xdquote:Op maandag 3 november 2014 20:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is er nog iemand COD aan het streamen? gr gr![]()
Een hybrid is geen team?quote:Op maandag 3 november 2014 20:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
wel heb ik al meer dan 20 teams + hybrids gemaakt.. ben ik de enige?![]()
Denk het wel. Wij hebben wel tijd.quote:Op maandag 3 november 2014 20:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
wel heb ik al meer dan 20 teams + hybrids gemaakt.. ben ik de enige?Maar diep van binnen lach ik.![]()
Dat je spitsen cumulatief nog niet eens 1 op 1 lopen is wel echt heel laag hoor, dan zou ik toch andere spitsen zoekenquote:Op maandag 3 november 2014 20:00 schreef DutchSL het volgende:
Hmm ik kan IF Benzema gewoon in dit team kwijt met Javier Hernandez er naast.
[ afbeelding ]
Ben toch niet tevreden over Uche (13 uit 29) en Dos Santos (14 uit 29), zelfs voor mijn standaard belabberde gemiddeldes (Cerci wel goed met 23 uit 29 als CAM).
Of gewoon dit team weg en iets anders verzinnen met Benzema.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tip van Flip: Meer tijd spenderen aan spelen en minder aan teams bouwenquote:Op maandag 3 november 2014 20:03 schreef elshaarawy92 het volgende:
wel heb ik al meer dan 20 teams + hybrids gemaakt.. ben ik de enige?
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 3 november 2014 20:04 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]Oke danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Gelukkig heb je ook niet vaak tijd om te Fok!kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar diep van binnen lach ik.![]()
[..]rare kerel ben je ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je blijft een rare turkquote:Op maandag 3 november 2014 20:06 schreef elshaarawy92 het volgende:
wel leuk dat ik hier kamikazie heb afgemaakt met trabzonspor
Forum Opties Forumhop: Hop naar: