SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult alle Brabanders adoreren;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Viola aanbidden;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi's naaktfotos bezoedelen;
7. Gij zult uw medemens met een Mocrobox uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U U waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.
De FUT SC speltips/regels.
Speltip 1: Praat niet over FUT (met chicks) maar wel over chicks.
Speltip 2: Niet wedden op Italiaanse clubs in Europa.
etc etc
Speciaal voor Tobi:
![]()
Nee?quote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ach, een vriend van mij heeft ook wat met een zusje van een vriend van hem. Op feestjes pesten we hem ook altijd wat die vriend van me allemaal met zijn zusje doet. Mooie verhalen altijd![]()
![]()
Klopt.quote:Op maandag 3 november 2014 15:43 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Ja want dat zou jij nooit doen natuurlijkRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Mijn beste vriend is me hont en da mag niet van Rutten doeiDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:34 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zal ook wel zo'n nijlpaard zijn![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn beste vriend is me hont en da mag niet van Rutten doei![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn beste vriend is me hont en da mag niet van Rutten doei![]()
![]()
quote:Op maandag 3 november 2014 15:32 schreef vanpers het volgende:
[..]
Lijkt me juist top voor jou, altijd een fijne tijd als je bij verplichtingen naar haar ouders moet.
Verder wat (ik geloof) Pots zegt, liever dat een vriend van me er met mijn zusje vandoor gaat dan een vreemde, wie weet wat voor iemand dat dan weer is.Hij woont niet meer thuis, dus dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 3 november 2014 15:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Enige kutte is natuurlijk, wat als het uitgaat. Das best ongemakkelijkTrue. Verlies mezelf, verloochen mijn afkomst, heb huilbuien en eet ineens witlof.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Zhano het volgende:
Lindgren. is gewoon woest van de goesting met een wijffie in ‘t vizierIk ben echt meer dan extreem anti-vreemdgaan dus dat wordt ook geen probleem. Van mijn kant in ieder geval.quote:Op maandag 3 november 2014 15:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ligt echt aan de vriend hoor
Ik heb echt wel vrienden als ik zie hoe die over hun vriendin praten zou ik ze niet in de buurt van me zusje willen hebben
Of vrienden die vreemd gaan enzo
Juist wel.quote:Op maandag 3 november 2014 15:38 schreef FCsuarez het volgende:
Bedenk wel lindgren, je kunt nooit meer tegen je vrienden vertellen dat je je vriendin even flink uitgewoond hebt met je anaconda.Beetje stangen.
Naast die van jou ja.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft een regenwormpje geen anaconda.Vind ik sowieso wel een vreemde voor op je bucket list.quote:Op maandag 3 november 2014 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een trio met je beste vriend van je bucket list strepen wordt ook moeilijker
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Je neemt wel de tijd om op iedereen te reageren. Dat is goed.quote:Op maandag 3 november 2014 15:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Hij woont niet meer thuis, dus dat zal wel meevallen.
[..]
True. Verlies mezelf, verloochen mijn afkomst, heb huilbuien en eet ineens witlof.
[..]
Ik ben echt meer dan extreem anti-vreemdgaan dus dat wordt ook geen probleem. Van mijn kant in ieder geval.
[..]
Juist wel.Beetje stangen.
[..]
Naast die van jou ja.
[..]
Vind ik sowieso wel een vreemde voor op je bucket list.![]()
Geslachtsdeelgoochelaar
Powned met zijn kut artikelen altijdDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ja, jezus. Gaat het hier een keer niet over FUT, heeft iedereen meteen een mening.quote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je neemt wel de tijd om op iedereen te reageren. Dat is goed.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Heb nu 4 teams en ben al klaar met FUT.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
mag ik je muntjens dan? doeiquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb nu 4 teams en ben al klaar met FUT.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Danzakquote:Op maandag 3 november 2014 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en FC Thun Away kit in mijn pack.Profit.
[ afbeelding ]Alleen jammer als ik tegen mensen met hem en Findley in de spits moet.
![]()
Je moet mijn team maken als je van iedereen wilt winnenquote:Op maandag 3 november 2014 15:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Heb nu 4 teams en ben al klaar met FUT.![]()
Jij mag Danzak zeggen ?quote:Op maandag 3 november 2014 15:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
DanzakAlleen jammer als ik tegen mensen met hem en Findley in de spits moet.
e: godver![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |