abonnement Unibet Coolblue
pi_422145
Voor het eerst zit ik te kijken naar BB2 en ik zie een geit!
Gezien het feit dat de geit het enige wezen daar is wat geen masker voor heeft en niet toneel speelt en niet alles 1000 keer herhaalt**oeps dat doet mijn computer**
Ben ik ervoor dat de geit de hoofdprijs gaat winnen. Wie voor is stemt hieronder.
Waarom moet de geit winnen?
Omdat het het enige amusante wezen is in BB2 en ook nog niet toneel speelt. Hij is oprecht, en hij blaat zo lief dus stem op de geit *zijn mijn twee minuten al om?**
Dus Stem!!!
pi_423650
Ja, een geit!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 09:44:10 #3
6610 Jer
www.superfeesten.tv
pi_424061
wat zijn we blij met die geit
[url]http://www.superfeesten.tv[/url] videos - fotos - agenda [url]http://www.gratisfeesten.nl[/url] - vrijkaarten - gastenlijst - vip
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 28 oktober 2000 @ 11:49:58 #4
862 Arcee
Look closer
pi_424241
Ja, die geit is LEUK! Laatst buiten met Robin vond ik hartstikke leuk. Dat die geit zo zat terug te duwen zeg maar. Nooit geweten dat geiten zo leuk konden zijn
pi_424250
Een geitebok zou nog leuker zijn. Stinken man, stinken! Dat wil je niet weten.
  zaterdag 28 oktober 2000 @ 12:56:27 #6
6967 Aztjuh
Wat zal ik zeggen¿?
pi_424326
Jah wel gaaaaaaaaf Die Geit Grin!
pi_428752
Ik ben voor dat we gaan stemmen op de Geit van BB niets beters toch. Ik kijk BB voor de geit!
Mijn stem heeft ie, de geit mag met de prijs naar huis!
pi_428764
hee rood ik was eerder!!1
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:09:10 #9
6379 rood
uhhhhhh.. NEE!!!
pi_428772
quote:
Op 30 oktober 2000 16:06 schreef Aneurism het volgende:
hee rood ik was eerder!!1
oeps sorry 2 zielen 1 gedachten
ik wou dat ik een vulkaan was, lekker op m'n rug liggen roken...., en iedereen zou zeggen "kijk ze werkt".!!!
pi_428783
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:20:01 #11
6379 rood
uhhhhhh.. NEE!!!
pi_428806
zit al slotje op...
ik wou dat ik een vulkaan was, lekker op m'n rug liggen roken...., en iedereen zou zeggen "kijk ze werkt".!!!
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:23:44 #12
6541 Ritalin
Fok!t met je
pi_428816
Ach, die geit.

Interesseert me nix.
Ali had moeten blijven,
want hij roelt.

log uit, je bent internetverslaafd.
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:25:50 #13
6379 rood
uhhhhhh.. NEE!!!
pi_428826
the goat roels!!!!!!!!!
ik wou dat ik een vulkaan was, lekker op m'n rug liggen roken...., en iedereen zou zeggen "kijk ze werkt".!!!
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:28:06 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_428832
Cindy is inderdaad verreweg het leukste levende wezen in het BB-huis.
Met die ene kip op twee en die andere kip op drie.

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_428845
Ik vind het een kei leuke geit
  maandag 30 oktober 2000 @ 16:41:45 #16
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_428879
Maar dan moet de hoofdprijs natuurlijk niet in geld uitgekeert worden he!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_428994
Geit rulessssszzzzz jo know he just rulzzz
pi_429126
Upon initial contact with ScareFreak
I had envisioned him to be an ill-mannered and psychologically unstable man
  donderdag 2 november 2000 @ 00:28:54 #19
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_436372
Wat zijn die BB'ers toch een ongelooflijke kutlui... de hele godverdomde dag niets te doen, en dan dus niet eens voor een geit kunnen zorgen. Wat een gigantische kloothommels. Bianca met haar 'rust' 't is godverdomme geen bejaardentehuis...

GADVERDAMME...

ik zeg

GAD-VER-DAM-ME

Onsympathieke dierenhaters

Ik KOTS op ze...

Eruit met die lui, en dat beest de jackpot...

Cindy is veruit de leukste van het stel!!

V

[Dit bericht is gewijzigd door Verbal op 02-11-2000 00:29]

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 2 november 2000 @ 00:47:20 #20
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_436391
Dat idee had ik vanavond dus ook, Cindy is de enige waar ik me niet aan erger en die ik bovendien ook nog ECHT leuk vind!
Cindy for president!
pi_436423
quote:
Op 02 november 2000 00:28 schreef Verbal het volgende:
. Wat een gigantische kloothommels. V
AHUM?
DIT gaat mij iets te ver Verbal

De bewoners met hommels te vergelijken

Heb zelf dan als ik moest kiezen toch liever met een hommel te maken dan met zo'n BBgeldbeluste idioot!

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  † In Memoriam † donderdag 2 november 2000 @ 02:01:36 #22
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_436430

...Cindy is veruit de leukste...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_436436
Haal Cindy naar binnen..
En zet Bianca in het geitenhok....dan heeft deze bejaarde trut haar 'rust'.....zeikwijf..
pi_436498
Cindy bij Annet in bed en de rest van de bewoners in het geitenhok, met Robin onderop .
Wat een kutvent, wat een stinkkerel.
Maar daar kan hij zelf niets aan doen (vrij geciteerd uit de streamverslagen)...
Ferdi is trouwens net zo erg.
pi_436591
Het is in de eerste plaats BB die de geit geplaatst heeft die verantwoordelijk is voor de geit. Het is zeer onnatuurlijk om 1 geit bij een groep mensen te plaatsen.

Een geit is een kuddedier bij uitstek en zal wanneer hij alleen groot gebracht wordt, daar later wanneer hij weer naar b.v. een kinderboerderij gaat, alleen maar nadelen van ondervinden.

Het is vooral de plaatsing van 1 geit wat hier als misstand mag worden gezien. Hoe meer aandacht de geit krijgt van de bewoners, hoe slechter het voor hem is. Wat betreft het eten; een geit eet de hele dag door, dat is geiten eigen.

Dat heeft dus niets te maken met wel of niet goed voeren. Een geit hoort bij meerdere geiten en NOOIT alleen bij mensen groot te worden.

Zeker niet een geit van 4 maanden oud, ook al zou hij met de fles zijn groot gebracht.

Is dit laatste het geval, is dat des te meer een reden om hem zo snel als mogelijk bij andere geiten te plaatsten.

Wat BB nu doet is tegen dierenmishandeling aan.

pi_436630
quote:
Op 02 november 2000 09:28 schreef tanjalies het volgende:

....is dat des te meer een reden om hem zo snel als mogelijk bij andere geiten te plaatsten.


Wat mij betreft steekt Cindy qua intelligentie, activiteit en conversatievermogen met kop en sik boven de andere geiten in het huis uit. Zij is dus volledig op haar plaats.
Ik kan geen onderscheid bedenken tussen de blatende nietszeggende lamzakken in het huis en de geit in de tuin, behalve dat Cindy meer recht heeft op een verblijf in het huis dan alle andere samen.
.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_436650
Garak,

Ik ben blij met je meer dan zinvolle reactie op mijn post. Maar misschien kan het geen kwaad als je die nogmaals leest.

pi_436700
Tanjalies,

Na zorgvuldige bestudering van jouw oorspronkelijke berichtje snap ik wel wat je bedoelt en ik vind het ook geen goed plan dat er een geit in het huis is geplaatst. Vooral niet omdat de bewoners het beest inderdaad verwaarlozen en bovendien is het de bedoeling geweest van BB om regelmaat en activiteit bij de bewoners te ontwikkelen. Nu dat jammerlijk is mislukt, zou de geit inderdaad beter weggehaald kunnen worden.

Echter niet om de reden die jij aangeeft. Het zou heel goed mogelijk geweest zijn wanneer de bewoners daadwerkelijk interesse, aandacht en respect voor het dier hadden gehad. Helaas zijn ze daar te egocentries en lui voor.

Helaas wordt het op die manier in de tuin houden van een geit onverantwoord.

.....als je maar wiiiiiiiiil
  donderdag 2 november 2000 @ 09:57:41 #29
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_436706
quote:
Op 02 november 2000 09:28 schreef tanjalies het volgende:
Wat BB nu doet is tegen dierenmishandeling aan.
Ik maakte mij al grote zorgen, toen ik Beaubeau met Cindy aan zag komen zetten, zeker gezien de abominabele ervaringen met de kippen (en dan niet alleen Robin, ze schijnen de eerste weken al diverse malen op de vingers te zijn getikt mbt het verzorgen van de beesten -en ze hebben (op Fwewdie na) vorig jaar allemaal naar BB zitten kijken, dus DAT wisten ze wel). Natuurlijk heb je gelijk over de natuur van geiten in een kudde etc, maar twee maandjes in een tuin van BB met normale aandacht kan voor zo'n beest echt geen kwaad.
Waar ik echter ZIE-DEND van wordt is gewoon het gebrek aan respect voor dieren, en de volledige absentie van enige bereidheid om zo'n beestje aandacht te geven. Al die lui gedragen zich momenteel als diva's. Sterallures, arrogantie, gejengel, gejeremieer en eigenlijk gewoon verwachten dat de hoofdprijs hun portemonne komt binnenwandelen. Hun eigen vertrek uit BB zien als ultieme dreigement om als dreinende kleuters hun gelijk te halen. Ze denken werkelijk dat hun aanwezigheid in een huis in Almere een keerpunt in de wereldgeschiedenis is. Wat een ETTERS

Stel je toch voor dat je iemand van die lui kent. Met zulke vrienden heb je toch geen vijanden meer nodig, dacht ik zo.

Nee, van mij mogen ze allemaal effe skinnydippen in een borrelende poel lava...

Mooie gipsafdrukken maken voor de bewoners van volgend jaar. Archeologische tuin-art, zeg maar

V

Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 2 november 2000 @ 10:09:23 #30
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_436733
BB stopt er een geit in en verwacht van de bewoners dat ze er goed voor gaan zorgen. Het beest krijgt zijn eten iedere dag en een paar keer per week een schoon hok ook geven ze het beest af en toe een aai over de bol.

BB heeft een fout gemaakt. Ze hebben een totaal verknipte geit uitgezocht en deze bij al even verknipte mensen gezet. Dat kan natuurlijk nooit goed gaan.

De optie van Ferdi en Robin om dat beest over de schutting te gooien is naar mijn mening een goeie optie...ok misschien wat hard. Geef het beest terug aan de redaktie.

Zoals gewoonlijk heeft de redaktie een inschattings fout gemaakt. De bewoners hebben al voordat het beest binnen kwam aangegeven dat ze liever geen beest wilde omdat dat voor het beest niet goed zou zijn. Daar hebben ze volkomen gelijk in. Nu verwacht BB dat die mensen zich vreselijk gaan bekommeren om dit stuk Vee (het is geen huisdier).

Laat BB nu gewoon ook eens een fout erkennen en het beest bij de bewoners weg halen en weer gewoon in de wei bij zijn soortgenoten plaatsen.

  donderdag 2 november 2000 @ 10:11:59 #31
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_436742
Heel simpel:
Zet dat beest in de dagboek-kamer, dan kan de redactie er de hele dag tegenaan lullen. Ze hebben toch niet veel beters te doen lijkt me.
***
pi_436786
Nou zeg, hoeveel moeite is het nou om die geit lekker veel aandacht te geven. Het is niet alsof ze echt iets te doen hebben daar, in dat huis. Er zijn er maar een paar die zich af en toe om de geit bekommeren, maar vooral de klaverjassers vinden hun kaarten telkens belangrijker dan de geit.

wat ik niet begrijp is dat de redactie zei dat ze in zouden grijpen als ze vinden dat de geit niet goed behandeld wordt. Ik zie regelmatig dat beestje op de streams opspringen tegen de deur en het raam. Daar wordt niets van gezegd.

Dierenmishandeling zou ik het nog niet willen noemen, maar het laat wel zien wat Verbal zegt. Egocentrische wannabe's. Hear, hear.

pi_436863
Een geit in het BB-huis zetten is volledig voor verantwoording van de redaktie.
Een geit is VEE en geen huisdier.

Een geit heeft nodig:
Warm hok, droog stroo voldoende vreten en
controle op eventuele gebreken.

Een geit heeft niet nodig:
geknuffel, overdreven aandacht en geaai.
Geiten zijn klieren en blijven janken als
je ze die aandacht geeft.


Advies:
BEHALVE GAUW NAAR EEN KINDERBOERDRIJ:

Vreten geven, 's avonds hok dicht,
cotroleren op gebreken en verder
NEGEREN

Ik denk derhalve ik ben
pi_436874
Mag ik je er even op wijzen dat dit Geitje grootgebracht is door mensen......Dit beest weet niet beter......
pi_436920
Ik blijf het toch een stomme zet vinden van BB om een geit in het huis te plaatsen, met dieren zou je niet op die manier mogen sollen vind ik.

Het is best een leuk idee om de bewoners een gezelschapsdier te geven hoor, daar niet van maar dan gaan ze er bij voorbaat van uit dat iedereen het leuk zal vinden en er de nodige aandacht en tijd aan zou willen besteden. Het zou mooi zijn als dat het geval was maar helaas kan je dierenliefde niet afdwingen en BB had daar rekening mee moeten houden.

Voor alle duidelijkheid, ik zeg dit niet omdat ik de reacties van de bewoners goedkeur of er ook maar enig begrip voor op zou kunnen brengen, maar zeg dit omwille van Cindy die aan dit soort mensen wordt overgeleverd!

Het in en in triest om te moeten constateren dat mensen zo met dieren om gaan, dat zegt namelijk een heleboel over iemands karakter.
Dat ze nog te belazerd zijn om dat beessie een beetje aandacht te geven terwijl ze alle tijd van de wereld hebben, dat is dus puur egoisme.

Dat je niet om dieren geeft is al erg genoeg maar dat er dan ook nog eens zo wreed over en tegen wordt gedaan vind ik echt bijzonder laag, want ook al ben je er niet gek mee dan kan je het nog wel respecteren maar zelfs dat is teveel gevraagd.

En Robin spant de kroon wat wreedheid betreft, Ferdi in iets mindere mate maar die kan er ook wat van, ik lees dagelijks de streamverslagen en ik heb daarbij geregeld met kromme tenen gezeten over de uitspraken die er werden gedaan.

Robin is daarin zo ontstellend dom dat hij redeneert dat een beest het maar moet begrijpen als hij iets vraagt, nou ja vraagt, beveelt is een beter woord.

Dan ben je toch wel heel erg simpel hoor als je verwacht dat een geit of een kip zou moeten begrijpen wat je bedoelt als jij b.v. zegt dat ie eind op moet rotten. En dat meent ie echt hoor! hij is stik verontwaardigd als er niet op wordt gereageerd en is dat b.v. ook als Cindy heeft gepoept.

"Kijk nou staat die stinkgeit weer te schijten", is een van de stompzinnige uitspraken die hij vrijwel dagelijks doet, dat vind hij maar raar, je zou denken als je 'm zo hoort dat hij in de veronderstelling is dat dieren gewoon naar het toilet toe gaan om hun behoefte te doen.

Annet mag dan een mutsje zijn die met alle winden mee waait en het iedereen naar de zin wil maken wat inderdaad soms erg irritant kan zijn, maar het pleit wel voor haar dat zij als enige wel van het begin af aan heel veel aandacht aan de kippen en aan Cindy heeft geschonken en ontzettend lief voor ze is. Ze is ook niet voor niets al jaren vegetarier.

Daarom is het van BB dan ook weer zo ontzettend geniepig om dat nu uit te spelen tegenover de andere bewoners, haar naar de DBK laten komen, haar vragen om om 4 uur 's nachts uit bed te gaan. En Annet doet dat wel, die is zo gek met dieren dat ze alles zou doen wat ze haar zouden vragen.

BB weet dat en weet ook hoe de anderen er over denken en daarom is het dan ook intens laag om daar misbruik van te maken.

  donderdag 2 november 2000 @ 11:25:50 #36
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_436925
Toch is het jammer dat Cindy nu de dupe is van een stukje Nederlandse tv, gaan ze haar nu straks ook veilen zoals ze vorig jaar ook met de kippen hebben gedaan uit het huis?
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  Moderator donderdag 2 november 2000 @ 11:38:05 #37
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_436993
Beeeeehheheheeeh!!

Mwwheeehhhh!!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_437007
Tante Bep.......
Ik ben het helemaal met je eens....
pi_437280
quote:
Op 02 november 2000 09:28 schreef tanjalies het volgende:
<snip>
Wat BB nu doet is tegen dierenmishandeling aan.
En waarom schakelen WIJ de Dierenbescherming dan niet in ?

Het zou een unieke ingreep zijn van buitenaf op het hele BB-gebeuren. Beau probeerde zich halfslachtig in te dekken via een interviewtje met Martin Gaus, maar ook die gaf toe dat het voor hem de eerste keer was, om met een geit te maken te hebben.

Uit de streams:

quote:
Ze gaan door tot 'De Stem' roept Annet naar de DBK
Voor BB natuurlijk weer een prachtkans om de boel te polariseren: dierenvriendin Annette uitspelen tegen omlaag-trappen-om-zelf-omhoog-te-komen Robin....

[Dit bericht is gewijzigd door Moor op 02-11-2000 13:04]

  donderdag 2 november 2000 @ 13:20:06 #40
7178 BB-Cindy
Ik zeg maar zo, ik zeg beehhhh
pi_437365
Beeh baah beh baaah beh beh beh.

Vertaling:

Waar ik bang voor ben is Koos; die zit me altijd zo geil aan te kijken...

Being a goat in Big Brother is the ultimate punishment!
pi_437430
quote:
Moor schreef donderdag 2 november 2000 12:58
En waarom schakelen WIJ de Dierenbescherming dan niet in ?
Moor dat is al vele malen gedaan! Op het BB2000 forum van Goo sturen ze bijna elke dag mailtjes naar en de dierenbescherming en de BB redactie maar die vinden beide dat de klachten ongegrond zijn.

Op 30 okt. stond er een artikel over Cindy op de BB site, daar heb ik de tekst betreft de dierenbescherming even uitgeknipt;

quote:
Kijkers sluiten Cindy in hun armen Cindy, het lieftallige geitje in Big Brother, zit net een week in Big Brother en nu al komen er regelmatig e-mails binnen van dierenvrienden die zijn begaan met het lot van het geitje. Vooral de streamwatchers zijn 'ernstig bezorgd'. De dierenbescherming heeft veel klachten binnen gekregen, maar staan het oogluikend toe.

Klachten ongegrond

De dierenbescherming vindt dat het allemaal meevalt. "Zolang de bewoners zich gewoon aan de regels houden en haar op tijd voeden en verzorgen, is er niets aan de hand. Maar ze mogen haar geen pijn doen en moeten goed met haar omgaan. Wanneer dat allemaal zo blijft, staan we dit oogluikend toe", aldus Maaike Wermer van de Dierenbescherming Nederland. Ze zijn wel van mening dat het gebruik van dieren voor televisieprogramma's nooit een goede stap is. "Je moet dieren nooit gebruiken voor het opleuken van een programma." Ze vindt dan ook dat er niet nog een dier Cindy gezelschap moet houden.


En nog even een typische uitspraak van Hummie over Robin!
quote:
Volgens Hummie wordt het geitje goed verzorgd door de bewoners: "Robin is inmiddels een echt speelkameraadje geworden van Cindy en welke ander geit wordt door Annet toegedekt?"
  donderdag 2 november 2000 @ 14:03:23 #42
7178 BB-Cindy
Ik zeg maar zo, ik zeg beehhhh
pi_437493
beehhh bah baahhh baahhh beehhh bahh behh bahh behh behh behh behh beehhh beehhh behh bahh behh

***Vertaling***
En dit noemt zich dierenbescherming? Van je 'vrienden' moet je het maar hebben!

Liefs,

Cindy

Being a goat in Big Brother is the ultimate punishment!
  donderdag 2 november 2000 @ 22:21:53 #43
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_438631
Waarom niet gelijk een rodeo-stier (in een overwegend rood BB huis) of pitbull met speed in z'n voer? Of zo'n gorilla van 150 kilo is ook wel een leuk huisdier, zitten er toch genoeg van in het asiel.

Serieus, zielig voor de arme dier. Moet je je voorstellen, weggehaald van al je soortgenoten en neergezet in een klein grasveldje bij een stel sukkels die je liever dood dan levend zien. Diep triest.

Down[br]Under
pi_441716
Ik heb zo mijn twijfel over de leeftijd van de geit. Als ik kijk hoe groot het beest al is, denk ik dat hij eerder 8 maanden is, dan de door BB genoemde 4 maanden. Het hoesten is niet best. Kijk eens op de link, ik zou de dierenarts maar laten komen als het beest inderdaad 4 maanden is.

http://www.gd-dieren.nl/pages/herkauwe/klherk/opfokken.htm

  zondag 5 november 2000 @ 12:43:43 #45
5718 bege
lekker belangrijk
pi_443983
Ik ben het eens met iedereen die vóór Cindy en tegen sommige bewoners die geen geitenliefhebbers zijn.
Istar
pi_446282
Eindelijk de dierenarts. Een schande dat BB die nu pas laat komen. Kijk maar eens op mijn hierboven aangegeven link.
  maandag 6 november 2000 @ 12:37:24 #47
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_446347
Knap speurwerk Tanjalies !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  maandag 6 november 2000 @ 12:44:56 #48
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_446366
06-11-2000 || 11:30 uur

Hoest?

Het gaat niet zo goed met Cindy, vindt Big Brother. Daarom is Annet na het voeren van de aanhankelijke geit naar de dagboekkamer geroepen.

Big Brother vraagt Annet blijkbaar hoe het met Cindy gesteld is. Als Annet weer buiten is zegt ze nog even nadrukkelijk in de microfoon "Redactie, dat rare hoestje, dat was ik nog vergeten, maar Cindy hoest dus raar, dus als jullie gaan bellen, willen jullie dat dan ook zeggen?"
Heeft de geit een verkoudheid opgelopen? Dit is erg onwaarschijnlijk, omdat geiten normaal gesproken bestand zijn tegen temperaturen tot onder het vriespunt. Hoewel, vocht en tocht zijn twee factoren die erg slecht zijn voor de meeste dieren. Maar gezien de kwaliteit van het geitenhok van Cindy valt er op dat gebied niets te vrezen.

Wat zou er met Cindy aan de hand zijn? Is ze gestresst? Dit zou te zien moeten zijn aan een doffe, ruwe vacht. Een glanzende vacht duidt op een gelukkige, kerngezonde geit. Parasieten zouden ook een probleem kunnen zijn. Maar als Cindy een goede dierenarts heeft, is ze daar al preventief voor behandeld. Blijft voorlopig stress als enige oorzaak over.

Cindy is door mensen met de fles grootgebracht. Dit verklaart waarschijnlijk haar extreem aanhankelijke karakter. Normaal gesproken zijn geiten veel minder afhankelijk van de aandacht van mensen! Cindy zou het liefst zien dat de bewoners zich continu met haar bezighouden. De bewoners zijn veelvuldig in haar buurt te vinden. Zelfs de kippen komen Cindy gezelschap houden. Gebroederlijk drinken ze uit Cindy's waterbak, pikken een graantje mee, en tokkelen een vrolijk deuntje. Maar voor Cindy is dit nog altijd niet genoeg.

R.V.


Van de BB-site

___


Stress ??

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_447547
Vast en zeker stress, Harry.

Reageer allen in de topic:
Mail Cindy het BB-huis uit!

Aangezien Annet donderdag vast naar huis moet
is de liefde voor Cindy dan helemaal verdwenen...

pi_447555
In de uitzending van vandaag weer een hartverscheurend moment met Cindy. Waarom Grijpt VOO niet in? Waarom laten ze dit toe en waarom zenden ze het ook nog uit???
Donderdag moeten Annet en Cindy het huis verlaten. Dat is het enige goede wat BB nog klan doen!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_447631
Wat overdrijven jullie zeg. Denk je dat als een boer een geit heeft die ook de hele dag met dat dier bezig is? En als Cindy uit het BB-huis weg gaat, dan denk je toch niet dat de mensen waar ze dan komt wel continue met haar bezig zijn.

Ik vraag me wel af wie de verzorging op zich gaat nemen als Annet weg moet donderdag.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_447665
Ik vind het helemaal niet overdreven...Cindy kan toch gewoon terug naar de boer waar ze vandaan kwam, die had een wei vol geiten, schapen etc. Daar heeft ze kennelijk wel aandacht gehad , anders zou ze het nu niet zo missen... En bovendien wat moet ze daar, de bewoners geven duidelijk aan nix met haar te maken willen hebben...Wat voegt ze toe? Irritaties..??? Laat de bewoners zich liever aan elkaar irritieren dan hun ongenoegen te botvieren op zo'n onschuldig beesje!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')