Pascal van Norden zei vorig jaar nadat hij fluitend over de finish kwam bij de 75k van de Sallandtrail dat alles na 40 kut is.. dus die indicatie klopt aardigquote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
Dan wil ik 2016 wel hebben.
Dan volg ik komend jaar wat jullie doen en dan leer ik van jullie fouten![]()
Ik blijf voorlopig nog rond de 30km punt zitten.
(al zegt M van Scarabee dat alles na de 35km toch zwaar is, dus je kan dan net zo goed doorlopen op de juiste tempo)
LOLquote:Op maandag 3 november 2014 14:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je kan beter leren van wat iemand goed doet. Niet te hard starten bijvoorbeeld.
Fluitend....quote:Op maandag 3 november 2014 14:14 schreef Daywalk3r het volgende:
Pascal van Norden zei vorig jaar nadat hij fluitend over de finish kwam bij de 75k van de Sallandtrail dat alles na 40 kut is.. dus die indicatie klopt aardig
Ik zorg wel goed voor mijn volgersquote:Op maandag 3 november 2014 14:12 schreef Guard het volgende:
Oh, en we zijn een sport, geen lifestyle
Mijn eerste "trail" was samen met Jero. Dat was in Leudal.quote:Op maandag 3 november 2014 14:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zorg wel goed voor mijn volgers![]()
Vind 't wel leuk dat 't trailen zoveel zieltjes heeft gewonnen inmiddels. RD was volgens mij de eerste, toen verhuisden wij naar het VK en raakten wij verknocht, vervolgens ontdekte Jero zijn misselijkmakende trailtalent..... etc. etc.
Ja, maar wij lopen niet hard. Dat je 't even weet.quote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Guard het volgende:
Waar moeten de obstacle runners nu eigenlijk zijn?
Want dat past ook vast niet in de hardloopbeleving bij LIF...![]()
Van mij mogen ze hier komen hoor, ik ga niemand wegdrijven die hardloopt.
oh ja helemaal vergeten, kunnen we niet mergen met Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1?quote:Op maandag 3 november 2014 14:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, maar wij lopen niet hard. Dat je 't even weet.
Dat was wel mijn eerste ideequote:Op maandag 3 november 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ja helemaal vergeten, kunnen we niet mergen met Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1?
Misschien ook het hardlooptopic er dan maar bij voegen? Die bewegen zich namelijk ook op twee benen voort!quote:Op maandag 3 november 2014 14:33 schreef Guard het volgende:
[..]
oh ja helemaal vergeten, kunnen we niet mergen met Topicreeks: (Berg)wandelen, hiken en alles wat daarbij hoort #1?
OUD.quote:Op maandag 3 november 2014 14:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik ben een fervent snelwandelaar. Waar kan ik terecht?
Hoho, dat is helemaal niet vergelijkbaar...quote:Op maandag 3 november 2014 14:34 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Misschien ook het hardlooptopic er dan maar bij voegen? Die bewegen zich namelijk ook op twee benen voort!
Nu nogquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:24 schreef GotC het volgende:
Kak. We keken net een filmpje van de Eiger trail en het eerste wat ik zei: 'Zo hoort lopen toch te zijn, niet op dat stomme asfalt.'
Het is wel een heel andere tak van sport. Misschien ook een eigen topic samen met survival?quote:Op maandag 3 november 2014 14:29 schreef Guard het volgende:
Waar moeten de obstacle runners nu eigenlijk zijn?
Want dat past ook vast niet in de hardloopbeleving bij LIF...![]()
[..]
Je kan ook beginnen met nummer 3 en dan komt de rest vanzelfquote:Op maandag 3 november 2014 14:39 schreef GotC het volgende:
Ik lees voorzichtig mee. Geloof dat trailen m'n interesse gewekt heeft:
Nu nog
1) Sterker worden
2) Verder lopen
3) Gaan trailen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |