Wat leuk, die marothon!quote:Op maandag 3 november 2014 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
Laat ik dan meteen maar even gaan lief-dagboeken.
Godverdomme. Ik had zoveel willen doen dit jaar. 2 trail M's, een opstap naar de ultra's, en toen ging alles na M1 stuk. Gewoon stuk. Rug stuk, energie stuk en later ook nog weer voeten stuk door blaren. En dat maakt me verdrietig. Want nu heb ik maar 1 M gelopen die ook nog eens gewoon kút ging en dat terwijl ik weet dat er ergens zóveel meer in me zit qua duurlopen en afstanden. De snelheid gaat ook langzaam vooruit (see what I did there), en ik wil het gewoon zó graag, zo graag die afstanden met enig vorm van gemak kunnen rennen... maar m'n lichaam denkt gewoon 'hihihahahahoho nee. Punt'. Vind ik stom.
Maar 2015 wordt mijn jaar. Ik voel het. Die ultra gaat er komen. Die blaren gaan eraan en die rug gaat geen pijn meer doen. Sowieso in mei een 24uurs relay die me ook tot M-afstand + een beetje gaat brengen, en een Bob Graham Round vooral wandelen maar ook wat rennen.
En 2014 sluit ik af met de Marothon: Elke dag op z'n minst 25 minuten of 5km rennen, waarvan ik zoveel mogelijk op de trails ga doen. Maargoed, soms ontkom je niet aan de weg..... *kras*
Ik wil 2015 wel met je delen hoor!quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
verdorie 2015 wordt het Motorbloempjes jaar. Wanneer wordt het nu eens mijn jaar.
Weg jij hier je hebt je eigen topic.quote:Op maandag 3 november 2014 13:44 schreef Tja..1986 het volgende:
Echt heel veel respect![]()
Maar niets voor mij. Ik houd het op vlak en bij voorkeur asfalt. Ik baal er al van als in de plaatselijke halve marathon 500m gewalst grindpad is opgenomen
Nee hoor het is je gegund met al je tegenslagen.quote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik wil 2015 wel met je delen hoor!
Fouten? Haha!quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
Dan wil ik 2016 wel hebben.
Dan volg ik komend jaar wat jullie doen en dan leer ik van jullie fouten![]()
Ik blijf voorlopig nog rond de 30km punt zitten.
(al zegt M van Scarabee dat alles na de 35km toch zwaar is, dus je kan dan net zo goed doorlopen op de juiste tempo)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ik kom alleen maar maar respect brengen jaquote:Op maandag 3 november 2014 13:45 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Weg jij hier je hebt je eigen topic.
Je kan beter leren van wat iemand goed doet. Niet te hard starten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 november 2014 13:51 schreef streamnl het volgende:
Dan wil ik 2016 wel hebben.
Dan volg ik komend jaar wat jullie doen en dan leer ik van jullie fouten![]()
Ik blijf voorlopig nog rond de 30km punt zitten.
(al zegt M van Scarabee dat alles na de 35km toch zwaar is, dus je kan dan net zo goed doorlopen op de juiste tempo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |