abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146248524

Yassin Ayoub, van 6 maart 1994, geboren te Al Hoceima in Marokko waarna ie op 5-jarige leeftijd met zijn familie naar Nederland verhuisde.

Via Haarlem en Ajax uiteindelijk in de C-tjes van FC Utrecht terecht gekomen, de rest van de opleiding doorgelopen, tussentijds nog even het WK onder-17 gewonnen en helaas een hartafwijking geconstateerd bij m waardoor het even onzeker was ie of nog wel voetballer kon blijven, maar inmiddels onbetwiste basisspeler in het eerste.

Combineert techniek en inzicht met een winnaarsmentaliteit, knapt ontzettend veel verdedigend werk op maar legt net zo makkelijk een steekpass klaar voor de aanvallers.

Deze jongen kan de top van NL halen en wie weet nog wel meer, hopelijk kunnen we voorlopig nog in Utrecht van m genieten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 3 november 2014 @ 12:02:50 #2
405279 droommoord
houdt van palindromen
pi_146248661
Ik vind het een baas ^O^ Op een 1 of andere manier heb ik meteen een zwak voor Marokkanen die niet voldoen aan het 'typische beeld van een marokkaan' :@
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"
pi_146248674
Top man! Heeft Real Madrid al gebeld?
Zonder wrijving geen glans
pi_146248691
Hij kijkt wel erg moeilijk :o
pi_146249576
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Top man! Heeft Real Madrid al gebeld?
Ga je dit nu in ieder topic posten? Verzin eens wat nieuws ofzo
pi_146249623
Terecht topic. Eindbaas.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_146249682
ZING IK AAA AAAA YOUPPIE YOUPPIEE YEEE!!!
pi_146249768
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:29 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Ga je dit nu in ieder topic posten? Verzin eens wat nieuws ofzo
Toppertje! Heeft Almere City al gefaxt?
Zonder wrijving geen glans
pi_146249858
Hoop dat er binnenkort positief nieuws komt over contractverlenging, zal m dan alsnog niet uitdienen denk ik maar toch!
pi_147022170
quote:
0s.gif Op maandag 3 november 2014 12:38 schreef PBateman1978 het volgende:
Hoop dat er binnenkort positief nieuws komt over contractverlenging, zal m dan alsnog niet uitdienen denk ik maar toch!
quote:
FC Utrecht heeft het contract van Yassin Ayoub opengebroken en verlengd. Lag de middenvelder (20) nog tot medio 2016 vast bij de Utrechtse Eredivisionist, vanmorgen zette de jeugdinternational zijn handtekening onder een overeenkomst die hem tot medio 2018 FC Utrecht-speler maakt.

De in het Marokkaanse Al Hoceima geboren Ayoub diende als jeugdspeler ASV De Dijk, HFC Haarlem en Ajax, alvorens hij in 2008 neerstreek bij FC Utrecht. In het seizoen 2012/2013 maakte de polyvalente middenvelder voor de eerste keer zijn opwachting in het vlaggenschip van de club uit de Domstad, waarvoor hij inmiddels veertig Eredivisiewedstrijden speelde.

“Yassin is pas twintig jaar, maar nu al bijna niet meer weg te denken uit de selectie van FC Utrecht”, zegt Manager Spelerszaken & Scouting Edwin de Kruijff van FC Utrecht. “Hij beschikt over een goede techniek, goed tactisch inzicht en heeft het vermogen om medespelers vrij te spelen en zelf te scoren. Yassin is een echte FC Utrecht-speler en we zijn er bijzonder blij mee dat we hem langer hebben kunnen vastleggen. We investeren als club in spelers die zeer waardevol voor FC Utrecht zijn en zijn er blij mee dat we dragende krachten, zoals nu Yassin en onlangs al Robbin Ruiter, langer aan de club kunnen binden.”

“Ik ben er trots op dat FC Utrecht het volledige vertrouwen in mij uitspreekt”, aldus Ayoub. “De club heeft over mij een goed gevoel, en dat is geheel wederzijds. Ik heb me hier kunnen ontwikkelen tot de speler die ik nu ben en ga er de komende jaren alles aan doen mezelf verder te verbeteren en belangrijk te zijn voor FC Utrecht.” (bron: fcutrecht.nl)
Top!
pi_147022594
Goed zo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')