Deze man kan gedachten lezen.quote:Op maandag 3 november 2014 10:35 schreef MPC60 het volgende:
Nou wat een microsamenleving is dat hier geworden.Tokkies in een schuur zou een betere benaming zijn. Dat mensen zelfs voor de streams blijven betalen, hoe weinig in je leven moet je dan wel niet hebben?
Ik ben al snel afgehaakt begin januari. Hele concept werd veranderd. Beïnvloeding van buitenaf etc.quote:Op maandag 3 november 2014 10:35 schreef MPC60 het volgende:
Nou wat een microsamenleving is dat hier geworden.Tokkies in een schuur zou een betere benaming zijn. Dat mensen zelfs voor de streams blijven betalen, hoe weinig in je leven moet je dan wel niet hebben?
Conclusie: de mensen die erin zitten zijn weinig creatief/vernieuwend of we hebben het nu eigenlijk prima geregeld.quote:Op maandag 3 november 2014 10:36 schreef Diemux het volgende:
Blijft leuk dat ze niks anders doen dan de maatschappij/samenleving van buiten aan het nabootsen zijn... Ze proberen niks nieuws, ze hebben een BV opgezet en heffen zelf een soort belasting... Dom volk.
Die hebben het prima geregeld lijkt me. Kunnen veel geld verdienen. Terwijl ze er ingingen om er op een houtje te bijten en kou te lijden in de winter.quote:Op maandag 3 november 2014 11:12 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Conclusie: de mensen die erin zitten zijn weinig creatief/vernieuwend of we hebben het nu eigenlijk prima geregeld.
Ik kijk denk ik 2x per maand, dus weet het niet zeker, maar volgens mij verdienen ze niet echt veel (of ze gegeven weer net zoveel uit).quote:Op maandag 3 november 2014 11:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die hebben het prima geregeld lijkt me. Kunnen veel geld verdienen. Terwijl ze er ingingen om er op een houtje te bijten en kou te lijden in de winter.
Is het eindbedrag ook al teruggeschroefd ?quote:Op maandag 3 november 2014 12:16 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik kijk denk ik 2x per maand, dus weet het niet zeker, maar volgens mij verdienen ze niet echt veel (of ze gegeven weer net zoveel uit).
Ik weet niets van een eindbedragquote:Op maandag 3 november 2014 12:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is het eindbedrag ook al teruggeschroefd ?
Ik ook niet meer. Raar programma geworden.quote:Op maandag 3 november 2014 12:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Ik weet niets van een eindbedrag
Dat jij dat er in je droompjes van hebt gemaakt is natuurlijk helemaal prima, maar dat is nimmer het uitgangspunt van het programma geweest ....quote:Op maandag 3 november 2014 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben al snel afgehaakt begin januari. Hele concept werd veranderd. Beïnvloeding van buitenaf etc.
Het zou terug naar de natuur zijn. Totalie basic.![]()
Je moet wat met je uitkeringetje.quote:Op maandag 3 november 2014 10:35 schreef MPC60 het volgende:
Wat was het uitgangspunt dan wel ?quote:Op maandag 3 november 2014 12:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat jij dat er in je droompjes van hebt gemaakt is natuurlijk helemaal prima, maar dat is nimmer het uitgangspunt van het programma geweest ....
Dat kun je zo teruglezen, Google is ook your friend en daarnaast is het je al eens verteld, weet ik zekerquote:Op woensdag 5 november 2014 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was het uitgangspunt dan wel ?
Bedankt voor de kick.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kun je zo teruglezen, Google is ook your friend en daarnaast is het je al eens verteld, weet ik zekerMaar dit soort slaapverwekkende topics zijn natuurlijk wel goed voor je scores, dus carry on tong, by all means, carry on
zogezegd een samenleving bouwen maar als je naar utopia NL kijkt is het alles behalve een samenleving. gewoon een BV. dat bedeld om geld.quote:Op woensdag 5 november 2014 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat was het uitgangspunt dan wel ?
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 november 2014 15:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
zogezegd een samenleving bouwen maar als je naar utopia NL kijkt is het alles behalve een samenleving. gewoon een BV. dat bedeld om geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |