Mooi, zoals al eerder gemeld zit ik vrij vaak naar Rammstein te luisteren, en uiteraard ga ik daar. haha WEL een vraag over stellen, zagen jullie niet aankomen.quote:
witquote:Op maandag 3 november 2014 03:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi, zoals al eerder gemeld zit ik vrij vaak naar Rammstein te luisteren, en uiteraard ga ik daar. haha WEL een vraag over stellen, zagen jullie niet aankomen.
De naam is afgeleid van een vliegtuigongeluk in het plaatsje Ramstein ( jawel met een M, en geen 2 ) Ruim 70 doden, en meer dan 200 gewonden omdat er toen 3 gevechtsvliegtuigen op elkaar klapte.
Nu we het daar toch over hebben, wat voor kleur heeft de moedermelk van een Nijlpaard?
maar ik zie het verband niet tussen de nijlpaard en die plaats maar goed zal weer aan mij liggenquote:Op maandag 3 november 2014 03:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mooi, zoals al eerder gemeld zit ik vrij vaak naar Rammstein te luisteren, en uiteraard ga ik daar. haha WEL een vraag over stellen, zagen jullie niet aankomen.
De naam is afgeleid van een vliegtuigongeluk in het plaatsje Ramstein ( jawel met een M, en geen 2 ) Ruim 70 doden, en meer dan 200 gewonden omdat er toen 3 gevechtsvliegtuigen op elkaar klapte.
Nu we het daar toch over hebben, wat voor kleur heeft de moedermelk van een Nijlpaard?
Een moderator van ONZ die niet normaal kan meepraten, je verwacht het nietquote:
Hij heeft gelijk.quote:Op maandag 3 november 2014 03:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een moderator van ONZ die niet normaal kan meepraten, je verwacht het niet
No way?quote:
Als je de vorige deeltjes had gevolgd had je meegekregen dat ik er altijd slap omheen ouwehoer, maar toen was je vast aan het fappen of andere topics verpestenquote:Op maandag 3 november 2014 03:49 schreef mig72 het volgende:
[..]
maar ik zie het verband niet tussen de nijlpaard en die plaats maar goed zal weer aan mij liggen
Jazeker, dus aan jou de eer om een nieuwe vraag erin te gooien.quote:
nah nog slechter, ik heb een levenquote:Op maandag 3 november 2014 03:50 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Als je de vorige deeltjes had gevolgd had je meegekregen dat ik er altijd slap omheen ouwehoer, maar toen was je vast aan het fappen of andere topics verpesten
Neen, ik was een lollifant.quote:Op maandag 3 november 2014 03:50 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Ben jij toevallig een nijlpaardgeweest in je vorige leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |