Dat is een te grote hintquote:
Neinquote:
Je kent hem sowieso.quote:
Die gast? Leonardo di Caprio bedoel je?quote:Op maandag 3 november 2014 00:10 schreef houdjemond het volgende:
Aah je doelt niet op die gast die ook in de titanic speelt toch..
Nee die verloofde, Carl met zn vieze gladde rotkop, die zat ook in BTtF2quote:Op maandag 3 november 2014 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast? Leonardo di Caprio bedoel je?
Nee
Is hem ook niet.quote:Op maandag 3 november 2014 00:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee die verloofde, Carl met zn vieze gladde rotkop, die zat ook in BTtF2
quote:
Heb je al gezegdquote:
Nee? Zit net te kijken, wat is hij oud geworden. ( Billy Zane voor de liefhebbers)quote:
Jezus hehequote:Op maandag 3 november 2014 00:16 schreef houdjemond het volgende:
Ja godverdomme elijah wood natuurlijk![]()
Ben weer wakker hoor.quote:
Netjes. Ik liep me af te vragen wat dat voor verband had met the lord of the ringsquote:
Klets er altijd een leuk verhaaltje omheen, waarom? Geen idee.quote:Op maandag 3 november 2014 00:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes. Ik liep me af te vragen wat dat voor verband had met the lord of the rings
Blik op de weg.quote:Op maandag 3 november 2014 00:23 schreef Toto69 het volgende:
In welk tv programma was ik o.a. te zien?
Ja heb ik dus ookquote:Op maandag 3 november 2014 00:24 schreef houdjemond het volgende:
Ja ik heb inside info ( zie mij toto kennen) dus ik wacht de gokjes even af
En eens, laten we het een beetje leuk en op niveau houdenquote:Op maandag 3 november 2014 00:23 schreef Fok-it het volgende:
Dit is wel een potentieel goed topic trouwens, als dev ragen gewoon goed blijven en niet kinderachtig worden
Poeh.quote:Op maandag 3 november 2014 00:28 schreef Toto69 het volgende:
Uh oke nieuwe dan maar
Wanneer is Michael Jackson overledeb? Precieze datum
2009 ja? Ik dacht 2008quote:
Ik ben zo slecht in data. Vraag me 20 nummersvan hem en ik som ze op maar ditquote:
heau geen googlequote:
Ja nouja ik wist Pim Fortuijn ook uit mn hoofd dus het kan bestquote:
Was maar grapjequote:Op maandag 3 november 2014 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja nouja ik wist Pim Fortuijn ook uit mn hoofd dus het kan best
Eikenboomquote:Op maandag 3 november 2014 00:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Van welke boom komt het blad op de Canadese vlag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |