Ah je hebt hem al. Klopt helemaalquote:
Marnix Ruebquote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef dedude87 het volgende:
In de cartoonisten, welke beknde cartoonist is vorige overleden?
Vorige wat?quote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef dedude87 het volgende:
quote:Op maandag 3 november 2014 01:12 schreef dedude87 het volgende:
quote:
Degene die hem goed heeft verzint uiteraard de nieuwevraagquote:Op maandag 3 november 2014 01:21 schreef dedude87 het volgende:
Si, was wel erg makkelijk ook.
Beetje ONZ terug brengen in Topic;Met welke pick-up line krijg je gegarandeerd een klap in je gezicht als reactie?
Operatie Fortitudequote:Op maandag 3 november 2014 01:22 schreef Tassendief het volgende:
We gaan even terug in de tijd
wat was de codenaam van een afleidingsmanoeuvre voorafgaand aan de landing in Normandië. De geallieerden wilden hierbij de Duitsers op het verkeerde been zetten door hen voor te spiegelen dat de invasie bij Calais zou plaatsvinden. Hiertoe werd een fictieve legermacht onder leiding van George Patton..
O.O operation Overlordquote:Op maandag 3 november 2014 01:22 schreef Tassendief het volgende:
We gaan even terug in de tijd
wat was de codenaam van een afleidingsmanoeuvre voorafgaand aan de landing in Normandië. De geallieerden wilden hierbij de Duitsers op het verkeerde been zetten door hen voor te spiegelen dat de invasie bij Calais zou plaatsvinden. Hiertoe werd een fictieve legermacht onder leiding van George Patton..
Waarom denk je dat ik me wijselijk stil hieldquote:Op maandag 3 november 2014 01:28 schreef houdjemond het volgende:
Ohgod ik trapte ook gewoon D-Day erin.. ah well, mijn leraren mochten trots zijn dat ik er iets van heb meegenomen. -kruipt weg in een hoekje vol schaamte-
quote:Op maandag 3 november 2014 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik me wijselijk stil hield
Ik zat met Blitzkrieg in m`n hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |