En een hoop tassen voor zijn vrouw tijdens het shoppenquote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die sjouwt zich de tering met al die bekers he
quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf zaterdag is er weer deGrand Slam of Darts
.
Zaterdag 8 november tot Zondag 16 november
Current Qualifiers (29)Dat begint weer in poules neem ik aan? Wanneer worden de poules bekend gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Moeten nog 3 qualifiers bijkomen in een toernooi, dus morgen denk ik een qualifier en dinsdag loting, denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat begint weer in poules neem ik aan? Wanneer worden de poules bekend gemaakt?
Geen Co Stompéquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat begint weer in poules neem ik aan? Wanneer worden de poules bekend gemaakt?
Doet TedGod ook mee?quote:Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die doet mee aan de Zuiderduin Masters in december bij de BDO, topshow.
Gelijk kaarten gekochtquote:Op zondag 2 november 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die doet mee aan de Zuiderduin Masters in december bij de BDO, topshow.
Mooi hè hoe Roland zich kapot ergert aan die mongool.quote:
Mooi deelnemersveld, gaat iets dit nog uitzenden?quote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poule H is wel een topshow.
eerst martelen met een veertjequote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voeten gieten in beton en van de Maasbrug afgooien.
RTV Noord-Hollandquote:Op zondag 2 november 2014 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mooi deelnemersveld, gaat iets dit nog uitzenden?
Gewoon tot clown schminken.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
eerst martelen met een veertje
Uitstekelbaars.quote:Op zondag 2 november 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RTV Noord-Holland
Topshow met Klaas-Jan Bos en Niels de Ruiter, ieder jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |