Na de Player Championship Finals op 2 december.quote:Op zondag 2 november 2014 21:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op welke datum wordt de plaatsing voor het WK bepaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, valt duideljik op.quote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael lijkt echt meer kwijt te zijn qua gewicht.
die sjouwt zich de tering met al die bekers hequote:Op zondag 2 november 2014 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Michael lijkt echt meer kwijt te zijn qua gewicht.
En een hoop tassen voor zijn vrouw tijdens het shoppenquote:Op zondag 2 november 2014 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
die sjouwt zich de tering met al die bekers he
quote:Op zondag 2 november 2014 21:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf zaterdag is er weer deGrand Slam of Darts
.
Zaterdag 8 november tot Zondag 16 november
Current Qualifiers (29)Dat begint weer in poules neem ik aan? Wanneer worden de poules bekend gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallo
Moeten nog 3 qualifiers bijkomen in een toernooi, dus morgen denk ik een qualifier en dinsdag loting, denk ikquote:Op zondag 2 november 2014 21:32 schreef clavier het volgende:
[..]
Dat begint weer in poules neem ik aan? Wanneer worden de poules bekend gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |