quote:Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
needs moar goreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ga je nou in Brabant doen danquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Snowbells het volgende:
Krijg altijd een mini hartaanval in de trein als ik denk dat ik in de verkeerde zit
Was even vergeten dat ik langs Veenendaal komdus ik zat echt van wtf ik zit verkeerd richting braboland???
Veenendaal ligt helemaal niet in brabantquote:Op zondag 2 november 2014 20:08 schreef Snowbells het volgende:
Krijg altijd een mini hartaanval in de trein als ik denk dat ik in de verkeerde zit
Was even vergeten dat ik langs Veenendaal komdus ik zat echt van wtf ik zit verkeerd richting braboland???
Neej is in gelderland!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 november 2014 20:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Wat ga je nou in Brabant doen dan
Geef FL een paar klappen
Ik drink wel een biertje maar ben niet vrij morgen.quote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die morgen niet vrij zijn en geen bier drinken nu
Mensen die morgen om kwart voor 6 het warme bed mogen verlatenquote:Op zondag 2 november 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
Mensen die morgen niet vrij zijn en geen bier drinken nu
09:30 - 16:30 morgenquote:Op zondag 2 november 2014 20:14 schreef wietparkiet het volgende:
moet morgen paar uurtjes werken en daarna vrij heuj
Beetje aftrekken op de IC?quote:Op zondag 2 november 2014 20:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee. Ik ga naar mooie verpleegsters kijken en stagiaires.
quote:Op zondag 2 november 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
Geen joint de me nog een hongergevoel geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |