Lijkt me nog wel het handigst ja, je hebt invites over?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:39 schreef Thorical het volgende:
Volgen we de lijst om invites uit te delen?
quote:Back up all your important files and information, as the process may erase all data.
Shut down the phone, and turn it back on while holding the Volume Down button until you feel it vibrate.
Once in Simple Recovery, select "wipe cache partition" and swipe to the right or press the power button to select it. Continue once you get the "Cache wipe complete" message.
Select "wipe data / factory reset" and confirm to fully reinitialize your ROM.
Optional: select "wipe media" to clear all directories that may contain your photos, messages, music and other personal files.
Ridsel en trigalti zijn al voorzien.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:43 schreef Thorical het volgende:
Ridsel perzikvrucht en trigalti een DM gestuurd voor een invite.
Maw ik heb nog steeds 3 invites in de aanbieding.quote:Op zondag 16 november 2014 17:51 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ridsel is al voorzien.
Van perzikvrucht en trigalti niets gehoord.
Kwam je via Google weer bij deze topic-reeks uit?quote:Op zondag 16 november 2014 22:07 schreef 907 het volgende:
@ Thorical.
Overigens staat er bij het bestellen:
SHIPPING METHOD
Sorry, currently we cannot ship to this address
En ik geef gewoon een normaal adres op. Ik kan wel op "order" drukken.
EDIT: na een google blijkt dus dat je local store niet goed staat![]()
quote:Your pre-order has been registered
Hello Marion,
Thank you for pre-ordering your OnePlus One! We anticipate that your order will be ready to ship in Less than 1 week. You will receive a separate email within 24 hours notifying you of your order details which can then be viewed in your account.
Gewoon de uitleg van Oneplus volgen, het spreekt allemaal vrij voor zich en het is een echte reset die je dan doet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:11 schreef Skaai het volgende:
Heb maar een ticket aangemaakt bij OnePlus ivm het reboot probleem. Er is nog niks veranderd, en zo'n die hard reset ga ik als leek niet doen.
De factory reset die OnePlus op de website uitlegt, is dat technisch gezien dezelfde wanneer ik de opdracht tot factory reset geef in het Instellingen -> back up maken en opnieuw instellen -> Fabrieksinstellingen terug,
Dit is de uitleg die OnePlus geeft:
[..]
Net nietquote:Op zondag 16 november 2014 23:30 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Kwam je via Google weer bij deze topic-reeks uit?
Malware volgens Google zoekresultatenquote:Op maandag 17 november 2014 21:32 schreef Senor__Chang het volgende:
Weet iemand wat de Service Commander Android app is? Heb een berichtje gekregen dat het een gevaar vormt ofzo voor mijn telefoon.
Ja, wat wil je anders doen? De sowieso gebarsten screen protector er op laten zitten?quote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef qua111 het volgende:
Sheit, van de laatste 4 treden gegleden door gladde sokken; ik geschaafd, OPO plat op de vloer gevallen met goeie snelheid... Ik heb zo'n nilkin tempered glass screenprotector, maar kan nu helaas niet zien of die alleen vol met barsten zit, of dat het scherm zelf ook naar z'n grootje is...
Iemand advies wat t slimst is? Gewoon protector erafhalen, kijken hoe t ervoor staat en een nieuwe protector bestellen als het scherm er nog goed genoeg uitziet?
Ok, thanks. Gelijk verwijderen dan.quote:Op maandag 17 november 2014 22:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Malware volgens Google zoekresultaten
ik had 1 barst in mijn screen protector en heb hem ter bescherming gewoon laten zitten tot ik de nieuwe binnen hadquote:Op maandag 17 november 2014 20:57 schreef qua111 het volgende:
Sheit, van de laatste 4 treden gegleden door gladde sokken; ik geschaafd, OPO plat op de vloer gevallen met goeie snelheid... Ik heb zo'n nilkin tempered glass screenprotector, maar kan nu helaas niet zien of die alleen vol met barsten zit, of dat het scherm zelf ook naar z'n grootje is...
Iemand advies wat t slimst is? Gewoon protector erafhalen, kijken hoe t ervoor staat en een nieuwe protector bestellen als het scherm er nog goed genoeg uitziet?
Ik heb zo'n Nillkin ding bevalt goed.quote:Op dinsdag 18 november 2014 06:15 schreef Yi-Long het volgende:
Gistermiddag een OPO besteld voor schoonvader, tijdens dat pre-order uurtje. Heb er ook meteen 2 van die plastic doorzichtige cases bij besteld, en 3x een screen-protector (2x standaard, 1x matte).
Wat zijn de ervaringen met die screen-protectors? Welke kan ik het beste voor de mijne gebruiken!?
quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:37 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Nillkin ding bevalt goed.
Mis ik iets?quote:Notice: It looks like we have not yet launched in your country.
If you claim this invite, we will not be able to ship to you.
Ik zou van store veranderen en niet in de US store blijven hangen.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:42 schreef RipMcPants het volgende:
Ik kreeg vanmiddag een mailtje met een invite. Hartstikke mooi natuurlijk, maar als ik hem wil claimen krijg ik de volgende melding:
[..]
Mis ik iets?
Echter de bewering dat er geen/weinig vingerafdrukken op komen is bullshit.quote:Op dinsdag 18 november 2014 07:37 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Nillkin ding bevalt goed.
bij mij echt weinig. Heb je wel een originele gezien/gehad?quote:Op woensdag 19 november 2014 23:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Echter de bewering dat er geen/weinig vingerafdrukken op komen is bullshit.
Ik heb hem hier besteld: https://www.gsmpunt.nl/sc(...)otector-oneplus-one/quote:Op woensdag 19 november 2014 23:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
bij mij echt weinig. Heb je wel een originele gezien/gehad?
Ik kom van 4,5 af en vond hem in 1e instantie ook erg groot maar dat went snel, ik zou nu geen kleinere Smartphone meer willen.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:19 schreef powerkiter. het volgende:
Beste fokkers hoe vinden jullie het formaat van de oneplus one ik twijfel heel erg of ik hem zal kopen alleen de grootte houd me tegen. Past het nog in je broekzak enz Ik heb nu een Galaxy s3 met CM wil best wat groter maar is 5.5 inch niet te groot? Of ik haal een Nexus 5 maar die is alweer een jaar oud ,keuzes....
Ik denk er hetzelfde over, het formaat was even wennen en hij is minder makkelijk te bedienen met een handquote:Op donderdag 20 november 2014 10:31 schreef Thorical het volgende:
[..]
Ik kom van 4,5 af en vond hem in 1e instantie ook erg groot maar dat went snel, ik zou nu geen kleinere Smartphone meer willen.
Met invite kun je rekenen op ongeveer 1-1,5 week. Dat gaat redelijk snel. Mooie verpakking ook enzo.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat is de gemiddelde levertijd momenteel als ik een invite zou hebben? Want de OPO lijkt me wel wat maar mn oude Galaxy Nexus ligt zowat op de afdeling stervensbegeleiding dus ben wel vrij snel een nieuwe tel nodig?
Ik gooi de phone altijd in mijn tas als ik naar buiten ga. Nooit in mijn broekzak. Heel soms in de binnenzak van mij jas.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:53 schreef Brecht35 het volgende:
Ik ben een persoon met een normale grootte en in sommige broeken past mijn 5 inch telefoon amper hoor.
Maar een groot scherm is wel leuk/handig.
Das nog haalbaar. Dan maar ff op zoek naar een invite.quote:Op donderdag 20 november 2014 12:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Met invite kun je rekenen op ongeveer 1-1,5 week. Dat gaat redelijk snel. Mooie verpakking ook enzo.
Als je besteld, dan gewoon standard shipping kiezen, ipv express, want in de praktijk schijnt daar niet echt verschil in te zitten, dus dat is dan zonde van je geld.
Het toestel is het zeker waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je voor de tip, heb van m ook een invite gehad. Dus ook gelijk maar besteld.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:04 schreef dutchdevil het volgende:
Via Twitter een invite kunnen krijgen van iemand (@biowishh misschien heeft hij nog wat invites over voor iemand hier). Net mijn OPO besteld. Ben heel benieuwd wanneer ik hem mag ontvangen. Wordt de opvolger van mijn Nexus 5
Mooi! Graag gedaanquote:Op donderdag 20 november 2014 18:39 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dank je voor de tip, heb van m ook een invite gehad. Dus ook gelijk maar besteld.
Ik heb 'm woensdag besteld en vannacht had ik een e-mail dat ie geshipped was. Hoe lang hij er nu nog over doet om bij mij te komen blijft nog even de vraag natuurlijk.quote:Op donderdag 20 november 2014 11:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Wat is de gemiddelde levertijd momenteel als ik een invite zou hebben? Want de OPO lijkt me wel wat maar mn oude Galaxy Nexus ligt zowat op de afdeling stervensbegeleiding dus ben wel vrij snel een nieuwe tel nodig?
Heb 'm nu ruim een maand en heb alles behalve spijtquote:Op vrijdag 21 november 2014 23:45 schreef powerkiter. het volgende:
Nou na lang twijfelen toch maar besteld ik ben benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:30 schreef qua111 het volgende:
Na een weekje met een telefoon met barst erin rondgelopen te hebben, dan toch vandaag de screenprotector eraf gehaald om te kijken in hoeverre mn telefoon het overleefd had. Het resultaat;
HIJ IS VOLLEDIG SCHADEVRIJ. Geen krasje, geen buts, niks !!
Nu dus maar een nieuwe bestellen. Het was trouwens de ORZLY die ik had, niet de Nilkin.
Iemand toevallig een idee wat de goedkoopste manier is om alleen een nieuwe screenprotector te bestellen? Via amazon/ebay vanuit China/US, of gewoon via een Nederlandse verkopen á 15eu?
Hier nog wat foto's om de schade op het oog te duiden:je bent een lucky motherfuckerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb mijn nillkins van eBay (had er gelijk twee besteld) voor 13 dollar ofzoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Nee, anders is het niet meer beschikbaar ;-). een invite is vaak 3 dagen (ongeveer) houdbaar, dus zou je deze (weer) weg kunnen geven en wachten op de volgendequote:Op zaterdag 22 november 2014 11:44 schreef relativity het volgende:
Ik heb ook een invite, maar ik wil hem nu niet gelijk kopen. Moet ik heb dan wel al claimen?
38R gaf mij 30% meer batterij, 44S ongeveer gelijk met 38Rquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:34 schreef malalatete het volgende:
Ik heb al een tijdje een plastic screen protector erop zitten en een nilkin glaasje in de doos liggen.
Ik zie bij vingervetten een regenboog effect op het plastic protectortje, daar heb je geen last van met een glazen protector? Anders zie namelijk het nut niet zo om te switchen. Ik neem aan dat je dat niet hebt met glas maar vraag het toch maar even.
Hoe bevalt de laatste update eigenlijk? Ik draai nog steeds 33R omdat ik er geen problemen mee ervaar. Raw images is voor mij niet belangrijk.
Maar is 44 stabiel? Hoorde namelijk over 38 redelijk wat over apps die crashde.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
38R gaf mij 30% meer batterij, 44S ongeveer gelijk met 38R
Ik heb nooit problemenquote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef malalatete het volgende:
[..]
Maar is ie stabiel? Hoorde namelijk over 38 redelijk wat over apps die crashde.
Oke ja dan ga ik er ook maar aan geloven, blijft toch irritant op een of andere manier dat update icoontje.quote:Op zaterdag 22 november 2014 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nooit problemen
Scherm van OPO Is LCD, niet AMOLEDquote:Op zondag 23 november 2014 06:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
Meer mensen last van 't te veel oplichtende scherm 's nachts?
Ik gebruik night clock en heb al verschillende screen filter apps gebruikt, maar zwart is geen zwart. Ik weet dat 't een amoled issue is, maar had er met m'n Galaxy Nexus en S3 niet zoveel last van.
Oh Shit. Is er iets tegen te doen dan?quote:Op zondag 23 november 2014 06:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Scherm van OPO Is LCD, niet AMOLED
Niet dat ik weetquote:Op zondag 23 november 2014 10:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Oh Shit. Is er iets tegen te doen dan?
hoeveel?quote:Op zondag 23 november 2014 12:48 schreef Adelante het volgende:
Iemand interesse om een OPO 64Gb over te nemen?
ik ga toch weer terug naar Apple, synced net iets soepeler met thuisapparaten
Met de laatste updates? dan ga ik ook maar de updates draaienquote:Op zondag 23 november 2014 21:49 schreef J.Appleseed het volgende:
Na een week of drie mijn Moto G als daily driver gebruikt te hebben ben ik weer terug naar de OnePlus One. Had er eerst de unofficial CM12 beta op staan, maar die zag ik nog niet echt zitten voor dagelijks gebruik dus heeft 'ie een tijdje aan de kant gelegen omdat ik geen zin had om 'm opnieuw te installeren
Hoewel het formaat van de Moto G sterk mijn voorkeur heeft vind ik het toch ook wel heel erg geweldig dat ik nu, na bijna 6 uur scherm-aan-tijd, nog 30% batterij over heb
Ik zit nu op een clean flash van 44S inderdaad, alles nog 100% stock. En ik heb daarbij nog constant Bluetooth aan staan voor Android Wear.quote:Op zondag 23 november 2014 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met de laatste updates? dan ga ik ook maar de updates draaien
Hmm netjes. Loop een tijdje achter, dus denk dat ik het ook maar ga doen.quote:Op zondag 23 november 2014 21:53 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik zit nu op een clean flash van 44S inderdaad, alles nog 100% stock. En ik heb daarbij nog constant Bluetooth aan staan voor Android Wear.
Als je naar Settings > About this device > Software update gaat werkt het net als bij andere toestellen, de update wordt dan automatisch voor je geïnstalleerd. Daarna kun je ervoor opteren om een fabrieksreset te doen om eventuele bugs uit te sluiten, maar dat hoeft niet per se.quote:Op zondag 23 november 2014 21:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm netjes. Loop een tijdje achter, dus denk dat ik het ook maar ga doen.
Flashen zelf zie ik niet zitten, dus draai gewoon de versie die op de telefoon geinstalleerd was bij levering.
Oh, zo bedoel je clean flash. dacht dat, vanwege de beschikbaarheid van de losse rom, je deze geinstalleerd hadquote:Op zondag 23 november 2014 21:58 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Als je naar Settings > About this device > Software update gaat werkt het net als bij andere toestellen, de update wordt dan automatisch voor je geïnstalleerd. Daarna kun je ervoor opteren om een fabrieksreset te doen om eventuele bugs uit te sluiten, maar dat hoeft niet per se.
Ik heb zelf, omdat ik dus een custom ROM + recovery had geïnstalleerd, het hele ding gewist en de 44S factory image via Fastboot geflashed inderdaad. Dat is die 'clean flash'. Maar je kunt 'm zelf gewoon updaten zoals bij andere telefoons.quote:Op zondag 23 november 2014 21:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel je clean flash. dacht dat, vanwege de beschikbaarheid van de losse rom, je deze geinstalleerd had.
Ik hing nog op 25R volgens mij, dus was eigenlijk wel hoog tijd om het een keer uit te voeren![]()
edit: meh. Bankieren app van ING loopt al te pruttelen dat de telefoon niet (meer) herkend wordt.. Handig
mijn dank is grootquote:Op maandag 24 november 2014 11:13 schreef poesjes het volgende:
[..]
Ik heb je een invite via DM gestuurd.
Beetje je best doen mag wel hoor; op de vorige pagina staan foto's van gevallen OPO met zo'n screen protector, hoesjes zijn al vaak genoeg besprokenquote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit het hier met de screenpotectors? Ik lees positieve verhalen over de tempered glass varianten, maar weet niet goed waar ik die het best kan bestellen. Heeft iemand daarover een tip voor mij?
En ik ben er ook niet uit qua hoesje. Ik heb bij mijn huidige/oude gsm een flipcover en dat bevalt me goed. Iemand ergens goede ervaringen mee?
Dan niet. Je kunt mijn post ook gewoon negeren trouwens.quote:Op maandag 24 november 2014 14:28 schreef qua111 het volgende:
[..]
Beetje je best doen mag wel hoor; op de vorige vagina staan foto's van gevallen OPO met zo'n screen protector, hoesjes zijn al vaak genoeg besproken
weergave moet even kaliberen. Even helemaal leeg laten lopen en dan vannacht helemaal vol laten laden. Zit je al op 44s software?quote:Op maandag 24 november 2014 15:53 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb mijn oneplus nu twee uur, ik ben ook erg tevreden. Maar de batterij is wel bijna leeg
Hoi. Ik heb mijn screenprotector via Ebay gekocht. Heb je een Pay Pal account?quote:Op maandag 24 november 2014 14:01 schreef maxmit het volgende:
Hoe zit het hier met de screenpotectors? Ik lees positieve verhalen over de tempered glass varianten, maar weet niet goed waar ik die het best kan bestellen. Heeft iemand daarover een tip voor mij?
En ik ben er ook niet uit qua hoesje. Ik heb bij mijn huidige/oude gsm een flipcover en dat bevalt me goed. Iemand ergens goede ervaringen mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |