Dat zal weinig uitmaken met zo weinig inzendingenquote:Op maandag 24 november 2014 15:12 schreef schrijfveer het volgende:
Ik zie al dat ik over de dealine ben gegaan.
Dat is wel waarquote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal weinig uitmaken met zo weinig inzendingen
Hier mijne, niet heel veel met jacht te maken maar goed, het schip kan natuurlijk dienen voor jacht op... zeedieren. Toch nog een inzending in elk geval.
[ afbeelding ]
Gemaakt in MS paint overigens.
Thnxquote:Op maandag 24 november 2014 15:19 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat is wel waar
wow, ziet er tof uitIk kom niet verder dan harkenpoppetjes met het paint programma
.
Doe mij maar kleurpotloden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 november 2014 15:25 schreef schrijfveer het volgende:
[..]Ah, balenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.succes met de sollicitaties
![]()
Nicequote:Op maandag 24 november 2014 15:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat zal weinig uitmaken met zo weinig inzendingen
Hier mijne, niet heel veel met jacht te maken maar goed, het schip kan natuurlijk dienen voor jacht op... zeedieren. Toch nog een inzending in elk geval.
[ afbeelding ]
Gemaakt in MS paint overigens.
Ik weet niet waar de foto gemaakt is helaasquote:Op maandag 24 november 2014 15:33 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nice![]()
Doet me op de 1 of andere manier sterk denken aan Noorwegen. Weet niet of dat bedoeling was haha.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 november 2014 20:45 schreef schrijfveer het volgende:
Zoals beloofd mijn tekening. Ik weet dat het niet meer meetelt, maar ik plaats hem toch nog in het topic.
Twee jagers:Prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij is echt tof gewordenquote:Op maandag 1 december 2014 11:54 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
[..]
DankjeIk denk dat ik er iets van 12 uur verspreid over de week mee bezig ben geweest.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |